NIet alleen bij jou, fok is een ramp bij mij op dit moment.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
nee ligt aan FOK, soms kan ik niet eens quotenquote:Op maandag 7 februari 2011 22:30 schreef -jos- het volgende:
hmpf, mijn pc is beetje traag.
yavanna, kan je de tekst samenvoegen? lijkt me geschikt voor in de OP
ik dacht al zoiets ( al voor dat die vertalingen hier waren .. maar dit is indd. een mega trigger .. ben super benieuwd !! )quote:Tomorrow is going to be tremendous.
Alle Egyptenaren zullen dit hoe dan ook te zien krijgen, dus dat zit er dik in.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:31 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk gewoon serieus nu, dat Wael's emotioneel interview, het einde van Mubarak kan betekenen.
Hier is een deel te zien:quote:Op maandag 7 februari 2011 22:42 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Graag het interview! Arabisch is geen probleem.
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:33 schreef -jos- het volgende:
+100 voor degene die het hele interview + engelse subtitles als eerste heeft
Tnx!quote:Op maandag 7 februari 2011 22:43 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Hier is een deel te zien:
http://www.ustream.tv/recorded/12534787
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 22:36 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
wou nog wat anders terug reageren , maar lama morgen weer een dag en ik vermoed een grandioze!!
truzztuh
De revolutie heeft nu wat het nodig had.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:47 schreef MangoTree het volgende:
ayaelb: Egyptians tweeting that Wael @Ghonim just became the mayor of Tahrir Square #Jan25 #Egypt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |