niemand durft waarschijnlijk, bang voor Omar Suleyman....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Als iemand nou die groep leidde was er misschien wel wat meer gemarcheerd richting het State TV gebouw en het presidentiële paleis, maar a la...
Da's nie Metallicaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Precies![]()
Zet metallica daar neer en het past![]()
[ afbeelding ]
Zo speciaal? Eerder zo mislukt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niemand, dat maakt deze revolutie zo speciaal. Totale desorganisatie
Met zogenaamd tientallen busjes met pro-Mubarak mensen die aan het schieten waren, of dat het leger zich tegen de anti's had gekeerd enzo... Het is echt even goed schiften nu op Twitter, want er gaan heel veel onwaarheden rond om mensen te ontmoedigenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Onthoud, vannacht waren er ook mensen die tweets de wereld instuurde dat er een massa-slachting gaande was @ Tahrir.
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik begin zo ondertussen te vermoeden dat het juíst vreselijk fout gaat als ze vreedzaam op dat plein blijven staan. Easy targets enzo...
Dat denk ik niet, de journalisten zijn zelf namelijk ook flink gepakt, die zinnen waarschijnlijk ook op wraak/gerechtigheid in de vorm van aandacht in de media.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef Blik het volgende:
[..]
De media maken of breken deze revolutie, daarvoor zijn ook nieuwsbeelden nodig. woensdag en donderdag was er enorm veel belangstelling voor Egypte. Als er vandaag niks gebeurt zal de belangstelling afkalven
Denk dat het daar dan snel leeg is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Precies![]()
Zet metallica daar neer en het past![]()
[ afbeelding ]
Mwah...voor wie? Het leger?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
Ik begin zo ondertussen te vermoeden dat het juíst vreselijk fout gaat als ze vreedzaam op dat plein blijven staan. Easy targets enzo...
AJE b.v. lijkt ook minder objectief nu.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de journalisten zijn zelf namelijk ook flink gepakt, die zinnen waarschijnlijk ook op wraak/gerechtigheid in de vorm van aandacht in de media.
Ook alleen omdat ze slim genoeg zijn om in te zien dat de westerse steun dan gelijk weg isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:21 schreef yavanna het volgende:
evanchill Evan Hill
An anti gov protester just tried to unfurl a hamas flag and everyone around him made him put it away
quote:
ja, hoe kijken de legerleiders zelf naar het plein. Kunnen we dit uit elkaar slaan, of gaan we achter ze staan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:20 schreef KingOfMars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |