Ik heb zelfs een Yoegoslavische maat van mij die zo breed is als een beer verslaafd aan Bleach gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
water 7 was echt een geweldige arcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
heerlijk! elke woensdag middag op RTL4 nadat school uit wasquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
netwerk schijven , dat is niet eerlijk
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
Water 7?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
kuragehime stijlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...
ik heb 1 pcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
die pc staat zo'n 10 meter van m'n andere pc af
tis een stuk beter als allerlei losse usb disks(en redundant... de anime disk is raid 5 array samen met Y & Z)
Ja man, Rob Lucci is echt een baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
water 7 was echt een geweldige arc
al vond ik de arabasta arc ook al erg goed
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb 1 pc, overigens vraag ik me af wat voor zooi je er allemal op hebt staan maar ok
als je zo'n pc hebt btw mag ik op zn minst verwachten dat er ook een mooie HD-tv en surround set aan hangt om je anime op te bekijken
Wat??quote:
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zat een paar maanden geleden in de klas nog Naruto manga te checken en echt 5 mensen uit mijn klas zaten mee te lezen toen ik achterom keek, bleek zelfs zo'n Marokkaan Naruto te kijken
ook 7.1 boxen er aan dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...
de pc hangt er niet meer aan..
Daar is de Eminent EM7080 (schijf T:\ ) (i.v.m. lawaai en toch wel irritante lampjes van de drivebay's) voor in de plaats gekomen, die hangt met HDMI aan:
40" tv + 7.1 versterker
Gelukkig kan hij nu met zijn King's Haki makkelijker zulke beesten temmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
is dan wel weer een grappig moment uit de thriller bark arc
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budgetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook 7.1 boxen er aan dan ?
heb zelf een 46"led-tv + 5.1 set
en naast mijn pc heb ik wel een laptop maar die staat eigenlijk nooit aan.
neem hem alleen mee op vakantie enzo
anime over een groep ongewassen dames van over de 20quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat??
[..]
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budget(reciever a 400-500 euro en speakers a 200-300 ofzo
)
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anime over een groep ongewassen dames van over de 20
Saki, Mah jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |