NEEquote:
ah okay, ik moet het nog even checkenquote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef yavanna het volgende:
Voor wie het gemist heeft.
Ayman Mohyeldin on his detention: Al Jazeera's correspondent in Cairo speaks of interrogation, intimidation and ... http://aje.me/f0jkBr
Lost alleen niks op dan komt of Suleiman of (naam ff kwijt) aan de machtquote:Op maandag 7 februari 2011 19:55 schreef RAVW het volgende:
Als dat eens waar kon wezen dat die naar Duitsland trekt dan is de bezetting Tahrir niet voor niets geweest al hebben ze nu al veel bereikt.
Maar dan ze zelf verwacht hadden denk ik ..
voor de mensen die nog op Tahrir zitten nog even volhouden en jullie wensen worden daadwerkelijk vervuld
Suleiman is gewoon een 2de Mubarak.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:56 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Lost alleen niks op dan komt of Suleiman of (naam ff kwijt) aan de macht
Wordt dan dus toch Suleimanquote:Egypt's constitution stipulates that if the president resigns or his office becomes permanently "vacant," he must be replaced by the speaker of parliament or, in the absence of parliament, the chief justice of the Supreme Constitutional Court. In the event of the president's temporary inability to exercise his prerogatives, the vice president is to take over as the interim head of state. In both cases a new president must be elected within 60 days. Significantly, the constitution prohibits the interim president from introducing constitutional amendments, dissolving parliament or dismissing the cabinet.
Ik heb het ook pas net bekeken en vond het behoorlijk heftig. Niet onverwachts maar het toont weer aan waarom het huidige regime moven moet.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
ah okay, ik moet het nog even checken
Hij wil Mubarak niet afvallen.quote:Op maandag 7 februari 2011 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij had gezegd dat ie er geen trek in had...
De vraag is of deze eerlijk zullen zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef mazaru het volgende:
Er komen sowieso verkiezingen in September.
Dat is niet Suleiman; hij is VP.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Lees deze nog maar eens : http://eipr.org/en/pressrelease/2011/02/05/1091
[..]
Wordt dan dus toch Suleiman
Nope als hij ziek is en daardoor zijn functie niet kan vervullen binnen 60 dagen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:00 schreef mazaru het volgende:
Er komen sowieso verkiezingen in September.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef yavanna het volgende:
Hanadm Hanad Mohamed
One man giving haircuts under a sign: "Revolution Salon. Free for All" awesome. #Tahrir #Egypt
Das alleen als hij dood zou zijn of afgetreden.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is niet Suleiman; hij is VP.
SoP is Fathi Sorour.
ahquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Das alleen als hij dood zou zijn of afgetreden.
Hmmm. Lijkt het juiste mannetje om zijn boek aan de realiteit te toetsenquote:Sorour has directed over 30 doctoral theses in law and published many works on individual freedoms, criminal law and education, including a book on "Constitutional Legality and Human Rights". [2]
Ja, daar draait nu alles om.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
De vraag is of deze eerlijk zullen zijn.
Die foto erbij ookquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
De vraag der vragen.
Where do the thousands of people gathered in Tahrir Square go to the bathroom?
En deze dan :quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef wdn het volgende:
[..]
ah
Wat me net opviel:
[..]
Hmmm. Lijkt het juiste mannetje om zijn boek aan de realiteit te toetsen
quote:On the other hand, if Mubarak is pushed to resign immediately we would have an even worse interim president: Fathi Surur, who has been speaker of the People's Assembly since 1990. Surur has long employed his legal expertise to maintain and add to the arsenal of abusive laws that Mubarak's regime has used against the Egyptian people.
Ja hallo. Als hij met dat T-shirt door Egypte is gaan lopen dan vroeg hij eromquote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Als hij met dat T-shirt door Egypte is gaan lopen dan vroeg hij erom
Wedden dat Microsoft achter deze arrestatie zit?
dat is dezelfde persoon met een andere spelling van zijn naam?quote:
Ik heb 'm toegevoegd aan de OP. Erg interessant stukquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef yavanna het volgende:
De vraag der vragen.
Where do the thousands of people gathered in Tahrir Square go to the bathroom?
hey mijn humor is net zo bizar als de Egyptische propaganda.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, is al net zo idioot als de suggestie dat Google achter de demonstraties zit
Stukje bij beetje komt de waarheid boven tafel.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
, is al net zo idioot als de suggestie dat Google achter de demonstraties zit
Hij is gepakt voor ambush-reclamequote:Op maandag 7 februari 2011 20:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja hallo. Als hij met dat T-shirt door Egypte is gaan lopen dan vroeg hij erom
Wedden dat Microsoft achter deze arrestatie zit?
thnx for the link!!!quote:Op maandag 7 februari 2011 19:50 schreef yavanna het volgende:
Voor wie het gemist heeft.
Ayman Mohyeldin on his detention: Al Jazeera's correspondent in Cairo speaks of interrogation, intimidation and ... http://aje.me/f0jkBr
Ja Rakottoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die de teksten op straat kan vertalen?
Wel een aardige impressie.quote:Selnadeem RT @MaisMasadeh: Alexandria Library saved http://bit.ly/eOYMGo #Egypt #fb #freedom #Jan25
4 minutes ago via TweetDeck
Melk! De witte motor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf hij wordt meligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Melk! De witte motor.
De rest van de teksten zijn te klein.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Melk! De witte motor.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik ga off... M'n vrouw komt net thuis...
Ttfn
quote:
LOLquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Melk! De witte motor.
laterzzquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik ga off... M'n vrouw komt net thuis...
Ttfn
In het groot is het GA WEG (lees: IRHAL, zachte H)quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm nog meer beweging.quote:ElFoulio 6 April movement announce demo Tuesday in front of television building in conjunction with #tahrir protest #jan25
half a minute ago via Twitter for Mac
Misschien dat Mubarak+aanhang hier bang voor waren, extra brandstof voor het revolutie vuur.quote:ramadan My parents are now freakishly energized and want to go to #Tahrir after seeing Wael @Ghonim. Balances may shift. #Jan25
half a minute ago via web
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Als Mubarak naar Duitsland gaat mag hij van mij behandeld worden door dokter Mengele.
"Doc, I must confess... I work in a dictatorial regime"quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Als Mubarak naar Duitsland gaat mag hij van mij behandeld worden door dokter Mengele.
?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef -jos- het volgende:
+1 voor degene die als eerst de beelden van Ghonim vind
die was al gepost, ik bedoelde videoquote:
Tahririanen zijn plannen aan het smeden om vrijdag te marcheren naar het Paleis, daar wordt over gestemd - anderen buiten Tahrir hebben plannen om de demo uit te breiden naar andere gebouwen - het gerucht gaat dat Mubarak naar Duitsland gaat om z'n gezondheid te checken, hij zou kanker hebben - voor morgen zijn kunstenaars e.d. opgeroepen om het plein te versierenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo, ik lees allemaal goede berichten? Ik probeer even het laatste nieuws binnen te krijgen maar zie geen recente update op de FP.
Jawel : Google-medewerker vrijgelatenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo, ik lees allemaal goede berichten? Ik probeer even het laatste nieuws binnen te krijgen maar zie geen recente update op de FP.
En doden of vasthouden konden ze ook niet. De anti's hebben vandaag punten gescoord.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Misschien dat Mubarak+aanhang hier bang voor waren, extra brandstof voor het revolutie vuur.
Whehehe.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef mazaru het volgende:
@gerritwit: Komt een man bij de dokter: "Dokter, ik ben twitterverslaafd." Dokter: "Ik volg u niet."
Verkeerde column
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En doden of vasthouden konden ze ook niet. De anti's hebben vandaag punten gescoord.
Ayman Mohyeldin on his detention: Al Jazeera's correspondent in Cairo speaks of interrogation, intimidation and ... http://aje.me/f0jkBrquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef MangoTree het volgende:
Thanks voor de info, Ayman was alweer op tv? Hij is ongedeerd eruit gekomen?
ja linkje naar interview staat ergens in dit topic of één van de laatste pagina's van de vorige.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef MangoTree het volgende:
Thanks voor de info, Ayman was alweer op tv? Hij is ongedeerd eruit gekomen?
Ha erg gaaf.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef -jos- het volgende:
Dit is de gratis kapper:
[ afbeelding ]
monasosh monasosh
Love this! Barber's corner in the square, wt a banner saying " revolution's barber" #Jan25 http://yfrog.com/h38mutvj
Thnx voor de updatequote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tahririanen zijn plannen aan het smeden om vrijdag te marcheren naar het Paleis, daar wordt over gestemd - anderen buiten Tahrir hebben plannen om de demo uit te breiden naar andere gebouwen - het gerucht gaat dat Mubarak naar Duitsland gaat om z'n gezondheid te checken, hij zou kanker hebben - voor morgen zijn kunstenaars e.d. opgeroepen om het plein te versieren
Voor de rest moeten mensen me even aanvullen
het andere gerucht is dus dat een een slinkse manier is om "op chique wijze" het land te verlaten ..quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Dance99Vv het volgende:
FromJoanne Mubarak rumoured 2 suffer from cancer #Jan25 leave Egypt for health check http://www.businessinside(...)esign-germany-2011-2
quote:monasosh monasosh
Love this! Barber's corner in the square, wt a banner saying " revolution's barber" #Jan25 http://yfrog.com/h38mutvj
quote:monasosh monasosh
Ooh and hair cut is for free #Jan25
Is die via livestation te zien ?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef yavanna het volgende:
Salma_ts2al Salma
by NadaAuf
Wael Ghonim will be on Al Ashera Masa'an with Mona El Shazli in less than an hour. Source: His brother on ONTV #Jan25
toevoeging aan het lijstje wat allemaal in de "nederzetting tahrir" een kapper !quote:
+veel voor Priestquote:
Zat ik ook net te denkenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou no iemand die em ff vertaald
quote:Zeinobia Wael's first words after his release
1 minute ago via Seesmic Web
+1 jij wintquote:
Zou wel handig zijn idd.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou nog iemand die em ff vertaald
dez denk ik http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html ( die link staat b.t.w. niet dat livelogo bij ..,maar bij die cap staat het ook niet op , maar goed redelijk recente beelden wel , maar niet live vermoed ik )quote:
Thanks ook! Die sadistische mentaliteit bij de militairen verander je ook niet in 14 dagen...quote:Op maandag 7 februari 2011 20:59 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dankquote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef deleriouz het volgende:
Hij zegt (ongeveer) het volgende:
Condoleances aan de mensen die dierbaren hebben verloren bij de demonstraties. Hij zegt dat de demonstranten geen geweld voor ogen hadden en dat zij enkel vreedzaam wilden demonstreren.
Ook zegt hij dat, in tegenstelling tot wat anderen hebben gezegd, hij zichzelf helemaal geen held vindt, en dat de mensen op straat de echte helden zijn. "Ik heb heb twaalf dagen liggen pitten", zegt Ghonim.
Ook hoopt hij dat dingen spoedig zullen veranderen in Egypte!
thnx!!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef deleriouz het volgende:
Condoleances aan de mensen die dierbaren hebben verloren bij de demonstraties. Hij zegt dat de demonstranten geen geweld voor ogen hadden en dat zij enkel vreedzaam wilden demonstreren.
Ook zegt hij dat, in tegenstelling tot wat anderen hebben gezegd, hij zichzelf helemaal geen held vindt, en dat de mensen op straat de echte helden zijn. "Ik heb heb twaalf dagen liggen pitten", zegt Ghonim.
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef deleriouz het volgende:
Dankje. Jammer hoopte op een live stream.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:09 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dez denk ik http://talefzetna.blogspot.com/p/aljazeera-hd.html ( die link staat b.t.w. niet dat livelogo bij ..,maar bij die cap staat het ook niet op , maar goed redelijk recente beelden wel , maar niet live vermoed ik )
Bedankt, dat is een stuk begrijpelijker.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:12 schreef deleriouz het volgende:
ook thnx voor de info .. ( slim dat ze zwijgen ! ) ik ben benieuwd !quote:Op maandag 7 februari 2011 21:14 schreef rakotto het volgende:
Morgen massale protest voor staatstv. Ze willen tahrir niet opgeven, maar gedeelte gaat naar staats tv
Ze hebben net op AJA ook gezegd dat alle steden iets in petto hebben en dat ze in cairo een strategie hebben.. Maar ze willen nu niets op tv zeggen zodat leger zichzelf niet voorbereidt.
Oja, ben gedeeltelijk terug
mubasher heb ik al x hier geprobeerd, maar doet het volgens mij hier niet .... maar heb je miss. nog 1 x het linkje voor mijquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef Flashbox het volgende:
Dit is AL Jazeera (Arabic)
[ afbeelding ]
Dit is AL Jazeera Mubasher
[ afbeelding ]
Ik vind het zo slim van ze dat ik er niet over ga speculeren. Ik mocht de tegenpartij eens op ideeën brengenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ook thnx voor de info .. ( slim dat ze zwijgen ! ) ik ben benieuwd !
ja maar hier zeggen ze nou wel echt wat ze gaan doen en wanneer, waarschijnlijk dus zwaar bewaakt morgen ....quote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
DPA: The 6th of April Youth movement will hold a protest on Tuesday in front of the Egypt state TV in support of protesters in Meydan Tahrir
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het zo slim van ze dat ik er niet over ga speculeren. Ik mocht de tegenpartij eens op ideeën brengen
Ik heb het progje van Livestation geinstaleerd en via die kijk ik, niet via de website van livestationquote:Op maandag 7 februari 2011 21:17 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
mubasher heb ik al x hier geprobeerd, maar doet het volgens mij hier niet .... maar heb je miss. nog 1 x het linkje voor mij![]()
Klinkt alsof ze soon willen stoppen met deze vorm van protestquote:Op maandag 7 februari 2011 21:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja maar hier zeggen ze nou wel echt wat ze gaan doen en wanneer, waarschijnlijk dus zwaar bewaakt morgen ....
Fijne avond.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ga het Egypte topic even verlaten voor deze dag, maar even een avond een serie kijken en of film.
Vraag me toch wel af wat er morgen dan in de planning staat.
Ze zeggen dat ze iets in de planning hebben en dat ze het tot op de dag geheim houden.
Zie jullie hier morgen hoogstwaarschijnlijk wel weer
![]()
Bless the people!
hmm ik wou iets antwoorden maar op zich die reactie van papierversnipperaar niet eens zo gek .. je weeet maar nooit , maar ik hoop dat ze gaan doen wat ik denk .....quote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef yavanna het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze soon willen stoppen met deze vorm van protest
We are looking at MILLION ppl in #tahrir tomorrow. Join to finish what we started #egypt #jan25
hf en tot morgenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:19 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ga het Egypte topic even verlaten voor deze dag, maar even een avond een serie kijken en of film.
Vraag me toch wel af wat er morgen dan in de planning staat.
Ze zeggen dat ze iets in de planning hebben en dat ze het tot op de dag geheim houden.
Zie jullie hier morgen hoogstwaarschijnlijk wel weer
![]()
Bless the people!
fijne Aaf !! ( nee ik stop zo ook weerquote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank,
Maak het zelf ook niet te laat![]()
Ik ga het proberen, dank ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank,
Maak het zelf ook niet te laat![]()
huhquote:Op maandag 7 februari 2011 21:23 schreef Dekatria het volgende:
Weer zo'n cliffhanger![]()
ik heb het niet meer
Nu ben ik nieuwschierig.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hmm ik wou iets antwoorden maar op zich die reactie van papierversnipperaar niet eens zo gek .. je weeet maar nooit , maar ik hoop dat ze gaan doen wat ik denk .....
Google-medewerker vrijgelatenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
Daar ben ik weer. Heb ik nog wat gemist? Wie wil mij even bijpraten?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef yavanna het volgende:
Ghonim live op tv http://www.arabo.tv/videos/127/dream-2-tv.html
Er is altijd nog PM!quote:
Goed gevonden, maar hij doet het maar een paar seconden zonder pro account.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef yavanna het volgende:
Ghonim live op tv http://www.arabo.tv/videos/127/dream-2-tv.html
Ik versta er niets van maar de emotie spreekt voor zich
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:26 schreef -jos- het volgende:
3arabawy Hossam
FINALLY! I'm receiving news about some planned #egyworkers protests in support of the revolution. More details soon. #Jan25
Bij mij blijft hij het gewoon doen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Goed gevonden, maar hij doet het maar een paar seconden zonder pro account.
wat moet ie in het ziekenhuis doen?? en dan duitsland wat hebt ie daar te zxoeken, ze moeten hem weigerenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:25 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Google-medewerker vrijgelaten
Verder niet veel behalve dan :
* Misschien vrijdag mars naar paleis (Is een stemming over)
* Morgen misschien een Demo voor Staats TV (is nog gerucht geloof ik)
* Mubarak misschien naar Duits ziekenhuis (Gerucht)
* Morgen is Artist Day op Tahrir, gaan ze Tahrir voorzien van Decoratie (is voor opgeroepen)
* Er lijkt morgen een hoop te gaan gebeuren gezien sommige cryptische berichten
Ghonimquote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef -jos- het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
"The thing that killed me inside was that people found out that i am the admin of Khaled Saeed. I didn't want people to know" #jan25
wie is dat?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
Denken jullie nou echt dat de geheime politie van Egypte zit mee te lezen op Fok?
afleidingsmanoeuvre verkeerde "target "opperen , en dan gaan met die banaan , richting dus iets anders, hoofddoel nu is de mensen bij elkaar krijgen als ze slim zijn.. laten ze zogenaamd per ongeluk ergens vallen wat het "target" is ( staats tv ? ) , maar uiteindelijk hebben ze dus hun zinnen op iets anders gezet ... en is het lastiger ze tegen te houden , aangezien dus de verkeerde plek word bewaakt ..( vorige x met de million men march was de weg naar het paleis super bewaakt en afgezet , zal nu nog wel zijn , maar dan nog , het moet juist uit onverwachte hoek komen , maar ja , deze oproepen (twitter ) maakt iedereen ook al super alert , included leger en politiequote:
Het wordt echt steeds gekker!quote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
straks vallen ze bij Danny binnen
Ik bedoelde Kaled Saeed:quote:
en moet ie alle IP adressen af geven en staat de geheime dienst van Egypte voor me deur, scheeld wel ik roep gewoon de egyptische shoarmaboer hier verderop erbij die kan dan voor me tolken.quote:
Met Khaled Saeed is eigenlijk de druppel van de emmer overgelopen.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:28 schreef -jos- het volgende:
Sandmonkey Sandmonkey
"The thing that killed me inside was that people found out that i am the admin of Khaled Saeed. I didn't want people to know" #jan25
wie is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef yavanna het volgende:
Vertaling 3
Wael @Ghonim to Dream TV: My wife was going to divorce me because I didn't spend time with her, and now they call me a traitor
Wael @Ghonim to Dream TV: I spent all my time on computer working for my country. I wasn't optimistic on the 25th but now I can't believe it
"I can't believe how optimistic i am ever since i got out" #jan25
Potver, hij huilt steeds tussendoor.![]()
![]()
dat getekende plaatje wat op zijn site staat had ik al eerder voorbij zien komen van de week, dus dan is het hem denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:32 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik bedoelde Kaled Saeed:
http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Khaled_Mohamed_Saeed
Hij was dus blijkbaar admin van zijn site.
quote:
nee dat ook weer niet , maar je zou ze is indd. op een idee brengen, dat ze hier invallen ben ik niet bang voorquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
Denken jullie nou echt dat de geheime politie van Egypte zit mee te lezen op Fok?
Waarom niet? De NOS leest ook meequote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef mazaru het volgende:
In NL is Euthanasie gewoon legaalquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat moet ie in het ziekenhuis doen?? en dan duitsland wat hebt ie daar te zxoeken, ze moeten hem weigeren
huhquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom niet? De NOS leest ook mee
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:33 schreef yavanna het volgende:
Vertaling 3
Wael @Ghonim to Dream TV: My wife was going to divorce me because I didn't spend time with her, and now they call me a traitor
Wael @Ghonim to Dream TV: I spent all my time on computer working for my country. I wasn't optimistic on the 25th but now I can't believe it
"I can't believe how optimistic i am ever since i got out" #jan25
Potver, hij huilt steeds tussendoor.![]()
![]()
weet iets veel beters, ze bouwen gewoon een pyramide om hem heen, voor zoveel jaar voedsel en water, laatste stenen erop en nooit meer openenquote:Op maandag 7 februari 2011 21:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In NL is Euthanasie gewoon legaal
waarom voedsel en water ?? da hoeft nou ook weer nietquote:Op maandag 7 februari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet iets veel beters, ze bouwen gewoon een pyramide om hem heen, voor zoveel jaar voedsel en water, laatste stenen erop en nooit meer openen
Ik snappum, thnxquote:Op maandag 7 februari 2011 21:30 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
afleidingsmanoeuvre verkeerde "target "opperen , en dan gaan met die banaan , richting dus iets anders, hoofddoel nu is de mensen bij elkaar krijgen als ze slim zijn.. laten ze zogenaamd per ongeluk ergens vallen wat het "target" is ( staats tv ? ) , maar uiteindelijk hebben ze dus hun zinnen op iets anders gezet ... en is het lastiger ze tegen te houden , aangezien dus de verkeerde plek word bewaakt ..( vorige x met de million men march was de weg naar het paleis super bewaakt en afgezet , zal nu nog wel zijn , maar dan nog , het moet juist uit onverwachte hoek komen , maar ja , deze oproepen (twitter ) maakt iedereen ook al super alert , included leger en politie
( komt ff chaotisch eruit , sorry ben moe , maar zoiets )
nederlands artikel ; stukje over mubarak duitsland http://www.nu.nl/buitenland/2441396/mubarak-duitse-kliniek.htmlquote:Op maandag 7 februari 2011 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat moet ie in het ziekenhuis doen?? en dan duitsland wat hebt ie daar te zxoeken, ze moeten hem weigeren
Nu laait het vuur weer heel erg opquote:occupiedcairo RT @m_baligh: I'm furiousI would like to thank @ghonim for refueling the fire of this revolution #jan25
3 minutes ago via TweetDeck
quote:On Sunday 6th February 2011, @Messrologist said:
#jan25 ... @nadinetoukan @LaraABCNews @Ghonim His charges are extremely serious, trumped up and bogus. His file is, now, in the hands of a Blood Dracula; the new 1st Ast.Minister of Interior and Director of the infamous State Security Services.
His case had initially been handled by joint task force from General Intelligence and State Security. He was accused of receiving assistance from foreign entities to undermine the stability of, and overturn the government, engaging in saboteurs activity against the dignity of the state, and promulgating stigmatizing disinformation in an online smear campaigns for the benefit of foreign agencies.
He is, now, in the New State Security Complex in the 7th District, Madinet Nassr, North East Of Cairo.
Nobody, even former senior 1st Ast. Minister of Interior, was able to talk to him, but his file has been seen, and was described as grave.
Only intense International pressure and extensive media exposure can turn his case to his favor.
Of course the oust of the putrid mummy still squatting in the presidential palace would also resolve his case immediately.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |