Ja Rakottoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die de teksten op straat kan vertalen?
Wel een aardige impressie.quote:Selnadeem RT @MaisMasadeh: Alexandria Library saved http://bit.ly/eOYMGo #Egypt #fb #freedom #Jan25
4 minutes ago via TweetDeck
Melk! De witte motor.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf hij wordt meligquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Melk! De witte motor.
De rest van de teksten zijn te klein.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Melk! De witte motor.
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik ga off... M'n vrouw komt net thuis...
Ttfn
quote:
LOLquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Melk! De witte motor.
laterzzquote:Op maandag 7 februari 2011 20:26 schreef RvLaak het volgende:
Mensen, ik ga off... M'n vrouw komt net thuis...
Ttfn
In het groot is het GA WEG (lees: IRHAL, zachte H)quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm nog meer beweging.quote:ElFoulio 6 April movement announce demo Tuesday in front of television building in conjunction with #tahrir protest #jan25
half a minute ago via Twitter for Mac
Misschien dat Mubarak+aanhang hier bang voor waren, extra brandstof voor het revolutie vuur.quote:ramadan My parents are now freakishly energized and want to go to #Tahrir after seeing Wael @Ghonim. Balances may shift. #Jan25
half a minute ago via web
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Als Mubarak naar Duitsland gaat mag hij van mij behandeld worden door dokter Mengele.
"Doc, I must confess... I work in a dictatorial regime"quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Beach het volgende:
Als Mubarak naar Duitsland gaat mag hij van mij behandeld worden door dokter Mengele.
?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef -jos- het volgende:
+1 voor degene die als eerst de beelden van Ghonim vind
die was al gepost, ik bedoelde videoquote:
Tahririanen zijn plannen aan het smeden om vrijdag te marcheren naar het Paleis, daar wordt over gestemd - anderen buiten Tahrir hebben plannen om de demo uit te breiden naar andere gebouwen - het gerucht gaat dat Mubarak naar Duitsland gaat om z'n gezondheid te checken, hij zou kanker hebben - voor morgen zijn kunstenaars e.d. opgeroepen om het plein te versierenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo, ik lees allemaal goede berichten? Ik probeer even het laatste nieuws binnen te krijgen maar zie geen recente update op de FP.
Jawel : Google-medewerker vrijgelatenquote:Op maandag 7 februari 2011 20:52 schreef MangoTree het volgende:
Hallo, ik lees allemaal goede berichten? Ik probeer even het laatste nieuws binnen te krijgen maar zie geen recente update op de FP.
En doden of vasthouden konden ze ook niet. De anti's hebben vandaag punten gescoord.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:43 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Misschien dat Mubarak+aanhang hier bang voor waren, extra brandstof voor het revolutie vuur.
Whehehe.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:22 schreef mazaru het volgende:
@gerritwit: Komt een man bij de dokter: "Dokter, ik ben twitterverslaafd." Dokter: "Ik volg u niet."
Verkeerde column
quote:Op maandag 7 februari 2011 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En doden of vasthouden konden ze ook niet. De anti's hebben vandaag punten gescoord.
Ayman Mohyeldin on his detention: Al Jazeera's correspondent in Cairo speaks of interrogation, intimidation and ... http://aje.me/f0jkBrquote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef MangoTree het volgende:
Thanks voor de info, Ayman was alweer op tv? Hij is ongedeerd eruit gekomen?
ja linkje naar interview staat ergens in dit topic of één van de laatste pagina's van de vorige.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:57 schreef MangoTree het volgende:
Thanks voor de info, Ayman was alweer op tv? Hij is ongedeerd eruit gekomen?
Ha erg gaaf.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:58 schreef -jos- het volgende:
Dit is de gratis kapper:
[ afbeelding ]
monasosh monasosh
Love this! Barber's corner in the square, wt a banner saying " revolution's barber" #Jan25 http://yfrog.com/h38mutvj
Thnx voor de updatequote:Op maandag 7 februari 2011 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tahririanen zijn plannen aan het smeden om vrijdag te marcheren naar het Paleis, daar wordt over gestemd - anderen buiten Tahrir hebben plannen om de demo uit te breiden naar andere gebouwen - het gerucht gaat dat Mubarak naar Duitsland gaat om z'n gezondheid te checken, hij zou kanker hebben - voor morgen zijn kunstenaars e.d. opgeroepen om het plein te versieren
Voor de rest moeten mensen me even aanvullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |