Is toch ook zo of niet dan? Snap best dat het het NOS niet gaat melden dat er een of ander vaag gerucht is dat er morgen iets te gebeuren staat omdat een vriend van een FOK!er dat las op twitterquote:Op maandag 7 februari 2011 22:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En terecht en ook dat de pro mubarak mensen het niet weten.
Georganiseerd dus ? Er moet echt wat gebeuren.Hier in de media hoor je alleen nu maar dat de winkels weer open gaan en het volk weer aan het werk gaat
Damn zegquote:
Heftigquote:
Doet het nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef shomila het volgende:
NadiaE Nadia El-Awady
RT @habibh Translation of @Ghonim's first interview now live: http://bit.ly/ghonim1st @aliveinegypt - Please RT
3 minutes ago
Met vertaling.
Trustequote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
Anders ik wel.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik ga lekker naar m'n bed, ben heel benieuwd wat er morgen en de rest van de week gebeuren gaat!!
is dezequote:
Dat vond ik ook ja...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
quote:shakhshier RT @shafiqassi: My name is Shafiq, & I delegate Wael @Ghonim to speak on My Behalf #Jan25 #Egypt #tahrir not just for #egypt but every single #Arab country
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:quote:
Bewust misschien om wat los te maken, om zo de boel nog meer te triggeren. Ja is maar een optie hoor. Met in het achterhoofd dat dit verspreid gaat worden. Is maar een gedachte van mij hoor. Ghonim is daar mee gaan demonstreren vanaf dag 1 als ik het goed heb en bewust om dat hij zich daar geroepen toe voelde en mee moest doen van zich zelf als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:10 schreef Zith het volgende:
Waarom laten ze nou al die doden zienis toch helemaal niet nodig.
Dank voor vertalingquote:Op maandag 7 februari 2011 23:12 schreef Drifter__ het volgende:
Snel laatste stuk vertaald, vanaf 2.08min:
-Ik wil tegen elke vader en moeder, die hun zoon hebben verloren zeggen
-Het spijt mij, maar het is niet onze schuld. Ik zweer op Allah het is niet onze schuld.
-Het is de schuld van die zich vasthielden aan het regime...
-Ik wil weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |