Wacht, je deed het met opzet? Sorry, ik ben niet zo goed in menselijk gedrag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik heb net mijn gedrag geanalyseerd. En volgens mij valt het in de categorie meisjes plagen kusjes vragen. Mijn excuus.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...
My eyes, my eyes!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef outcast_within het volgende:
[ afbeelding ]
Elk antwoord dat ze gaat geven zal nu verkeerd zijn.
Je lacht mij uitquote:
In dat geval dankjewelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon grappig.
Neeeeee robin hoodquote:
Jaaaa, die ja!quote:
No problemquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
die serie is echt F-ing awesome.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaa, die ja!
[ afbeelding ]
Bedankt, zat ik al de hele middag mee
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.quote:
Jah, ik heb het opgezocht.quote:"yiff" is most commonly used to indicate sexual activity or sexual material within the [furry] fandom
Ik was even bang dat je het uit je hoofd wist. Gelukkig nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.
Het wordt ook wel gebruikt in de furry gemeenschap om uhm...
[..]
Jah, ik heb het opgezocht.
Waarom wilde ik het weten....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet echt. Het is, kennelijk, het geluid dat vossen maken als ze jeweetwel... de liefde bedrijven of tenminste de schriftelijke representatie daarvan.
Het wordt ook wel gebruikt in de furry gemeenschap om uhm...
[..]
Jah, ik heb het opgezocht.
Toch een engelse versie gevonden?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:44 schreef mschol het volgende:
in de categorie Animatie presenteer ik m'n eerste review
[Film] Alpha & Omega
1080p versie gedownload met NL subsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch een engelse versie gevonden?
Ah niet in de bioscoop gekeken, I see.
Leuke recensie hoor, denk dat mensen er wel wat aan hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |