Gelukkig maar....quote:GPDCairo (twitter)
Mijn vrouw (arabische journaliste) hier is blij. Ze heeft make-up doosje gekocht. Ik na vier dagen weer schoon, zij weer met lippenstift...
Ik denk niet dat het regime 2.0 dit nogmaals laat gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Beach het volgende:
![]()
Hopelijk besluiten ze om bijv. om een week later weer zo'n enorme demonstratie op te zetten als deze helemaal leeggebloed is.
Wie weet is de nieuwe/overgangsregering milder he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het regime 2.0 dit nogmaals laat gebeuren.
Van die FOX-news-kijkende hilbilly Amerikanen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
beetje op you tube aan het struinen , en je komt ook soms wel heel ergefilmpjes tegen hoor , - ook over egypye - wat sommigen wel niet denken
![]()
Die barricades blijven mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
JomanaCNN1 jomana karadsheh
#Egypt protesters, Army tanks in standoff at #Cairo #Tahrir Square. http://on.cnn.com/eveL2d. #CNN
2 minutes ago
erger nog .... wil wel posten maar is echt topicvervuilingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Van die FOX-news-kijkende hilbilly Amerikanen?
quote:Photojournalist Ron Haviv says scuffles broke out when army officer took down some of the barricades. Now officer negotiating with medics.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik ken de verhalen maar gaat wel errug ver ............
Republikeinse garde.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef StateOfMind het volgende:
Wat voor militairen zijn die met die rode baretten eigenlijk?
Ja ach... er staat heel veel in de bijbel maar je moet niet alles even serieus nemen.quote:
Inderdaad..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
maar ik zal stoppen met spammuh
het is b.t.w. rustig hier
ja maar je kan het ook op heel veel verschillende manieren " lezen " ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ach... er staat heel veel in de bijbel maar je moet niet alles even serieus nemen.
Rustig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
spam :p of rustig ?
Ik pak de rust in Egypte om eindelijk weer even te gaan sportenquote:
kej danquote:
Haha, ik moet eerlijk zijn dat ik wat sociale dingen heb afgezegd om Egypte te volgen, haha. Ik ben blijkbaar toch niet de enige. Ik zal zo ook even douchen en met school bezig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik pak de rust in Egypte om eindelijk weer even te gaan sportenZal waarschijnlijk voor meerdere mensen gelden dat ze nu in kunnen halen wat ze de laatste tijd niet hebben kunnen doen
Einde van de middag zullen er misschien meer mensen op het plein zijn, dan ben ik iig ook weer van de partijNu maar hopen dat het daar niet doodbloedt en dat de demonstranten nog wat voor elkaar kunnen krijgen
ja , miss. indd wel een goede tijd om ff indd. wat dingen " intehalen "quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik pak de rust in Egypte om eindelijk weer even te gaan sportenZal waarschijnlijk voor meerdere mensen gelden dat ze nu in kunnen halen wat ze de laatste tijd niet hebben kunnen doen
Einde van de middag zullen er misschien meer mensen op het plein zijn, dan ben ik iig ook weer van de partijNu maar hopen dat het daar niet doodbloedt en dat de demonstranten nog wat voor elkaar kunnen krijgen
Yfrog werkt nooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:04 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[ afbeelding ]
arwasm Man whose sun was killed in #tahrir walks with sign calling Mubarak a butcher #jan25 #egypt http://yfrog.com/hsoglrj
less than a minute ago via Twitter for BlackBerry®
ik hoef alleen te klikken ....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef MTL het volgende:
Yfrog werkt prima, even link kopieren en in nieuwe browsertab openen
Mjah gisteren was de derde dag dat ik om 6 uur naar bed gingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Haha, ik moet eerlijk zijn dat ik wat sociale dingen heb afgezegd om Egypte te volgen, haha. Ik ben blijkbaar toch niet de enige. Ik zal zo ook even douchen en met school bezig.
Hou ik mooi twitter op mijn mob. in de gaten zodat als er wat gebeurd dat ik dan meteen naar de PC kan en het weer verder kan volgen. Succes met sporten.
Tja, je doet toch eens wat he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah gisteren was de derde dag dat ik om 6 uur naar bed ging.
Beetje nutteloos aan de ene kant, want ik miste de helft van het nieuws overdag.
Als je de berichten op Twitter mag geloven lijkt het leger (plus de Republic/Presidential Guard!!!) zich wat actiever te gedragen Het voelt alsof er wat op komst is. Zo zou men iig het plein willen ontruimen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef Sapstengel het volgende:
Verzonnen reden om mensen met kinderen tegen te houden omdat het zogenaamd te gevaarlijk is? Of is er wat op komst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |