Zit in IT- management, dus jij vind me vast onprofessioneel en ik jou niet ambitieus geoegquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het ergste is, ik snap ook nog wat daar stond vanuit mijn programmeer-achtergrond
@DP: ik ben ook bijna 30 hoor... Kwestie van in de juiste sector werken/gewerkt hebben... Binnen de IT moet je wel aan afkortingen doen
Je maakt dezelfde fout als ik:)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:45 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Doh ttfnja dan ga ik het nooit vinden als ik op fftn zoek
![]()
Maar vond deze wel mooi : Food For Thought Network
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetendquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zit in IT- management, dus jij vind me vast onprofessioneel en ik jou niet ambitieus geoeg
Klinkt as een detacheerder a la sogeti, die hun werknemers zo propvol met opleidingen gooit dat ze vinden dat een salaris onder de maat rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetend
& ter info, ik ben totaal niet ambitieus, wat een grote shock was voor mijn laatste werkgever toen ik aangaf na mijn MCSA niet verder te willen leren
.
Draai alles eens omquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, niet onprofessioneel... Hoe zal ik het netjes zeggen... Incompetent, lui & onwetend
& ter info, ik ben totaal niet ambitieus, wat een grote shock was voor mijn laatste werkgever toen ik aangaf na mijn MCSA niet verder te willen leren
.
edit:
Moet jouw naam niet eindigen op -C64 of CP86 btw??? Of is 86 je bouwjaar?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Klinkt as een detacheerder a la sogeti, die hun werknemers zo propvol met opleidingen gooit dat ze vinden dat een salaris onder de maat rechtvaardigt.![]()
Al een paar dagen geen continue live-stream meer gezien.quote:Maar goed, ontopic, livelinkjes aanwezig?, wil di ettelijke miljoenen nu weleens zien
Niet meer hoor, ik heb nog een 65 chevelle als daily en een 57 210 voor de funquote:
ik heb echt niets met auto's, maar de oude US modellen kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 08:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Niet meer hoor, ik heb nog een 65 chevelle als daily en een 57 210 voor de fun
Een hoop dat Amerika doet is fout, maar kom niet aan hun auto's van voor de oliecrisis
voor zover ik het begrijp, werken de subs via javascript. Wss zit daar het probleem.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef pippicaro het volgende:
Waarom doen die linken met subtitles het bij mij niet?
Ik zie wel een mooie link maar ik kan erop klikken tot ik een ons weeg maar er komt niets!
En deze?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef pippicaro het volgende:
Waarom doen die linken met subtitles het bij mij niet?
Ik zie wel een mooie link maar ik kan erop klikken tot ik een ons weeg maar er komt niets!
And now something completly different:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:02 schreef yavanna het volgende:
ahmednaguib Ahmed Naguib
FB Page to delegate Wael #Ghonim as a spokesperson of the revolution. facebook.com/pages/afwd-way (RT/Spread/Like) #Jan25
Alleen niet echt leesbaar voor de meeste van ons
iddquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
And now something completly different:
Vinden jullie de TT ook zo op een Harry Potter boektitel lijken ?
Nee...op die linken klik ik al vanaf vannacht...ze doen niets hierquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef yavanna het volgende:
[..]
En deze?
Hier staan ze er wel bij.
Rechtstreeks
Deel 1
Deel 2
Eerste interview na vrijlating.
Morgen, ik dacht aan Suske en Wiskequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
And now something completly different:
Vinden jullie de TT ook zo op een Harry Potter boektitel lijken ?
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:05 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Nee...op die linken klik ik al vanaf vannacht...ze doen niets hier
Ff proberen...ik kan wel de tekst zien...maar zie dan geen filmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)
Zat gisteravond eens de sfeer op te meten, muziek van alle kanten, het klinkt als een grote kermisquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:07 schreef theNull het volgende:
Gewoon een een dorp wat daar wordt gebouwd middenin een grote stad
Hmm dan weet ik het ook even niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:09 schreef pippicaro het volgende:
[..]
Ff proberen...ik kan wel de tekst zien...maar zie dan geen film
Oke doet het...thx ga nu ff kijken!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:08 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Dat menu aanklikken van Select Language --> This Video --> Subtitle Homepage, dan opend hij bij mij wel (IE8+Win7x64)
Ik wet het niet, hoe groot is het Wael-nieuws inde Egyptische media opgevallen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:11 schreef Dekatria het volgende:
Morning allde streaming staat hier alweer te snorren. Ik merk dat er vandaag echt iets in de lucht hangt, na Wael gister.
Laptoptoetsenborden, nooit zijn ze van redelijke kwaliteitquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:12 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik wet het niet, hoe groot is het Wael-nieuws inde Egyptische media opgevallen dan?
Is het gisteren dan op de staats-tv uitgezonden? Ik ben het hele weekend en gisteren weg geweest, zie wel dat er een hoop ophef is over Wael.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef shomila het volgende:
Op AJE zeiden ze net dat de mensen in Egypte pas gister de beelden hebben gezien van wat er allemaal gebeurt in Egypte.
Nee volgens mij niet maar op een bekende Egyptische zender zijn filmpjes van mishandeling uitgezonden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:16 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het gisteren dan op de staats-tv uitgezonden? Ik ben het hele weekend en gisteren weg geweest, zie wel dat er een hoop ophef is over Wael.
Ik krijg hier in NL steeds meer updates over die arme ondernemers in Hurghada en Shar el Sheik, en irriteren me mateloos.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:13 schreef shomila het volgende:
Op AJE zeiden ze net dat de mensen in Egypte pas gister de beelden hebben gezien van wat er allemaal gebeurt in Egypte.
Niks voor mij hoor, vrouw zijn, kwam ik helemaal niet aan het normale leven toequote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:19 schreef yavanna het volgende:
Onbekend gezegd voor mij.
shadysamir Shady Samir
by NadiaE
A man does not become a woman by shaving his legs. If that's the kind of change you settle for then knock yourselves out
tnx, ze staan in de OPquote:Op dinsdag 8 februari 2011 06:47 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik zie ook geen subs.
Hier staan ze er wel bij.
Rechtstreeks
Deel 1
Deel 2
Eerste interview na vrijlating.
Prachtig he?quote:
Ik slaap nog half, ik volg je niet. Die troep wordt toch ook opgeruimd, hoewel niet door mannen met palmbladeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Prachtig he?
DAAROM BEN IK OOK ZO TEGEN DIE STOMME PLASTIC BEKERTJES MET FESTIVALS
Het word dan niet zo godsgruwelijk vuil ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:31 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik slaap nog half, ik volg je niet. Die troep wordt toch ook opgeruimd, hoewel niet door mannen met palmbladeren.
wauw ( is zelfs schoner als de meeste straten hier in NL)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |