Er is niets vreemds aan je moeders naam aannemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:29 schreef deleriouz het volgende:
[..]
En ze liegt nog steeds over haar naam.
Ja okee, dat is zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Ook, maar als jij in het dagelijks leven zeg dat je atheist bent word je zeer wss wel uitgejuwd. Als je het op je werkt zegt ben je je baan ook niet zeker. En als Obama christelijk was geweest had hij echt niet gewonnen.
Islam is vreemd genoeg (zeker na 9/11 beetje maf) meer geaccepteerd dan atheisme.
Nieuwsuur site doet de player het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
www.nieuwsuur.nl
journaal24
Edit: oh zo
Ik kijk op tv dus merk niets
nieuwsuur is klaarquote:
Hij zei ook dat hij er wel aa zat te denken toch (of het iig wel wou)? Als de cappuccino in het hotel daar op is zal hij sowieso wel naar nl terugkerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:45 schreef gehotseflotst het volgende:
gpdcairo heeft trouwens al 8 uur geen cappuccino meer gehaaldBen benieuwd of hij ook weer huiswaarts keert, als er echt zoveel journalisten zijn die dat doen
Stond tenminste in een van zijn laatste tweets
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
Ben heeeeel ff weer terug. Ga zo naar bed, ben echt kapot om de 1 of andere reden
Anyway, wilde ff hier (& specifiek @Dekatria) melden dat de column geplaatst wordt. Zondag 23:00 staat ie online
Goh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef RvLaak het volgende:
Ben heeeeel ff weer terug. Ga zo naar bed, ben echt kapot om de 1 of andere reden
Anyway, wilde ff hier (& specifiek @Dekatria) melden dat de column geplaatst wordt. Zondag 23:00 staat ie online
Wou net hetzelfde vragen, hier werkt hij niet..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
http://tinyurl.com/46uh9w6
1 minute ago
Kan iemand die link openen? Zie alleen de naam van de website, iets over leugens van de krant o.i.d.
Geen idee, net met mnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Goh?Hoe komt dat nou, dat je zo moe bent? (Morgen geen college, dat scheelt
)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, net met mnnaar Keanu gekeken in een stilstaande dag...
Tinyurl verwijst goed door (vandaar dat je wel de link te zien krijgt), maar de site zelf ligt er inderdaad uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:47 schreef gehotseflotst het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
http://tinyurl.com/46uh9w6
1 minute ago
Kan iemand die link openen? Zie alleen de naam van de website, iets over leugens van de krant o.i.d.
Hadden ze wel wat eerder mogen doen, die lieten vandaag ook weer mooie theekransjes zien in het centrum van Caïro.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef shomila het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
Just spoke to someone in Tahrir Sq who said next move could be to target the State TV building as 'it is poisoning the minds of the people'
58 seconds ago
Als Mubarak nou even zijn vriendje Ome Berlus vraagt om zijn hoeren naar Tahrir te sturen is hij zo van zijn demonstrantenprobleem afquote:
Of 't is een complotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
Hey is echt de site van thedailynewsegypt die niet goed werkt.
server is wel in de lucht, krijg wel een reactie. maar laat geen enkele pagina zien.. misschien overbelast?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik vind van wel... Daarbij mag ik ook wel ff vrij
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:51 schreef deleriouz het volgende:
Kan iemand bevestigen of dit daadwerkelijk in Egypte is?
quote:ITwitius #Egypt Breaking NeWS - England beat Wales at Rugby. Muted response in Tahrir Sq. Saving energy for Leeds v Coventry tomorrow.
2 minutes ago via web
Is dat dezelfde? Link van Sandmonkey verwijst door naar iets over Editorials en Lies in de titel (te lui om nog een keer te klikkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
http://liveanduncensored.(...)t-isnt-over-and.html
bedoel je deze soms?
denk het weet het niet zeker? Daarom me vraagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:52 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Is dat dezelfde? Link van Sandmonkey verwijst door naar iets over Editorials en Lies in de titel (te lui om nog een keer te klikken)
Of de Bible-belt. Of een president die openlijk toegeeft dat hij de Irak-oorlog gestart is op persoonljk bevel van God.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
De Amish, om zo maar wat te noemen
haha klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben geëmancipeerd. Mijn vrouw werkt om mijn studie te betalen
Ik zal wel even gaan kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:53 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
denk het weet het niet zeker? Daarom me vraag
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
haha klinkt bekend
Maar hij maakt ook schoon in huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:55 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
haha klinkt bekend
Daar ben ik hard aan aan het werken, het doen van het huishoudenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar hij maakt ook schoon in huis
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar hij maakt ook schoon in huis
Ja, jij welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Daar ben ik hard aan aan het werken, het doen van het huishouden
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij is dan geen echte eindbaas, eerder een levelbaas
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weernegerquote:
Hier zijn het enkel blokjes, maar wel interessanter gevormdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ja maar deze heeft twee interessante punten, itt tot de weerneger
ok, ben meteen veel minder meligquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:59 schreef GeileSoeplepel het volgende:
tracyandrab RT @FramDinshaw: RIP Ahmed Mohammed Mahmoud, Egyptian journalist shot and killed while covering the protests we won't forget your work #egypt #jan25 #tahrir
en je wordt rijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:58 schreef DEvriendvanGehotseflotst het volgende:
[..]
Maar maar.. ik werk zaterdags.. en ik kook altijd
Maar er is geen cache,quote:Editorial: Lies, damned lies
5 Feb 2011 ... The scenarios were not only pernicious lies, but were tantamount to incitement of hatred, even murder. All of a sudden people were convinced ...
www.thedailynewsegypt.com(...)ies-damned-lies.html
Censuur???quote:
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
U heeft gelijk natuurlijk, was toch van plan zo offline te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:00 schreef Misstique het volgende:
Doe's iets minder slowchatten?
Een beetje slowchat, okay, kan ik inkomen, dat is natuurlijk, maar niet teveel en te offtopic.
Tenzij je huis op Tahrir staat is het huishouden niet heul erg interessant voor de rest van ons.
De realiteit moet gezegd & de wereld in gebracht worden.quote:
robots.txt?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef -jos- het volgende:
Vreemd, dit staat in google:
[..]
Maar er is geen cache,
maar van dit wel:
[..]
Censuur???
SC topic van MO is onvindbaar voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:01 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Maar ik krijg ze niet mee naar het SC-topicen lopen hinten helpt niet bij die mannen...
![]()
Maar okee, we gaan weer on topic zodra er iets te melden valt!
"klok" wordt weer "avondklok"?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
State TV: goverment has eased curfew
Jup, van 17:00 - 7:00 naar 18:00 - 6:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
SC topic van MO is onvindbaar voor mij
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Nu luisteren ze wel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Shitzooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwe
Die is er ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dat zou 'mooi' zijn, het is nog steeds erg onveilig daar voor journo's.quote:OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Slowchat deeltje 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Rudi melde vanavond dat de eerste dode journalist gevallen was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe? Dacht ook dat 't die van gisteren wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sjonge jonge zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Ibrahim Kamel, NDP member and bussinesman, said that the proRegime youth will take the streets tomorrow. #Egypt #Jan25
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Gaat bijna geheel over Egypte deze keer.
#295quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
Ja niet live aan tafel maar wel contact er zo mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?
Rechtsboven: nog even te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |