NIet alleen bij jou, fok is een ramp bij mij op dit moment.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
nee ligt aan FOK, soms kan ik niet eens quotenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
ik dacht al zoiets ( al voor dat die vertalingen hier waren .. maar dit is indd. een mega trigger .. ben super benieuwd !! )quote:Tomorrow is going to be tremendous.
Alle Egyptenaren zullen dit hoe dan ook te zien krijgen, dus dat zit er dik in.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk gewoon serieus nu, dat Wael's emotioneel interview, het einde van Mubarak kan betekenen.
Hier is een deel te zien:quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Graag het interview! Arabisch is geen probleem.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:33 schreef -jos- het volgende:
+100 voor degene die het hele interview + engelse subtitles als eerste heeft
Tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:43 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hier is een deel te zien:
http://www.ustream.tv/recorded/12534787
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wou nog wat anders terug reageren , maar lama morgen weer een dag en ik vermoed een grandioze!!
truzztuh
De revolutie heeft nu wat het nodig had.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef MangoTree het volgende:
ayaelb: Egyptians tweeting that Wael @Ghonim just became the mayor of Tahrir Square #Jan25 #Egypt
goeie zaak!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De revolutie heeft nu wat het nodig had.
Een gezicht.
Truste Heksquote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
schei er mee uit voor vanavond, FOK is raar aan het doen, slaap lekker allemaal en hopen op een rustige nacht op het plein
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
schei er mee uit voor vanavond, FOK is raar aan het doen, slaap lekker allemaal en hopen op een rustige nacht op het plein
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Toverheks het volgende:
Nu nog een TXT888 en het feest is compleet.quote:
Zal ze daar op het Tahrir plein zeker een boost geven dat ze het niet voor niks doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De revolutie heeft nu wat het nodig had.
Een gezicht.
Als het nat en koud is dan wil men nog weleens griep krijgenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:50 schreef Dance99Vv het volgende:
Mexicaanse griep verslaat de revolutie???
ElFoulio damn straight @monasosh: Finally left tahrir square, warm drinks and medicines. We can't let the flue defeat the revolution #Jan25
3 minutes ago via Twitter for Mac
Dat is snel. Dit is genoeg voor het Tahrir.quote:
Nee. Eerst helft alleen.quote:
Ze hebben iets beloofd voor morgen maar willen het leger niks laten weten zodat die zich niet kunnen voorbereiden.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zal ze daar op het Tahrir plein zeker een boost geven dat ze het niet voor niks doen.
Las al dat er plannen voor morgen zijn maar men nog niet uitlekt wat?
En terecht en ook dat de pro mubarak mensen het niet weten.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:52 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ze hebben iets beloofd voor morgen maar willen het leger niks laten weten zodat die zich niet kunnen voorbereiden.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef MangoTree het volgende:
OHbamaMama: RT @habibh: Translation of @Ghonim's first interview now live: http://bit.ly/ghonim1st (expand) @aliveinegypt - Please RT
Broken link hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |