NEEquote:
ah okay, ik moet het nog even checkenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef yavanna het volgende:
Voor wie het gemist heeft.
Ayman Mohyeldin on his detention: Al Jazeera's correspondent in Cairo speaks of interrogation, intimidation and ... http://aje.me/f0jkBr
Lost alleen niks op dan komt of Suleiman of (naam ff kwijt) aan de machtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef RAVW het volgende:
Als dat eens waar kon wezen dat die naar Duitsland trekt dan is de bezetting Tahrir niet voor niets geweest al hebben ze nu al veel bereikt.
Maar dan ze zelf verwacht hadden denk ik ..
voor de mensen die nog op Tahrir zitten nog even volhouden en jullie wensen worden daadwerkelijk vervuld
Suleiman is gewoon een 2de Mubarak.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Lost alleen niks op dan komt of Suleiman of (naam ff kwijt) aan de macht
Wordt dan dus toch Suleimanquote:Egypt's constitution stipulates that if the president resigns or his office becomes permanently "vacant," he must be replaced by the speaker of parliament or, in the absence of parliament, the chief justice of the Supreme Constitutional Court. In the event of the president's temporary inability to exercise his prerogatives, the vice president is to take over as the interim head of state. In both cases a new president must be elected within 60 days. Significantly, the constitution prohibits the interim president from introducing constitutional amendments, dissolving parliament or dismissing the cabinet.
Ik heb het ook pas net bekeken en vond het behoorlijk heftig. Niet onverwachts maar het toont weer aan waarom het huidige regime moven moet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
ah okay, ik moet het nog even checken
Hij wil Mubarak niet afvallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij had gezegd dat ie er geen trek in had...
De vraag is of deze eerlijk zullen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef mazaru het volgende:
Er komen sowieso verkiezingen in September.
Dat is niet Suleiman; hij is VP.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Lees deze nog maar eens : http://eipr.org/en/pressrelease/2011/02/05/1091
[..]
Wordt dan dus toch Suleiman
Nope als hij ziek is en daardoor zijn functie niet kan vervullen binnen 60 dagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef mazaru het volgende:
Er komen sowieso verkiezingen in September.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
Hanadm Hanad Mohamed
One man giving haircuts under a sign: "Revolution Salon. Free for All" awesome. #Tahrir #Egypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |