En dan...?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mubarak heeft nog een paar uur.
Dan moet ie toch weg zijn?quote:
Gister of eergister zag ik ze ook staan tussen de normale militairen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar die rode baretten bij hoorden, maar bij de minister die langskwam dus.
bullshitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @hadytarek "There are rumors circulating around in middle-class that America will attack through SinaiIsrael" #Egypt #Jan25
1 minute ago
??
Ik bedoel meer... wat als ie dan niet weg is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet ie toch weg zijn?
dan gaan de demonstranten naar huis....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik bedoel meer... wat als ie dan niet weg is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @hadytarek "There are rumors circulating around in middle-class that America will attack through SinaiIsrael" #Egypt #Jan25
1 minute ago
??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef gehotseflotst het volgende:
Ik bedoel meer... wat als ie dan niet weg is?
Ja ik hoorde ook dat Bono morgen komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
1 minute ago
??
Nee die gast belt echt met mensen die daar zijn, er worden alleen heel heel veel bullshitgeruchten verspreid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef GasProblem het volgende:
[..]
![]()
Leuke troll account die twitter.
Nietus, Sting zal er alleen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat Bono morgen komt
Wooo scaryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
dan gaan de demonstranten naar huis....
Dan zou ik nadenken over het antwoord op deze vraag; Wat vind Amerika van de gebeurtenissen in Egypte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef quirigua het volgende:
Wat is er toch met CNN ? Die staan anders anders altijd vooraan als het gaat om rapportages wereldwijd. Zou er wat achter zitten, ze houden zich al dagen lang zo gedeist ?
Lijkt me eerder gevolg van de Egyptische overheid die op de staatstelevisie uitzendt dat er Amerikaanse, Israëlische en Iraanse spionnen in het land de boel op aan het ruien zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef GasProblem het volgende:
[..]
![]()
Leuke troll account die twitter.
ik denk dat ze geen camera's in Egypte hebben. Al jazeera wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef quirigua het volgende:
Wat is er toch met CNN ? Die staan anders anders altijd vooraan als het gaat om rapportages wereldwijd. Zou er wat achter zitten, ze houden zich al dagen lang zo gedeist ?
Nog niks van gehoord, dat zal nog wel komen dan? in Amerika is het nog maar net middag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Incidentally, ik had vanochtend gelezen dat Obama vandaag vragen van de pers zou beantwoorden. Is daar nog wat van terecht gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |