van wat ? =|quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik ben ep 2 nu aan het kijken O_W.
Ben toch een beetje hooked, ondanks die gekke Japanners.
welkom en sterkte met al die gekken hier ( incl mijzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben ook mangafan ik meld me even aan....
het is dat je een vrouw bent ( als goed isquote:
Welke manga. En zorg voor een plaatje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:19 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben ook mangafan ik meld me even aan....
Ik moest even wennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je het niets vond
Anders wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is dat je een vrouw bent ( als goed is)
maar anders
Beschrijf de speciaalste. En Als je een liefhebber van beelden bent, zorg voor een avatar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:24 schreef dandybleu het volgende:
ha sorry ik ben een ramp met namen....ik herinner alleen beelden.....maar manga is heel speciaal voor mij
dan was het gheyquote:
yu yu hakusho heeft echt een hele goede dub, bij dbz heeft hoogstwaarschijnlijk iedereen de voorkeur voor de dub omdat ze hem als eerste in het engels hebben gezien hier op tv.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:30 schreef nero7 het volgende:
betreft dat dub vs sub english verhaal... hangt het er niet af wie het dubt?
Zit wel degelijk verschil in.
Ik kijk de anime dan ook alleen gesubd, maar Code Geass vind ik erg goed in het engels.
Is niks meer dan nostalgie, het is puur een voorbeeld dat goed uitkwam :p Kijk nu wel anime van betere kwaliteit.
wtf @ die anime.... no rly, WTF!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
yu yu hakusho heeft echt een hele goede dub, bij dbz heeft hoogstwaarschijnlijk iedereen de voorkeur voor de dub omdat ze hem als eerste in het engels hebben gezien hier op tv.
inu yasha's dub is ook nog prima te doen
Ga Death Note eens kijken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Wat raden jullie aan qua anime? Ik mis zo'n lijstje, en op internet verschillen de smaken ook weer (o.a. /a/)
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Naruto Shipp (laatste ep's)
Bleach (laatste ep's)
Code Geass (erg goed, kijk het om die reden ook zo weinig mogelijk)
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)quote:
begin aan one piece, dan ben je wel een tijdje zoet met 517 eps en countingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)
level e en one piecequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Wat raden jullie aan qua anime? Ik mis zo'n lijstje, en op internet verschillen de smaken ook weer (o.a. /a/)
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Bleach (laatste ep's)
37 episodes. Al zijn de eerste 25 wel het beste (met uitzondering van 37, die is ook top vind ik).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)
mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
37 episodes. Al zijn de eerste 25 wel het beste (met uitzondering van 37, die is ook top vind ik).
sinds geen webicoon, geen icoon meer voor mij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
Invasion of the user icon loze old en newbies.
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Bleach (laatste ep's)
sinds de webicoon orkaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds geen webicoon, geen icoon meer voor mij...
Als we naruto, hitman reborn, FMA, bleach in een top 5 hebben, waar zou one piece uitkomen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
begin aan one piece, dan ben je wel een tijdje zoet met 517 eps en counting
Heb je een torrent of linkje voor mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.
Ben nu dus Level E aan het kijken nadat ik de titel een paar keer langs zag komen ben nu bij episode 3.
Yupquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.
Ben nu dus Level E aan het kijken nadat ik de titel een paar keer langs zag komen ben nu bij episode 3.
nr3quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:58 schreef nero7 het volgende:
[..]
Als we naruto, hitman reborn, FMA, bleach in een top 5 hebben, waar zou one piece uitkomen?
dat ook, maar dat is zo hersteldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
http://www.mschol.eu/fok/plaatje.php?srcImage=anime_60.gif
It's not there!
je hebt elfen lied nog niet gezien nee ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een torrent of linkje voor mij?
Clannad is ook een titel die ik vaak hoor, dan moet het wel goed zijn in z'n genre.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef nero7 het volgende:
[..]
Yup![]()
Clannad schijnt ook erg deprimerend te zijn. Zelf niet gezien, weet er ook niks van. Heb ik ook maar van /a/ (oldfags beweren dat alleen 13 jarige kleuters het kijken, dus het kan ook daar aan liggen)
Elfen lied is een van de weinige anime die ik wel heb gezien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt elfen lied nog niet gezien nee ?
na al de spam in deze topics over elfen lied
ohhhh, i blame the beerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elfen lied is een van de weinige anime die ik wel heb gezien!
Ik bedoelde dan ook Level E.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef DJ_ het volgende:
http://tokyotosho.info/ kan je alles op vinden
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
als horriblesubs hem ript dan heb je weinig keus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?
normaal wel, maar nu nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.
downloaden > streamen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
Maakt mij niet uit, als de kwaliteit maar goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.
Strawberry: http://www.watchanimeon.com/anime/level-e/
Luffydik download allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ja je PS3 upscaled video beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef nero7 het volgende:
Ik download alleen wanneer ik het op de PS3 af wil spelen. Op een of andere manier doet de PS3 iets met het renderen, waardoor het 1080p lijkt
One Piece 001 - 450. 120GB here we come![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Gruwelijk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.rice rice baby tututututedudududum
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
one piece wordt wel steeds gaafer , ookal was de arlong arc wel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
als je van vecht scenes houdt, zal one piece je niet teleur stellen als je het de kans geeft om opgang te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:19 schreef nero7 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :p
Bleach heb ik alweer weken niet gekeken, vooral omdat ik gewoon een dag wil pakken waarop ik een hele avond bleach kijk, met recent ingekochte snacks :p Elke anime heeft zo z'n hardcore vechtscenes.
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Wel tof dat ik dit subforum heb gevonden heb al een paar vrienden van me aangespoord om anime te kijken in de afgelopen maanden Hiervoor was ik altijd een loner maar wel leuk dat er veel mensen het toch tof vinden!
Infinite Stratos is trouwens een dikke aanrader, is wel pas begonnen vanaf begin januari maar echt vet.
http://www.watchanimeon.com/anime/is-infinite-stratos/
dat is alles?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]
kwam dat niet altijd op foxkisds vroeger ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:24 schreef Yi-Long het volgende:
Kent iemand die Peter Pan anime nog die destijds wel eens werd uitgezonden? Peter Pan No Bouken. Wat zou ik graag willen dat die serie ooit nog eens op DVD/BR zou uitkomen...
Briljante serie was dat. Sowieso mis ik wel een beetje die oude anime-series die zo mooi getekend waren. Nils Holgerson was bijvoorbeeld ook prachtig, net als Tovenaar van Oz.
Pisexy ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
netwerk schijven , dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
Ik heb zelfs een Yoegoslavische maat van mij die zo breed is als een beer verslaafd aan Bleach gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
water 7 was echt een geweldige arcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
heerlijk! elke woensdag middag op RTL4 nadat school uit wasquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
netwerk schijven , dat is niet eerlijk
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
Water 7?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
kuragehime stijlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...
ik heb 1 pcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
die pc staat zo'n 10 meter van m'n andere pc af
tis een stuk beter als allerlei losse usb disks(en redundant... de anime disk is raid 5 array samen met Y & Z)
Ja man, Rob Lucci is echt een baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
water 7 was echt een geweldige arc
al vond ik de arabasta arc ook al erg goed
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb 1 pc, overigens vraag ik me af wat voor zooi je er allemal op hebt staan maar ok
als je zo'n pc hebt btw mag ik op zn minst verwachten dat er ook een mooie HD-tv en surround set aan hangt om je anime op te bekijken
Wat??quote:
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zat een paar maanden geleden in de klas nog Naruto manga te checken en echt 5 mensen uit mijn klas zaten mee te lezen toen ik achterom keek, bleek zelfs zo'n Marokkaan Naruto te kijken
ook 7.1 boxen er aan dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...
de pc hangt er niet meer aan..
Daar is de Eminent EM7080 (schijf T:\ ) (i.v.m. lawaai en toch wel irritante lampjes van de drivebay's) voor in de plaats gekomen, die hangt met HDMI aan:
40" tv + 7.1 versterker
Gelukkig kan hij nu met zijn King's Haki makkelijker zulke beesten temmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
is dan wel weer een grappig moment uit de thriller bark arc
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budgetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook 7.1 boxen er aan dan ?
heb zelf een 46"led-tv + 5.1 set
en naast mijn pc heb ik wel een laptop maar die staat eigenlijk nooit aan.
neem hem alleen mee op vakantie enzo
anime over een groep ongewassen dames van over de 20quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat??
[..]
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budget(reciever a 400-500 euro en speakers a 200-300 ofzo
)
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anime over een groep ongewassen dames van over de 20
Saki, Mah jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?
Niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:58 schreef luffyd het volgende:
waneer gaat high school of death weer verder ?
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.
zonder dvd of bluray speler gelukkig kunnen kiezen, die heb ik toch niet nodig en scheelde weer 150 euro
[ afbeelding ]
Het mag nu wel weer wat minder inderdaad.quote:
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:46 schreef Xaryna het volgende:
Faal TT
Ja, ik zit in Australië. Ik zit in Sydney en dat is ver weg van orkanen, overstromingen en eventuele bosbranden.
@Outcast, nu snap ik ook je fotoboek commentEn ik ben wel een beetje alternatief hoor
Look at your TT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.
ik kreeg er een doos bij !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbij
Ah godver. Ik heb het zo overgenomen van O_W z'n post. Dammit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Look at your TT.
Now back to her name. Now back at your TT. Now back to her name.
Sadly, the TT isn't her name
i'm on boat.quote:
tja het was of BD speler + 5 BD's of 200 euro terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kreeg er een doos bij !
( heb een ps3 dus heb er toch niks aan )
bahh paarden,quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah godver. Ik heb het zo overgenomen van O_W z'n post. Dammit.
Amen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het mag nu wel weer wat minder inderdaad.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
Ben inmiddels aan one piece begonnen. Ben bij ep 27
Die had je nog niet gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ghost in the Shell SAC seizoen 1 en 2 ook in goede kwaliteit binnengehaald![]()
Series zijn beter dan de films vind ik. Het blijft een kwestie van smaak, en het is bij tijden wel een ingewikkel geheel, maar ik vind m zelf erg goed, staat zeker in mijn top 5 van series!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
Ik heb alleen maar de films gezien. Is de serie echt het kijken waard?
Ben nu bij DRRR 9, ik begin er eindelijk wat verbanden in te zien
Ik had destijds alleen de eerste 4 afleveringen gezien, waarvan ik er 2 erg goed vond, en 2 een beetje saai. Had bijna de DVD-sets gekocht, maar toen kwam eigenlijk ook net BR een beetje op, dus leek me niet zinvol om het dan eerst op DVD te kopen om het vervolgens jaren later eventueel weer opnieuw te moeten kopen op BR...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die had je nog niet gezien?![]()
Heb ooit eens SAC box gekocht voor iets van 25 euro bij de Fame
Wat is DRRR9?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
durararara eps 9quote:
Ah op die fiets. Tja, zoals ik al zei, het ligt ook beetje aan je eigen voorkeuren. Er zit goeie actie in de serie, maar er zijn ook afleveringen waarin haast alleen maar dialoog in voorkomt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had destijds alleen de eerste 4 afleveringen gezien, waarvan ik er 2 erg goed vond, en 2 een beetje saai. Had bijna de DVD-sets gekocht, maar toen kwam eigenlijk ook net BR een beetje op, dus leek me niet zinvol om het dan eerst op DVD te kopen om het vervolgens jaren later eventueel weer opnieuw te moeten kopen op BR...
Het is heul geen naamtopic. Maar toch bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.
Je doet net alsof ik meteen ga beginnen met kijken, maar ik moet eerst One Piece nog afkijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Tja, zoals ik al zei, het ligt ook beetje aan je eigen voorkeuren. Er zit goeie actie in de serie, maar er zijn ook afleveringen waarin haast alleen maar dialoog in voorkomt.
En er zitten twee soorten afleveringen in, het soort dat een verhaal vormt (die met de blauwe "Complex" title screens) en het soort dat gewoon losse afleveringen zijn en die de karakters verder uitdiepen (de groene "Stand Alone" afleveringen). Dat is op zich wel handig om te weten, mocht je dit nog niet weten. Helpt met het begrijpen van de serie en dus kan je er ook beter van genieten.
Iig, veel plezierProduction I.G. rules!
natuurlijk hou ik van je, ik kan niet zonder jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom krijg ik telkens ruzie op FOK!![]()
Jullie houden toch nog wel van me?
Geen ruzie maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom krijg ik telkens ruzie op FOK!![]()
Jawel, zolang je maar anime kijkt en naar meets komt. One of us! One of us! Let us Otakufy you!quote:Jullie houden toch nog wel van me?
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?quote:Ik erger me aan series met korte episodes van 20 minutes. Mag wel wat langer van mij!
meestal is het zonder OP/ED idd zo rond de 21 minuten (+ 2x 2 mins ruwweg voor de OP en ED en je zit op 25 minuten per ep)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal is het zonder OP/ED idd zo rond de 21 minuten (+ 2x 2 mins ruwweg voor de OP en ED en je zit op 25 minuten per ep)
Dat vind ik dus jammer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?
Vandaar dat ik series pas kijk als ze helemaal afgelopen zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer.Helemaal als je elke week moet wachten op een nieuwe epi
Wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef lelouch het volgende:
Ik vind die 20 minuten juist een perfecte tijd! Kan je mooi tussendoor kijken in de metro/trein of thuis tijdens het eten.
dat is idd walgelijk irritant..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
Dat idd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
Misschien jonguitziende meisjes.....en manga is nogal breed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef dandybleu het volgende:
in manga zijn toch vaak ook jonge meisjes die het doen met oudere mannen?
Pedofilie is het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef dandybleu het volgende:
ja ik heb er nooit problemen mee....
ja tekenfiguren kunnen geen schade oplopen dus pedofilie is in manga niet verboden ha ha
ja alleen het idee blijft me altijd boeien....wat nu precies niet en wel mag en waarom niet dus...
Inderdaad, incest komt meer voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, incest komt meer voor
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
whut, wat heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Incest is vaak wel pedo, maar niet altijd.
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
Zozo, jij weet er wel veel van!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
Manga bestaat niet alleen uit dertienjarigen die geneukt worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
geen US of A ? , call the papers !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef outcast_within het volgende:
"Currently, countries that have made it illegal to possess (or create/distribute) sexual images of fictional characters who are described as or appear to be under eighteen years old include Canada, South Africa, Sweden and the Philippines.[5] "
ik volg het heel erg op bbc enzo als er weer een akkefietje is op dit gebied.....zo is net een pedofilie manga ( nou ja het was een computer animatie ) ten strengste verboden....omdat het te realistisch getekend was.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zozo, jij weet er wel veel van!
ja klopt ja..... er bestaan verschillnde mangas.....idd.....zelf ben ik zo dat ik denk vaak "whatever comes natural must be good" dus ja ik zie nooit zoveel kwaad op mijn pad op dit gebied....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Manga bestaat niet alleen uit dertienjarigen die geneukt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef outcast_within het volgende:
"Currently, countries that have made it illegal to possess (or create/distribute) sexual images of fictional characters who are described as or appear to be under eighteen years old include Canada, South Africa, Sweden and the Philippines.[5] "
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Bakakame het volgende:
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLik ben een ramp met slang....en ineternet taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je met Bl "boylovers?" of wat anders?
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLJunjo RomanticaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gravitation
twincest bij Ouran High School Host Club
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
BL is Boy's Love jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ben een ramp met slang....en ineternet taal
bedoel je met Bl "boylovers?" of wat anders?
ja ik vind sex met dieren ook ( beetje ) slecht.... alleen ja ik denk dat dat voor de politie een hele lage prioriteit zou moeten hebben ivm alle oude omaatjes die berooft wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier dus niet?
En ondertussen mag je geen seks met dieren afbeelden. Vreemd, vreemd...
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ik vind sex met dieren ook ( beetje ) slecht.... alleen ja ik denk dat dat voor de politie een hele lage prioriteit zou moeten hebben ivm alle oude omaatjes die berooft worden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.
Niet alleen dierensekstekeningen doen datquote:
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )quote:
ach, de mensen die dat willen zien kunnen gewoon hentai gaan lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.
mensen zoeken bepaalde grenzen in de sexualitiet op toch? een stukje sensatie? als je sex met dieren gaat verbieden? dan is er zoveel op sex gebied wat je kunt gaan verbieden toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
adopteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )
Hentai? Ik denk eerder iets van....furries.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
ach, de mensen die dat willen zien kunnen gewoon hentai gaan lezen.
de meerderheid van de mensen vinden zoiets té storend volgens mij.
Je bent zelf toch homo?....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )
*ril*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hentai? Ik denk eerder iets van....furries.
ook toen ik dertien was toen was er al homo in mijn persoonl;ilke kring.....wij grapte dan atlijd "homo sapiens"...de denkende mens....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent zelf toch homo?....
Trolololol. Je valt door de mand. Met je zielemaatje geert.
Nu niet van onderwerp veranderen. Je zei in een ander topic dat jij homo was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ook toen ik dertien was toen was er al homo in mijn persoonl;ilke kring.....wij grapte dan atlijd "homo sapiens"...de denkende mens....
Dat wil je ook liever vergeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
*ril*
Oja, die genre was ik vergeten.
ha ja sorry hoor....ik ben homoachtig...in hele sterke mate.....dus ja veel vrouwen denken ook automatisch dat ik homo ben....dus ja op een dag dan zei ik gewoon tegen mensen "ik ben homo" omdat het mij geen zak uitmaakt....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu niet van onderwerp veranderen. Je zei in een ander topic dat jij homo was.
Je bent dus wel een trol begrijp ik? Volg je me dan naar dit topic of zo?
Ik geloof je niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja sorry hoor....ik ben homoachtig...in hele sterke mate.....dus ja veel vrouwen denken ook automatisch dat ik homo ben....dus ja op een dag dan zei ik gewoon tegen mensen "ik ben homo" omdat het mij geen zak uitmaakt....
ik ga ook graag soms naar een homocafe....daar voel ik me best wel heel thuis........ja verder weet ik niet wat ik tegen je moet zeggen....quote:
Ah, bedankt voor het herinneren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef outcast_within het volgende:
probeer dit: I cannot live up to your expectations, I can't live up to my own
ha ik was ook aan het wachten maar iedereen slaapt gelloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar wachten op een nieuwe post
Nee ik heb alleen mijn ondertitel aangepast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar wachten op een nieuwe post
Godsklere wat zijn die digimon eigenlijk lelijk....met uitzondering van Agumon.quote:
SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Leuk denk je, wat een schattige digimon.
Waar verandert die in? Iets schattigs toch?digivolves to: phoenix who desperatly needs a set of braces ?SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een onderdeel van mijn image. Ik ben de stille, geheimzinnige waarbij je dan vermoedt dat er vast ontzettend diepzinnige en wijze gedachtes in rondspoken, maar die hoor je eigenlijk nooit. Dat draagt namelijk bij aan het mysterieuze imago. Zo blijf je geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb van GITS: Stand Alone Complex alleen de Commples afleveringen gezien en dat was alleen omdat ik de laughing man enorm tof vond, maar hij werd ook steeds minder tot op een gegeven moment hij overduidelijk minder awesome was dan de Major, die overigens ook heel ontzagwekkend is maar nog steeds... De Stand Alone afleveringen wisten me niet echt te boeien.
One Piece is voor transseksuelen, Japanners en zwakzinnigen. Daar staan wij boven!
Een van mijn favoriete manga is overigens ook geen manga, Shin Angyo Onshi (lees: Blade of the Phantom Master), de rest wel.
@Xaryna:
Ik heb eigenlijk nog niet zo veel van je wijsheid gemerkt. Dat zal wel komen omdat ik veel van de SC gemist heb, maar vertel eens; wat voor wijsheden ga je (of heb je al) met ons gedeeld?
Toppunt: Kare Kano. Anime met geldgebrek en dat merk je ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
jij bent duidelijk fan van code geass :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
Fillers en ReCRAP zijn imo 2 verschillende dingen. Genoeg mensen die lopen te janken dat Naruto vol met fillers zit. Ze kunnen ook het hoofdverhaal uitmelken en niks meer over hebben. Toont nog dat Naruto nog een leven heeft, anders had ie beter dan kunnen zoeken dan Sasuke zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Toppunt: Kare Kano. Anime met geldgebrek en dat merk je ookEen recap van 10 minuten, dan ineens 2 hele afleveringen lang recap, en zelfs sommige afleveringen niet geanimeerd, maar met bewegende papieren poppetjes.Geweldig verhaal, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Leuk denk je, wat een schattige digimon.
Waar verandert die in? Iets schattigs toch?hehe..SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
de nostalgie![]()
dat balletje is hier al eens opgegooid....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier dus niet?
En ondertussen mag je geen seks met dieren afbeelden. Vreemd, vreemd...
Power injection!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaap lekker, droom zacht, ik kijk nog even naar gekke Jappies vannacht.
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wil je ook liever vergeten.
[ afbeelding ]
Geyl joh!
power rangers waren dan ook veel coolerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...
Dit. Zag gister een stukje van Fort Boyar langskomen op tv, in mijn herinnering was dat echt supervet! Ik zag het en vond het er eigenlijk beetje kneuzig uitzienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
True, maar als je het allemaal terug kijkt is het veel minder... en merk je de fouten veel makkelijker op.
Klopt, gewoon in je hoofd laten als magische helden serie, er vol lof over praten en NOOIT meer terug kijken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Zag gister een stukje van Fort Boyar langskomen op tv, in mijn herinnering was dat echt supervet! Ik zag het en vond het er eigenlijk beetje kneuzig uitzienZelfde had ik met de Thundercats en de Transformers. Meestal is het beter om die series niet terug te zien
die met die plaat voor zijn hoofd zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Hee, niks slechts over de Bikermice from Mars! Toen ik 9 was, was ik verliefd op 1 van die muizen
De stoere, de leider of de witte?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Hee, niks slechts over de Bikermice from Mars! Toen ik 9 was, was ik verliefd op 1 van die muizen
Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kon er al niet tegen dat de badguy Limburger heette
euhmmm die bruine ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Jij kan echt mijn naam niet schrijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De stoere, de leider of de witte?
Hmm ik kan geen goede gok maken. Iemand anders die wel weet op wat voor muis xarifa valt?
[..]
Valt me nu pas op.
Weet ik veel, ik was negen. Zou best de bruine kunnen zijn. Over verleden weet ik niks, maar die was wat liever dan de anderen ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
euhmmm die bruine ?
dat is de stoic leider , met een "pijnlijk" verleden.
dames houden van die shit
Mijn kinderdroom, wat doe je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Elk antwoord dat ze gaat geven zal nu verkeerd zijn.
Ik heb net mijn gedrag geanalyseerd. En volgens mij valt het in de categorie meisjes plagen kusjes vragen. Mijn excuus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij kan echt mijn naam niet schrijven
Wacht, je deed het met opzet? Sorry, ik ben niet zo goed in menselijk gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gedrag geanalyseerd. En volgens mij valt het in de categorie meisjes plagen kusjes vragen. Mijn excuus.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...
My eyes, my eyes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Elk antwoord dat ze gaat geven zal nu verkeerd zijn.
Je lacht mij uitquote:
In dat geval dankjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon grappig.
Neeeeee robin hoodquote:
Jaaaa, die ja!quote:
No problemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
die serie is echt F-ing awesome.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.quote:
Jah, ik heb het opgezocht.quote:"yiff" is most commonly used to indicate sexual activity or sexual material within the [furry] fandom
Ik was even bang dat je het uit je hoofd wist. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.
Het wordt ook wel gebruikt in de furry gemeenschap om uhm...
[..]
Jah, ik heb het opgezocht.
Waarom wilde ik het weten....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.
Het wordt ook wel gebruikt in de furry gemeenschap om uhm...
[..]
Jah, ik heb het opgezocht.
Toch een engelse versie gevonden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef mschol het volgende:
in de categorie Animatie presenteer ik m'n eerste review
[Film] Alpha & Omega
1080p versie gedownload met NL subsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch een engelse versie gevonden?
Ah niet in de bioscoop gekeken, I see.
Leuke recensie hoor, denk dat mensen er wel wat aan hebben.
Foei!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
1080p versie gedownload met NL subs
quote:
Ik heb besloten om hem niet te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuke recensie hoor, denk dat mensen er wel wat aan hebben.
want?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb besloten om hem niet te zien.
Seizoen 1 zeer zeker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
Is die code geass is het kijken waard ?
Wat! Dat is zwaar kut! Waarom eigenlijk...?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Qunix het volgende:
Wel jammer... Er komt toch geen vervolg op Cat Shit One. Het project is afgeblazen
Daarom.quote:Helaas is het verhaal, ondanks dat het weer een apart set dieren met hun gewoontes neer zet, dan ook erg standaard en erg voorspelbaar voor de gemiddelde oudere kijker, de jongere kijker zal zich er zeker mee vermaken
Hexje is een oudere kijkerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
Zeer zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
COWBOY BEBOPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef .Cake. het volgende:
Net Cowboy Bebop binnen gehaald, vond het wel weer tijd om nog een klassieker van m'n to-watch lijst af te strepen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja.
Net Cowboy Bebop binnen gehaald, vond het wel weer tijd om nog een klassieker van m'n to-watch lijst af te strepen
oke dan kijk ik het laterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zeer zeker![]()
Balen van Chat Shit One
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.quote:
Hint, hint.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.
Ik zou hier zo makkelijk voor de hand liggend, foute opmerkingen over kunnen maken, of aan wishful thinking gaan doen, maar ik wijs je wel even op een contradictie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.
quote:een oudere kijker maar nog wel jong
dat gelooft geen mens, overigens, als hexje nu iets niet wilt is het wel dat ik de nieuwe TT zou moeten maken *hint hint*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Oud van geest, jong en strak van lichaam.
ik denk dat de admins dan boos wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
ik wil je wel helpen, dan kan je een nieuwe TT maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |