quote:Op maandag 7 februari 2011 11:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hai haijoah ik gisteren aaf er nog een paar opgezet ..
ik heb hem voor je geopend aangezien het langer dan 2minuten duurdequote:Op maandag 7 februari 2011 11:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit mobiel, dus de o zo belangrijke OP laat op zich wachten.
echt he ik erger me kapot aan jou, er staat al een topic de laatste opent een nieuwe, is gewoon de regel je bent al dagen bezig pppfftttquote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik heb hem voor je geopend aangezien het langer dan 2minuten duurde
Revolutie in Egypte # 137: Dag 14 Tahrir Square blijft druk
ze zijn allemaal zo mooi !!! ( moeten we echt gaan kiezen danquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zag het, het wordt straks echt moeilijk de mooiste te kiezen
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:14 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ze zijn allemaal zo mooi !!! ( moeten we echt gaan kiezen dankan ik niet ....
)
Haha jaquote:Op maandag 7 februari 2011 11:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Leedsjendam near The Hague" op AJE
ghegeh cewl!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en de mooiste gaan we de fotograaf opsporen, er is altijd wel iemand die dat kan uitvogelen, en geven hem dan Symbolisch de FOKEgyptian Award zoiets, en dan stuur ik wel een bloemetje mee
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef -jos- het volgende:
[..]
ik heb hem voor je geopend aangezien het langer dan 2minuten duurde
Revolutie in Egypte # 137: Dag 14 Tahrir Square blijft druk
wat gebeurde er nou gisteren ( MOD sluit toch de jouwe ) aangezien ZIJ de lapo had , jij maakt er nou alleen maar meer werk van voor de mod )quote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef -jos- het volgende:
doeterniettoezegiktoch en Toverheks snappen jullie nou niet dat er nu weer een mod aan het werk word gezet? ik maak het hier voor iedereen makkelijker door het topic goed te openen. ik ga hier niet verder over discussieren, ik heb medelijden met de OP die het werk weer moet opknappen.
ik kwam indd. deze nog eerder tegen ookquote:Op maandag 7 februari 2011 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sorry maar ik kan het ff niet laten, koop eens een klokje de nieuwe topic stond er binnen een poep en een scheet veel korter dan 2 minuten
ga lekker over doeterniettoe en mij lopen klagen in de Feedback, maar het is gewoon zo de laatste opent de nieuwe en als ik zo in het archief kijk open jij er wel erg veel maar die worden dan weer net zo hard gesloten door een mod, gewoon een beetje geduld maak je niet druk, doen de mensen op het plein ook niet, die staan al dagen te wachten op iets, neem daar een voorbeeld aanquote:Op maandag 7 februari 2011 11:18 schreef -jos- het volgende:
doeterniettoezegiktoch en Toverheks snappen jullie nou niet dat er nu weer een mod aan het werk word gezet? ik maak het hier voor iedereen makkelijker door het topic goed te openen. ik ga hier niet verder over discussieren, ik heb medelijden met de OP die het topic alweer moet opknappen.
gisteren aaf same shit , en toch sluit de MOD de topic van degene die de LAPO niet had , maar goed ...quote:Op maandag 7 februari 2011 11:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga lekker over doeterniettoe en mij lopen klagen in de Feedback, maar het is gewoon zo de laatste opent de nieuwe en als ik zo in het archief kijk open jij er wel erg veel maar die worden dan weer net zo hard gesloten door een mod, gewoon een beetje geduld maak je niet druk, doen de mensen op het plein ook niet, die staan al dagen te wachten op iets, neem daar een voorbeeld aan![]()
nou en nu niet gaan slowchatten hier anders moet ik toch echt over je gaan klagen in de Feedback
dinsdag , vrijdag ( en ik geloof nog een dag , donderdag geloof ik ) rally's ofzo ? (:? snapte die benaming ook ff niet , weet niet precies wat er bedoeld werd , ik denk gewoon demo's )quote:Op maandag 7 februari 2011 11:22 schreef senesta het volgende:
Was er voor morgen nou weer een grote demo gepland?
Ze geven het niet op inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
Boer Jos weer in de bocht..
Heb het gisteren niet zo kunnen volgen, maar ze geven niet op? Of loopt het langzaam af?
neuh ! geven echt niet op !!quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
Heb het gisteren niet zo kunnen volgen, maar ze geven niet op? Of loopt het langzaam af?
De bezoekersaantallen van Tahrir gaan niet duidelijk snel naar beneden. Het kan niet altijd een top-dag zijn, maar gisteren was het gewoon druk.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Staal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |