"klok" wordt weer "avondklok"?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
State TV: goverment has eased curfew
Jup, van 17:00 - 7:00 naar 18:00 - 6:00quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
SC topic van MO is onvindbaar voor mij
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Nu luisteren ze wel natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
Shitzooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
AJE meldde het net ook in de ticker, wss dus toch een nieuwe
Die is er ook niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dat zou 'mooi' zijn, het is nog steeds erg onveilig daar voor journo's.quote:OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Slowchat deeltje 1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:02 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
OT: volgens mij was die Egyptische journalist degene die gisteravond overleed, dus is er vandaag geen nieuwe bijgekomen. Weet het niet zeker tho
Rudi melde vanavond dat de eerste dode journalist gevallen was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nieuwe? Dacht ook dat 't die van gisteren wasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sjonge jonge zegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef -jos- het volgende:
Egyptocracy Egyptocracy
Ibrahim Kamel, NDP member and bussinesman, said that the proRegime youth will take the streets tomorrow. #Egypt #Jan25
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
http://pauwenwitteman.var(...)liveplayer-penw.html
Gaat bijna geheel over Egypte deze keer.
#295quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
Ja niet live aan tafel maar wel contact er zo mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:07 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, die NOS-cameraman die uit het land is gestuurd, is er toch?
Rechtsboven: nog even te gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:08 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Offtopic: zijn we niet al over de #301 heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |