Gelukkig maar....quote:GPDCairo (twitter)
Mijn vrouw (arabische journaliste) hier is blij. Ze heeft make-up doosje gekocht. Ik na vier dagen weer schoon, zij weer met lippenstift...
Ik denk niet dat het regime 2.0 dit nogmaals laat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Beach het volgende:
![]()
Hopelijk besluiten ze om bijv. om een week later weer zo'n enorme demonstratie op te zetten als deze helemaal leeggebloed is.
Wie weet is de nieuwe/overgangsregering milder he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het regime 2.0 dit nogmaals laat gebeuren.
Van die FOX-news-kijkende hilbilly Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beetje op you tube aan het struinen , en je komt ook soms wel heel ergefilmpjes tegen hoor , - ook over egypye - wat sommigen wel niet denken
![]()
Die barricades blijven mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
JomanaCNN1 jomana karadsheh
#Egypt protesters, Army tanks in standoff at #Cairo #Tahrir Square. http://on.cnn.com/eveL2d. #CNN
2 minutes ago
erger nog .... wil wel posten maar is echt topicvervuilingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die FOX-news-kijkende hilbilly Amerikanen?
quote:Photojournalist Ron Haviv says scuffles broke out when army officer took down some of the barricades. Now officer negotiating with medics.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ken de verhalen maar gaat wel errug ver ............
Republikeinse garde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wat voor militairen zijn die met die rode baretten eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |