En dan...?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mubarak heeft nog een paar uur.
Dan moet ie toch weg zijn?quote:
Gister of eergister zag ik ze ook staan tussen de normale militairen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik vroeg me al af waar die rode baretten bij hoorden, maar bij de minister die langskwam dus.
bullshitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @hadytarek "There are rumors circulating around in middle-class that America will attack through SinaiIsrael" #Egypt #Jan25
1 minute ago
??
Ik bedoel meer... wat als ie dan niet weg is?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet ie toch weg zijn?
dan gaan de demonstranten naar huis....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik bedoel meer... wat als ie dan niet weg is?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
#OnPhoneW/ @hadytarek "There are rumors circulating around in middle-class that America will attack through SinaiIsrael" #Egypt #Jan25
1 minute ago
??
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef gehotseflotst het volgende:
Ja ik hoorde ook dat Bono morgen komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:04 schreef shomila het volgende:
RamyYaacoub Ramy Yaacoub
1 minute ago
??
Nee die gast belt echt met mensen die daar zijn, er worden alleen heel heel veel bullshitgeruchten verspreid.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef GasProblem het volgende:
[..]
![]()
Leuke troll account die twitter.
Nietus, Sting zal er alleen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook dat Bono morgen komt
Wooo scaryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
dan gaan de demonstranten naar huis....
Dan zou ik nadenken over het antwoord op deze vraag; Wat vind Amerika van de gebeurtenissen in Egypte?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef quirigua het volgende:
Wat is er toch met CNN ? Die staan anders anders altijd vooraan als het gaat om rapportages wereldwijd. Zou er wat achter zitten, ze houden zich al dagen lang zo gedeist ?
Lijkt me eerder gevolg van de Egyptische overheid die op de staatstelevisie uitzendt dat er Amerikaanse, Israëlische en Iraanse spionnen in het land de boel op aan het ruien zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef GasProblem het volgende:
[..]
![]()
Leuke troll account die twitter.
ik denk dat ze geen camera's in Egypte hebben. Al jazeera wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:06 schreef quirigua het volgende:
Wat is er toch met CNN ? Die staan anders anders altijd vooraan als het gaat om rapportages wereldwijd. Zou er wat achter zitten, ze houden zich al dagen lang zo gedeist ?
Nog niks van gehoord, dat zal nog wel komen dan? in Amerika is het nog maar net middag.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Incidentally, ik had vanochtend gelezen dat Obama vandaag vragen van de pers zou beantwoorden. Is daar nog wat van terecht gekomen?
Dan ben ik bang dat iemand hem gevangen gaat nemen of dood schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Het is tenslotte Department Day. Iemand zal er toch moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
dan gaan de demonstranten naar huis....
Dat is totaal irrelevant.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dan zou ik nadenken over het antwoord op deze vraag; Wat vind Amerika van de gebeurtenissen in Egypte?
Volgens mij gebruiken de meeste TV-zenders dezelfde feed (van REUTERS of APTN).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:09 schreef wdn het volgende:
[..]
ik denk dat ze geen camera's in Egypte hebben. Al jazeera wel.
Mooi. Is er stille diplomatie (allicht) ? Willen we dat weten ? Allicht. Als we moeten wachten op Wikileaks, kan het even duren totdat Assange en het zweedse OM klaargekomen zijn (hihi).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:07 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dan zou ik nadenken over het antwoord op deze vraag; Wat vind Amerika van de gebeurtenissen in Egypte?
scherpquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is tenslotte Department Day. Iemand zal er toch moeten vertrekken
nice pic, maar zet hem niet in de OP sorryquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Drifter__ het volgende:
Deze mag ook wel in de OP:
[ afbeelding ]
Zet deze link in de OP dan:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef -jos- het volgende:
[..]
nice pic, maar zet hem niet in de OP sorry
Als iemand pics + namen van de hoofdrolspelers heeft wil ik die wel in de OP zetten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef raistlin6 het volgende:
Update 20.12 uur
De situatie lijkt niet sterk gewijzigd ten opzichte van vrijdagmiddag en de demonstranten op het plein maken zich op voor een volgende nacht op het Vrijheidsplan. Achter de schermen zou Barack Obama helpen bij het oplossen van de crisis door een plan te helpen maken waardoor Mubarak af zou kunnen treden. Mubarak zegt het intussen helemaal gehad te hebben met Egypte, maar hij kan niet weggaan 'omdat het land zonder hem in chaos zou vervallen'.
Dit er maar van gemaakt. Dit stond nog niet op de fp eerder, en is redelijk actueel.
Zal ik zo doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zet deze link in de OP dan:
http://totallycoolpix.com/2011/01/the-egypt-protests-part-2/
Even twee dingetjes veranderdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:14 schreef raistlin6 het volgende:
Update 20.12 uur
De situatie lijkt niet sterk gewijzigd ten opzichte van vrijdagmiddag en de demonstranten op het plein maken zich op voor een volgende nacht op het Vrijheidsplein. Achter de schermen zou Barack Obama helpen bij het oplossen van de crisis door een plan te helpen maken waardoor Mubarak af zou kunnen treden. Mubarak zegt het intussen helemaal gehad te hebben met Egypte, maar hij kan niet weggaan, 'omdat het land zonder hem in chaos zou vervallen'.
Dit er maar van gemaakt. Dit stond nog niet op de fp eerder, en is redelijk actueel.
In eerste instantie noem ik Tahrir plein met tussen haakjes (Vrijheidsplein) erachter om vervolgens Vrijheidsplein te gebruiken. Twee dingetjes veranderd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Even twee dingetjes veranderd
Werd Tahrir in de voorgaande updates ook al zo genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |