AJEnglish Al Jazeera Englishquote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef RvLaak het volgende:
Ayman gearresteerd? Da's toch die sop-gozer?
quote:khephir Khephra Maley
American Warships Heading to Egypt - http://j.mp/gESjDF [ #Egypt #p2 #topprogs #tlot ]
Die man is eindbaasquote:Op zondag 6 februari 2011 16:31 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
NadiaE Nadia El-Awady
A group of young men stand around my father who talked to them about #egypt history. Covered by flag from rain http://twitpic.com/3x4erg
1 minute ago
Volgens AJE dus het leger.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Door wie is Ayman gearresteerd? Politie of leger?
legerquote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Door wie is Ayman gearresteerd? Politie of leger?
Jup. zit al een uur of 4 a 5 (?) vast.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:34 schreef RvLaak het volgende:
Ayman gearresteerd? Da's toch die sop-gozer?
ja lijkt wel op , die man lijkt wel beetje , maar heeft bril op , is moeilijk te zien .. die vrouw kan ik helemaal amper zien op de foto ( laatste)quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 16:35 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
zat je nu echt te wachten Jos, wilde je weer de laatste wezen
downwithmubarak is daar toch al een goede plek voor?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik voel een Free-Ayman website aankomen
omdat ie teveel verteld over wat er allemaal gebeurd daarquote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef raistlin6 het volgende:
Iemand enig idee waarom hij is opgepakt?
Alsof dat zin heeft?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
ik voel een Free-Ayman website aankomen
Das kut, vorige berichten las je dat het leger ook gewoon arrestanten aan de mukhabarat uitleverde.quote:
Dit.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
downwithmubarak is daar toch al een goede plek voor?
MUST SEE!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:32 schreef -jos- het volgende:
evanchill Evan Hill
We spent last night and today getting this video and translating it for you. Revolutionaries on a Tahrir rooftop. http://ow.ly/3RaC8
Hmhm, dat snap ik, ik bedoelde de opgegeven reden door het leger/politie/regering/staats tv/whatever.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
omdat ie teveel verteld over wat er allemaal gebeurd daar
nou nog ff indd. over die site .. aangezien er nou meer blogs opstaan van sandmonkey .. is het niet slimmer om al onze eigen update's en bevindingen die hier op fok staan erop te zetten ..quote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
www.DownWithMubarakAndFreeAymanNowYouBastards.eg is ook zo'n onhandige linkquote:Op zondag 6 februari 2011 16:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |