quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef DJ_ het volgende:
http://tokyotosho.info/ kan je alles op vinden
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
als horriblesubs hem ript dan heb je weinig keus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?
normaal wel, maar nu nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.
downloaden > streamen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
Maakt mij niet uit, als de kwaliteit maar goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.
Strawberry: http://www.watchanimeon.com/anime/level-e/
Luffydik download allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ja je PS3 upscaled video beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef nero7 het volgende:
Ik download alleen wanneer ik het op de PS3 af wil spelen. Op een of andere manier doet de PS3 iets met het renderen, waardoor het 1080p lijkt
One Piece 001 - 450. 120GB here we come![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Gruwelijk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.rice rice baby tututututedudududum
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
one piece wordt wel steeds gaafer , ookal was de arlong arc wel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
als je van vecht scenes houdt, zal one piece je niet teleur stellen als je het de kans geeft om opgang te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:19 schreef nero7 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :p
Bleach heb ik alweer weken niet gekeken, vooral omdat ik gewoon een dag wil pakken waarop ik een hele avond bleach kijk, met recent ingekochte snacks :p Elke anime heeft zo z'n hardcore vechtscenes.
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Wel tof dat ik dit subforum heb gevonden heb al een paar vrienden van me aangespoord om anime te kijken in de afgelopen maanden Hiervoor was ik altijd een loner maar wel leuk dat er veel mensen het toch tof vinden!
Infinite Stratos is trouwens een dikke aanrader, is wel pas begonnen vanaf begin januari maar echt vet.
http://www.watchanimeon.com/anime/is-infinite-stratos/
dat is alles?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]
kwam dat niet altijd op foxkisds vroeger ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:24 schreef Yi-Long het volgende:
Kent iemand die Peter Pan anime nog die destijds wel eens werd uitgezonden? Peter Pan No Bouken. Wat zou ik graag willen dat die serie ooit nog eens op DVD/BR zou uitkomen...
Briljante serie was dat. Sowieso mis ik wel een beetje die oude anime-series die zo mooi getekend waren. Nils Holgerson was bijvoorbeeld ook prachtig, net als Tovenaar van Oz.
Pisexy ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
netwerk schijven , dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
Ik heb zelfs een Yoegoslavische maat van mij die zo breed is als een beer verslaafd aan Bleach gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
water 7 was echt een geweldige arcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
heerlijk! elke woensdag middag op RTL4 nadat school uit wasquote:
waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
netwerk schijven , dat is niet eerlijk
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkers
Water 7?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef luffyd het volgende:
one piece begint ook langzaam maar vanaf Water 7
kuragehime stijlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De enige keren dat ik vreemd opkijk bij 'anime-kijkers', is wanneer het van die kneuzen zijn bij Selexys of op de boekenbeurs die gewoon echt ALLES tof vinden als het maar 'manga' is. Op de boekenbeurs heb je dan van die groepjes geeks (meestal lelijke ongewassen meiden van rond de 20) die dan zo'n heel karretje vol hebben gegooid met vage middelmatige manga's, en dan hangen ze daar nog uren rond ook...
ik heb 1 pcquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:31 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom niet?
die pc staat zo'n 10 meter van m'n andere pc af
tis een stuk beter als allerlei losse usb disks(en redundant... de anime disk is raid 5 array samen met Y & Z)
Ja man, Rob Lucci is echt een baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
water 7 was echt een geweldige arc
al vond ik de arabasta arc ook al erg goed
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb 1 pc, overigens vraag ik me af wat voor zooi je er allemal op hebt staan maar ok
als je zo'n pc hebt btw mag ik op zn minst verwachten dat er ook een mooie HD-tv en surround set aan hangt om je anime op te bekijken
Wat??quote:
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:34 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik zat een paar maanden geleden in de klas nog Naruto manga te checken en echt 5 mensen uit mijn klas zaten mee te lezen toen ik achterom keek, bleek zelfs zo'n Marokkaan Naruto te kijken
ook 7.1 boxen er aan dan ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb er 2 actief en veel draaien, en een derde voor erbij.. wellicht nog een keer een netbook erbij...
de pc hangt er niet meer aan..
Daar is de Eminent EM7080 (schijf T:\ ) (i.v.m. lawaai en toch wel irritante lampjes van de drivebay's) voor in de plaats gekomen, die hangt met HDMI aan:
40" tv + 7.1 versterker
Gelukkig kan hij nu met zijn King's Haki makkelijker zulke beesten temmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:36 schreef DJ_ het volgende:
is dan wel weer een grappig moment uit de thriller bark arc
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budgetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook 7.1 boxen er aan dan ?
heb zelf een 46"led-tv + 5.1 set
en naast mijn pc heb ik wel een laptop maar die staat eigenlijk nooit aan.
neem hem alleen mee op vakantie enzo
anime over een groep ongewassen dames van over de 20quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat??
[..]
Mjah, als je er zelf geen big deal van maakt, dan doen anderen dat meestal ook niet. Nu heb ik sowieso altijd wel de mazzel gehad dat het me sowieso geen fuck kan schelen wat anderen van mij, mijn kleding, en mijn hobbies enzo vinden, dus zodra je dat eigenlijk van jezelf al uitstraalt dan heb je er sowieso vrijwel nooit last van, denk ik...
5.1 setje , speakers + reciever koste me toen 399 ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
5.1 speakers, 7.1 is overkill in de huidige ruimte en toendertijd ook nog buiten budget(reciever a 400-500 euro en speakers a 200-300 ofzo
)
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
anime over een groep ongewassen dames van over de 20
Saki, Mah jongquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aw oki, dan snap ik het. Ze maken wel echt OVERAL anime over, of niet!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |