quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar hij maakt ook schoon in huis
Ja, jij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar ben ik hard aan aan het werken, het doen van het huishouden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is dan geen echte eindbaas, eerder een levelbaas
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weernegerquote:
Hier zijn het enkel blokjes, maar wel interessanter gevormdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weerneger
ok, ben meteen veel minder meligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef GeileSoeplepel het volgende:
tracyandrab RT @FramDinshaw: RIP Ahmed Mohammed Mahmoud, Egyptian journalist shot and killed while covering the protests we won't forget your work #egypt #jan25 #tahrir
en je wordt rijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Maar maar.. ik werk zaterdags.. en ik kook altijd
Maar er is geen cache,quote:Editorial: Lies, damned lies
5 Feb 2011 ... The scenarios were not only pernicious lies, but were tantamount to incitement of hatred, even murder. All of a sudden people were convinced ...
www.thedailynewsegypt.com(...)ies-damned-lies.html
Censuur???quote:
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
U heeft gelijk natuurlijk, was toch van plan zo offline te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
De realiteit moet gezegd & de wereld in gebracht worden.quote:
robots.txt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef -jos- het volgende:
Vreemd, dit staat in google:
[..]
Maar er is geen cache,
maar van dit wel:
[..]
Censuur???
SC topic van MO is onvindbaar voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicen lopen hinten helpt niet bij die mannen...
![]()
Maar okee, we gaan weer on topic zodra er iets te melden valt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |