ook 7.1 boxen er aan dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...
de pc hangt er niet meer aan..
Daar is de Eminent EM7080 (schijf T:\ ) (i.v.m. lawaai en toch wel irritante lampjes van de drivebay's) voor in de plaats gekomen, die hangt met HDMI aan:
40" tv + 7.1 versterker
Gelukkig kan hij nu met zijn King's Haki makkelijker zulke beesten temmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
is dan wel weer een grappig moment uit de thriller bark arc
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budgetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook 7.1 boxen er aan dan ?
heb zelf een 46"led-tv + 5.1 set
en naast mijn pc heb ik wel een laptop maar die staat eigenlijk nooit aan.
neem hem alleen mee op vakantie enzo
anime over een groep ongewassen dames van over de 20quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat??
[..]
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budget(reciever a 400-500 euro en speakers a 200-300 ofzo
)
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anime over een groep ongewassen dames van over de 20
Saki, Mah jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?
Niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:58 schreef luffyd het volgende:
waneer gaat high school of death weer verder ?
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.
zonder dvd of bluray speler gelukkig kunnen kiezen, die heb ik toch niet nodig en scheelde weer 150 euro
[ afbeelding ]
Het mag nu wel weer wat minder inderdaad.quote:
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:46 schreef Xaryna het volgende:
Faal TT
Ja, ik zit in Australi. Ik zit in Sydney en dat is ver weg van orkanen, overstromingen en eventuele bosbranden.
@Outcast, nu snap ik ook je fotoboek commentEn ik ben wel een beetje alternatief hoor
Look at your TT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.
ik kreeg er een doos bij !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbij
Ah godver. Ik heb het zo overgenomen van O_W z'n post. Dammit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Look at your TT.
Now back to her name. Now back at your TT. Now back to her name.
Sadly, the TT isn't her name
i'm on boat.quote:
tja het was of BD speler + 5 BD's of 200 euro terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kreeg er een doos bij !
( heb een ps3 dus heb er toch niks aan )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |