Is toch ook zo of niet dan? Snap best dat het het NOS niet gaat melden dat er een of ander vaag gerucht is dat er morgen iets te gebeuren staat omdat een vriend van een FOK!er dat las op twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En terecht en ook dat de pro mubarak mensen het niet weten.
Georganiseerd dus ? Er moet echt wat gebeuren.Hier in de media hoor je alleen nu maar dat de winkels weer open gaan en het volk weer aan het werk gaat
Damn zegquote:
Heftigquote:
Doet het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
RT @habibh Translation of @Ghonim's first interview now live: http://bit.ly/ghonim1st @aliveinegypt - Please RT
3 minutes ago
Met vertaling.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
Anders ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
is dezequote:
Dat vond ik ook ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
quote:shakhshier RT @shafiqassi: My name is Shafiq, & I delegate Wael @Ghonim to speak on My Behalf #Jan25 #Egypt #tahrir not just for #egypt but every single #Arab country
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:quote:
Bewust misschien om wat los te maken, om zo de boel nog meer te triggeren. Ja is maar een optie hoor. Met in het achterhoofd dat dit verspreid gaat worden. Is maar een gedachte van mij hoor. Ghonim is daar mee gaan demonstreren vanaf dag 1 als ik het goed heb en bewust om dat hij zich daar geroepen toe voelde en mee moest doen van zich zelf als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
Dank voor vertalingquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Drifter__ het volgende:
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:
-Ik wil tegen elke vader en moeder, die hun zoon hebben verloren zeggen
-Het spijt mij, maar het is niet onze schuld. Ik zweer op Allah het is niet onze schuld.
-Het is de schuld van die zich vasthielden aan het regime...
-Ik wil weg.
Mooi dat scheelt scrollen.quote:
Ah, mooi wat je met die plaatjes hebt gedaan.. ik had ze uit onmacht maar weggehaaldquote:
Dat komt nog wel hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er geen interview online staat met sub?
Nog niet ? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Volgt snel denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Heb ik het nou goed begrepen dat er geen interview online staat met sub?
Teveel tekst om te lezenquote:Op maandag 7 februari 2011 23:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nog niet ? Ik heb het nog niet kunnen vinden. Volgt snel denk ik.
Yavanna heb de vertaling in vorige topic gezet
done, heb gelijk alle witregels weggehaald. Nu kan het niet korter meer behalve dan die tussenkopplaatjes.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:28 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ah, mooi wat je met die plaatjes hebt gedaan.. ik had ze uit onmacht maar weggehaalddankzij ons werk hoeven we niet meer een half uur te scrollen
Overigens kan #139 er nog bij
o? is dat zo?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja heb het zelf globaal gelezen.
En een enorme journo cam in beeldquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
evanchill Tonight in Tahrir Square - a Woodstock atmosphere. God I love it when I can upload videos quickly. http://ow.ly/3S1c8
En weer ziet het er druk uit daarquote:Op maandag 7 februari 2011 23:32 schreef Noelle06 het volgende:
evanchill Tonight in Tahrir Square - a Woodstock atmosphere. God I love it when I can upload videos quickly. http://ow.ly/3S1c8
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En weer ziet het er druk uit daar
Google Weather voorspelt regen, dus het weer kan het niet zijnquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Google Weather voorspelt regen, dus het weer kan het niet zijn
Ik ben erg benieuwd naar morgen. Officieel gaan ze het plein versieren, maar er lijkt wat meer op stapel te staan...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja is druk en sfeer ok volgens mij. Ben echt heel benieuwd wat de planning is van morgen. De tweets vanavond lieten wel doorschemeren dat het morgen een mooie dag wordt maar hoe of wat ?
hier wel hoorquote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
http://egypt.alive.in/201(...)h-english-subtitles/
zie geen filmpje nog![]()
Weinig verder wat ik terug gelezen heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, heeft iemand even een samenvatting van vandaag voor me? Ik begrijp dat die Google-dude vrij is, dat is toch Ghonim? Ik ga nu z'n interview kijken, blijkbaar heeft dat het een en ander losgemaakt? Wat is er verder gebeurd?
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
http://egypt.alive.in/201(...)h-english-subtitles/
zie geen filmpje nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |