Ga Death Note eens kijken!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Wat raden jullie aan qua anime? Ik mis zo'n lijstje, en op internet verschillen de smaken ook weer (o.a. /a/)
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Naruto Shipp (laatste ep's)
Bleach (laatste ep's)
Code Geass (erg goed, kijk het om die reden ook zo weinig mogelijk)
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)quote:
begin aan one piece, dan ben je wel een tijdje zoet met 517 eps en countingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)
level e en one piecequote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Wat raden jullie aan qua anime? Ik mis zo'n lijstje, en op internet verschillen de smaken ook weer (o.a. /a/)
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Bleach (laatste ep's)
37 episodes. Al zijn de eerste 25 wel het beste (met uitzondering van 37, die is ook top vind ik).quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:46 schreef nero7 het volgende:
[..]
is er nog meer? dacht dat deze 25 ep's bevat, en dat houdt me maar een week zoet (als ik zuinig doe)
mee eens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
37 episodes. Al zijn de eerste 25 wel het beste (met uitzondering van 37, die is ook top vind ik).
sinds geen webicoon, geen icoon meer voor mij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:44 schreef outcast_within het volgende:
Invasion of the user icon loze old en newbies.
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:36 schreef nero7 het volgende:
Gezien
Naruto
FMA
Elfen Lied
Hitman Reborn
Bezig
Bleach (laatste ep's)
sinds de webicoon orkaan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds geen webicoon, geen icoon meer voor mij...
Als we naruto, hitman reborn, FMA, bleach in een top 5 hebben, waar zou one piece uitkomen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
begin aan one piece, dan ben je wel een tijdje zoet met 517 eps en counting
Heb je een torrent of linkje voor mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.
Ben nu dus Level E aan het kijken nadat ik de titel een paar keer langs zag komen ben nu bij episode 3.
Yupquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:56 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ik heb Elfen Lied gisteren ook afgekeken, gruwelijke shit.
Ben nu dus Level E aan het kijken nadat ik de titel een paar keer langs zag komen ben nu bij episode 3.
nr3quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:58 schreef nero7 het volgende:
[..]
Als we naruto, hitman reborn, FMA, bleach in een top 5 hebben, waar zou one piece uitkomen?
dat ook, maar dat is zo hersteldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
http://www.mschol.eu/fok/plaatje.php?srcImage=anime_60.gif
It's not there!
je hebt elfen lied nog niet gezien nee ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je een torrent of linkje voor mij?
Clannad is ook een titel die ik vaak hoor, dan moet het wel goed zijn in z'n genre.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef nero7 het volgende:
[..]
Yup![]()
Clannad schijnt ook erg deprimerend te zijn. Zelf niet gezien, weet er ook niks van. Heb ik ook maar van /a/ (oldfags beweren dat alleen 13 jarige kleuters het kijken, dus het kan ook daar aan liggen)
Elfen lied is een van de weinige anime die ik wel heb gezien!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt elfen lied nog niet gezien nee ?
na al de spam in deze topics over elfen lied
ohhhh, i blame the beerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Elfen lied is een van de weinige anime die ik wel heb gezien!
Ik bedoelde dan ook Level E.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |