Dit. Zag gister een stukje van Fort Boyar langskomen op tv, in mijn herinnering was dat echt supervet! Ik zag het en vond het er eigenlijk beetje kneuzig uitzienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
True, maar als je het allemaal terug kijkt is het veel minder... en merk je de fouten veel makkelijker op.
Klopt, gewoon in je hoofd laten als magische helden serie, er vol lof over praten en NOOIT meer terug kijken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dit. Zag gister een stukje van Fort Boyar langskomen op tv, in mijn herinnering was dat echt supervet! Ik zag het en vond het er eigenlijk beetje kneuzig uitzienZelfde had ik met de Thundercats en de Transformers. Meestal is het beter om die series niet terug te zien
die met die plaat voor zijn hoofd zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Hee, niks slechts over de Bikermice from Mars! Toen ik 9 was, was ik verliefd op 1 van die muizen
De stoere, de leider of de witte?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Hee, niks slechts over de Bikermice from Mars! Toen ik 9 was, was ik verliefd op 1 van die muizen
Valt me nu pas op.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik kon er al niet tegen dat de badguy Limburger heette
euhmmm die bruine ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Xaryna het volgende:
Jij kan echt mijn naam niet schrijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
De stoere, de leider of de witte?
Hmm ik kan geen goede gok maken. Iemand anders die wel weet op wat voor muis xarifa valt?
[..]
Valt me nu pas op.
Weet ik veel, ik was negen. Zou best de bruine kunnen zijn. Over verleden weet ik niks, maar die was wat liever dan de anderen ofzo?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
euhmmm die bruine ?
dat is de stoic leider , met een "pijnlijk" verleden.
dames houden van die shit
Mijn kinderdroom, wat doe je?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Elk antwoord dat ze gaat geven zal nu verkeerd zijn.
Ik heb net mijn gedrag geanalyseerd. En volgens mij valt het in de categorie meisjes plagen kusjes vragen. Mijn excuus.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jij kan echt mijn naam niet schrijven
Wacht, je deed het met opzet? Sorry, ik ben niet zo goed in menselijk gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gedrag geanalyseerd. En volgens mij valt het in de categorie meisjes plagen kusjes vragen. Mijn excuus.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...
My eyes, my eyes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Elk antwoord dat ze gaat geven zal nu verkeerd zijn.
Je lacht mij uitquote:
In dat geval dankjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon grappig.
Neeeeee robin hoodquote:
Jaaaa, die ja!quote:
No problemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
die serie is echt F-ing awesome.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.quote:
Jah, ik heb het opgezocht.quote:"yiff" is most commonly used to indicate sexual activity or sexual material within the [furry] fandom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |