Nu niet van onderwerp veranderen. Je zei in een ander topic dat jij homo was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:33 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ook toen ik dertien was toen was er al homo in mijn persoonl;ilke kring.....wij grapte dan atlijd "homo sapiens"...de denkende mens....
Dat wil je ook liever vergeten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
*ril*
Oja, die genre was ik vergeten.
ha ja sorry hoor....ik ben homoachtig...in hele sterke mate.....dus ja veel vrouwen denken ook automatisch dat ik homo ben....dus ja op een dag dan zei ik gewoon tegen mensen "ik ben homo" omdat het mij geen zak uitmaakt....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu niet van onderwerp veranderen. Je zei in een ander topic dat jij homo was.
Je bent dus wel een trol begrijp ik? Volg je me dan naar dit topic of zo?
Ik geloof je niet meer.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:36 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja sorry hoor....ik ben homoachtig...in hele sterke mate.....dus ja veel vrouwen denken ook automatisch dat ik homo ben....dus ja op een dag dan zei ik gewoon tegen mensen "ik ben homo" omdat het mij geen zak uitmaakt....
ik ga ook graag soms naar een homocafe....daar voel ik me best wel heel thuis........ja verder weet ik niet wat ik tegen je moet zeggen....quote:
Ah, bedankt voor het herinneren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:41 schreef outcast_within het volgende:
probeer dit: I cannot live up to your expectations, I can't live up to my own
ha ik was ook aan het wachten maar iedereen slaapt gelloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar wachten op een nieuwe post
Nee ik heb alleen mijn ondertitel aangepast.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef outcast_within het volgende:
en ik maar wachten op een nieuwe post
Godsklere wat zijn die digimon eigenlijk lelijk....met uitzondering van Agumon.quote:
SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Leuk denk je, wat een schattige digimon.
Waar verandert die in? Iets schattigs toch?digivolves to: phoenix who desperatly needs a set of braces ?SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een onderdeel van mijn image. Ik ben de stille, geheimzinnige waarbij je dan vermoedt dat er vast ontzettend diepzinnige en wijze gedachtes in rondspoken, maar die hoor je eigenlijk nooit. Dat draagt namelijk bij aan het mysterieuze imago. Zo blijf je geïnteresseerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb van GITS: Stand Alone Complex alleen de Commples afleveringen gezien en dat was alleen omdat ik de laughing man enorm tof vond, maar hij werd ook steeds minder tot op een gegeven moment hij overduidelijk minder awesome was dan de Major, die overigens ook heel ontzagwekkend is maar nog steeds... De Stand Alone afleveringen wisten me niet echt te boeien.
One Piece is voor transseksuelen, Japanners en zwakzinnigen. Daar staan wij boven!
Een van mijn favoriete manga is overigens ook geen manga, Shin Angyo Onshi (lees: Blade of the Phantom Master), de rest wel.
@Xaryna:
Ik heb eigenlijk nog niet zo veel van je wijsheid gemerkt. Dat zal wel komen omdat ik veel van de SC gemist heb, maar vertel eens; wat voor wijsheden ga je (of heb je al) met ons gedeeld?
Toppunt: Kare Kano. Anime met geldgebrek en dat merk je ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
jij bent duidelijk fan van code geass :pquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef lelouch het volgende:
Ik heb alleen maar de films gezien. Is de serie echt het kijken waard?
Ben nu bij DRRR 9, ik begin er eindelijk wat verbanden in te zien
Fillers en ReCRAP zijn imo 2 verschillende dingen. Genoeg mensen die lopen te janken dat Naruto vol met fillers zit. Ze kunnen ook het hoofdverhaal uitmelken en niks meer over hebben. Toont nog dat Naruto nog een leven heeft, anders had ie beter dan kunnen zoeken dan Sasuke zelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Toppunt: Kare Kano. Anime met geldgebrek en dat merk je ookEen recap van 10 minuten, dan ineens 2 hele afleveringen lang recap, en zelfs sommige afleveringen niet geanimeerd, maar met bewegende papieren poppetjes.Geweldig verhaal, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Vooral deze:
[ afbeelding ]
Leuk denk je, wat een schattige digimon.
Waar verandert die in? Iets schattigs toch?hehe..SPOILER: Biomon digivolves to...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dude, for real?
de nostalgie![]()
dat balletje is hier al eens opgegooid....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier dus niet?
En ondertussen mag je geen seks met dieren afbeelden. Vreemd, vreemd...
Power injection!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaap lekker, droom zacht, ik kijk nog even naar gekke Jappies vannacht.
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat wil je ook liever vergeten.
[ afbeelding ]
Geyl joh!
power rangers waren dan ook veel coolerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Furry, brrrrrrrr Ik vond the bikermice from mars al niets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |