Ghonim is die gast ja. Heeft meteen een hevig geemotioneerd interview gegeven waarin hij een aantal dingen duidelijk maakte; zijn vrijlating met daaropvolgend interview zou het eind van Mubarak kunnen betekenen - Mubarak gaat naar verluid naar Duitsland om z'n gezondheid te laten onderzoeken, maar dat is nog niet zeker) - morgen heeft men op Tahrir kunstenaars uitgenodigd om het plein te komen verfraaien, maar er lijkt veel meer op stapel te staan dan dat.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, heeft iemand even een samenvatting van vandaag voor me? Ik begrijp dat die Google-dude vrij is, dat is toch Ghonim? Ik ga nu z'n interview kijken, blijkbaar heeft dat het een en ander losgemaakt? Wat is er verder gebeurd?
Dat is Ghonim. Door dat men foto's liet zien van de overleden jongens met een smeuig muziekje eronder.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, maar da's niet het interview waar ze het op twitter over hadden. Iets met dat Wael ging huilen door foto's & muziek
Niks gebeurd. Maar er werden al plannen gemaakt voor dat Ghonim vrij kwam. Maar na zijn interview (dat nu langzaam naar de bevolking door zal sijpelen) begint het ernstig te borrelen.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, heeft iemand even een samenvatting van vandaag voor me? Ik begrijp dat die Google-dude vrij is, dat is toch Ghonim? Ik ga nu z'n interview kijken, blijkbaar heeft dat het een en ander losgemaakt? Wat is er verder gebeurd?
Ghonim is als ik het goed heb 1 van de mannen achter de #25Jan beweging, en de afgezant van Google in die regio. Werd al snel opgepakt, tot vandaag dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik word niet veel wijzer van de filmpjes. Wie legt me het verhaal rondom Ghonim even uit?
Nieuwe geruchten over een ziekenhuisopname in Duitsland voor Mubarak. Ik geloof gister waren er tweets dat de vs en duitsland daarover aan het onderhandelen waren.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Zoiets had ik begrepen ja.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is Ghonim. Door dat men foto's liet zien van de overleden jongens met een smeuig muziekje eronder.
Hij is niet gemarteld, 11 dagen blinddoek om. Ze wilden weten welke buitenlandse invloeden er waren. Gisteren heeft hij gesprek gehad met leden van het regime. Ze begrijpen niet hoe de opstand zo heeft kunnen escaleren. Ghonim heeft ze duidelijk gemaakt dat:quote:Op maandag 7 februari 2011 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, ik word niet veel wijzer van de filmpjes. Wie legt me het verhaal rondom Ghonim even uit?
@Rvlaak.. Was dit niet de vertaling van drifter eerder op de avond!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:
-Ik wil tegen elke vader en moeder, die hun zoon hebben verloren zeggen
-Het spijt mij, maar het is niet onze schuld. Ik zweer op Allah het is niet onze schuld.
-Het is de schuld van die zich vasthielden aan het regime...
-Ik wil weg.
Hoe bedoel je dit? Ik snap je nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ghonim heeft ze duidelijk gemaakt dat:
1 Geen communicatie met de demonstranten
2. Geen vertrouwen in het regime.
Da's wel het laatste stukje wat ik net gelezen heb van de tweets van SM.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
@Rvlaak.. Was dit niet de vertaling van drifter eerder op de avond!
Die kwam net ook langs in mijn twitter lijstquote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef Noelle06 het volgende:
ahmednaguib @AJELive: Wael Ghonim's full interview & transcript is now available on Al Jazeera's live blog: http://t.co/E4Xl9P3 #Jan25
Toch knap dat ik nooit tranen zie als een Arabier begint te huilen.quote:
@JacobPark/tweeting-from-egypt. Hier staan veel tweets!quote:Op maandag 7 februari 2011 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die kwam net ook langs in mijn twitter lijst
Voor een vreedzame rustige transitie:quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Ik snap je niet. Ik ga maar even een topicje of wat teruglezen. Nu eerst even het filmpje van Ayman kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |