quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:01 schreef DJ_ het volgende:
http://tokyotosho.info/ kan je alles op vinden
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef outcast_within het volgende:
Waar we nog steeds niet begrijpend kunnen lezen
als horriblesubs hem ript dan heb je weinig keus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke subs zijn hier het beste voor Level E? Of maakt dat niet veel uit?
normaal wel, maar nu nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En weer een van mijn posts....ik begin te denken dat het niet aan jullie ligt.
downloaden > streamen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
Maakt mij niet uit, als de kwaliteit maar goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:07 schreef Rijstkoker het volgende:
Strawberry je wil ze perse downloaden? Ik kijk nu op www.watchanimeon.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja ik download overdag wel maar 's nachts lekker in bed liggen met de laptop op een stoel naast bed en oordopjes in.
Strawberry: http://www.watchanimeon.com/anime/level-e/
Luffydik download allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
ja je PS3 upscaled video beeldenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef nero7 het volgende:
Ik download alleen wanneer ik het op de PS3 af wil spelen. Op een of andere manier doet de PS3 iets met het renderen, waardoor het 1080p lijkt
One Piece 001 - 450. 120GB here we come![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:09 schreef luffyd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ?Gruwelijk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.rice rice baby tututututedudududum
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
one piece wordt wel steeds gaafer , ookal was de arlong arc wel goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:16 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
[..]
Gruwelijk!![]()
One Piece boeide me niet echt had iets van 40 afleveringen gezien, maar nu heb ik toch teveel vrije tijd dus misschien weer een keertje oppakken.
als je van vecht scenes houdt, zal one piece je niet teleur stellen als je het de kans geeft om opgang te komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:19 schreef nero7 het volgende:
[..]
Mijn indruk is dat het een tekenfilm is over piraatjes, dus ik zal het wel zien :p
Bleach heb ik alweer weken niet gekeken, vooral omdat ik gewoon een dag wil pakken waarop ik een hele avond bleach kijk, met recent ingekochte snacks :p Elke anime heeft zo z'n hardcore vechtscenes.
mensen krijgen vaak een stereo type beeld bij anime kijkersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:22 schreef Rijstkoker het volgende:
Wel tof dat ik dit subforum heb gevonden heb al een paar vrienden van me aangespoord om anime te kijken in de afgelopen maanden Hiervoor was ik altijd een loner maar wel leuk dat er veel mensen het toch tof vinden!
Infinite Stratos is trouwens een dikke aanrader, is wel pas begonnen vanaf begin januari maar echt vet.
http://www.watchanimeon.com/anime/is-infinite-stratos/
dat is alles?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik download alles, en het is iets minder erg als het lijkt die 1,5tb en die 1tb schijf zijn allemaal films en tv series
[ afbeelding ]
kwam dat niet altijd op foxkisds vroeger ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:24 schreef Yi-Long het volgende:
Kent iemand die Peter Pan anime nog die destijds wel eens werd uitgezonden? Peter Pan No Bouken. Wat zou ik graag willen dat die serie ooit nog eens op DVD/BR zou uitkomen...
Briljante serie was dat. Sowieso mis ik wel een beetje die oude anime-series die zo mooi getekend waren. Nils Holgerson was bijvoorbeeld ook prachtig, net als Tovenaar van Oz.
Pisexy ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
netwerk schijven , dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is alles?
op de F:\ zwerft nog anime rond die ik naar m'n server moet verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |