Niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:58 schreef luffyd het volgende:
waneer gaat high school of death weer verder ?
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.
zonder dvd of bluray speler gelukkig kunnen kiezen, die heb ik toch niet nodig en scheelde weer 150 euro
[ afbeelding ]
Het mag nu wel weer wat minder inderdaad.quote:
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:46 schreef Xaryna het volgende:
Faal TT
Ja, ik zit in Australiλ. Ik zit in Sydney en dat is ver weg van orkanen, overstromingen en eventuele bosbranden.
@Outcast, nu snap ik ook je fotoboek commentEn ik ben wel een beetje alternatief hoor
Look at your TT.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.
ik kreeg er een doos bij !quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
blu-ray speler kreeg ik bij m'n tv erbij
Ah godver. Ik heb het zo overgenomen van O_W z'n post. Dammit.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Look at your TT.
Now back to her name. Now back at your TT. Now back to her name.
Sadly, the TT isn't her name
i'm on boat.quote:
tja het was of BD speler + 5 BD's of 200 euro terug...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kreeg er een doos bij !
( heb een ps3 dus heb er toch niks aan )
bahh paarden,quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ah godver. Ik heb het zo overgenomen van O_W z'n post. Dammit.
Amen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:25 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het mag nu wel weer wat minder inderdaad.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:46 schreef borisz het volgende:
Ben inmiddels aan one piece begonnen. Ben bij ep 27
Die had je nog niet gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:23 schreef Yi-Long het volgende:
Ghost in the Shell SAC seizoen 1 en 2 ook in goede kwaliteit binnengehaald![]()
Series zijn beter dan de films vind ik. Het blijft een kwestie van smaak, en het is bij tijden wel een ingewikkel geheel, maar ik vind m zelf erg goed, staat zeker in mijn top 5 van series!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
Ik heb alleen maar de films gezien. Is de serie echt het kijken waard?
Ben nu bij DRRR 9, ik begin er eindelijk wat verbanden in te zien
Ik had destijds alleen de eerste 4 afleveringen gezien, waarvan ik er 2 erg goed vond, en 2 een beetje saai. Had bijna de DVD-sets gekocht, maar toen kwam eigenlijk ook net BR een beetje op, dus leek me niet zinvol om het dan eerst op DVD te kopen om het vervolgens jaren later eventueel weer opnieuw te moeten kopen op BR...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die had je nog niet gezien?![]()
Heb ooit eens SAC box gekocht voor iets van 25 euro bij de Fame
Wat is DRRR9?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
Ik heb alleen maar de films gezien. Is de serie echt het kijken waard?
Ben nu bij DRRR 9, ik begin er eindelijk wat verbanden in te zien
durararara eps 9quote:
Ah op die fiets. Tja, zoals ik al zei, het ligt ook beetje aan je eigen voorkeuren. Er zit goeie actie in de serie, maar er zijn ook afleveringen waarin haast alleen maar dialoog in voorkomt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had destijds alleen de eerste 4 afleveringen gezien, waarvan ik er 2 erg goed vond, en 2 een beetje saai. Had bijna de DVD-sets gekocht, maar toen kwam eigenlijk ook net BR een beetje op, dus leek me niet zinvol om het dan eerst op DVD te kopen om het vervolgens jaren later eventueel weer opnieuw te moeten kopen op BR...
Het is heul geen naamtopic. Maar toch bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt een naamtopic, een beetje dankbaarheid mag wel.
Je doet net alsof ik meteen ga beginnen met kijken, maar ik moet eerst One Piece nog afkijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ah op die fiets. Tja, zoals ik al zei, het ligt ook beetje aan je eigen voorkeuren. Er zit goeie actie in de serie, maar er zijn ook afleveringen waarin haast alleen maar dialoog in voorkomt.
En er zitten twee soorten afleveringen in, het soort dat een verhaal vormt (die met de blauwe "Complex" title screens) en het soort dat gewoon losse afleveringen zijn en die de karakters verder uitdiepen (de groene "Stand Alone" afleveringen). Dat is op zich wel handig om te weten, mocht je dit nog niet weten. Helpt met het begrijpen van de serie en dus kan je er ook beter van genieten.
Iig, veel plezierProduction I.G. rules!
natuurlijk hou ik van je, ik kan niet zonder jequote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom krijg ik telkens ruzie op FOK!![]()
Jullie houden toch nog wel van me?
Geen ruzie maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom krijg ik telkens ruzie op FOK!![]()
Jawel, zolang je maar anime kijkt en naar meets komt. One of us! One of us! Let us Otakufy you!quote:Jullie houden toch nog wel van me?
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?quote:Ik erger me aan series met korte episodes van 20 minutes. Mag wel wat langer van mij!
meestal is het zonder OP/ED idd zo rond de 21 minuten (+ 2x 2 mins ruwweg voor de OP en ED en je zit op 25 minuten per ep)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bahquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal is het zonder OP/ED idd zo rond de 21 minuten (+ 2x 2 mins ruwweg voor de OP en ED en je zit op 25 minuten per ep)
Dat vind ik dus jammer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
Alle anime series, m.u.v films en OVA's, zijn toch ongeveer 20 minuten zonder opening en ending?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |