Pedofilie is het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef dandybleu het volgende:
ja ik heb er nooit problemen mee....
ja tekenfiguren kunnen geen schade oplopen dus pedofilie is in manga niet verboden ha ha
ja alleen het idee blijft me altijd boeien....wat nu precies niet en wel mag en waarom niet dus...
Inderdaad, incest komt meer voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, incest komt meer voor
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
whut, wat heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Incest is vaak wel pedo, maar niet altijd.
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
Zozo, jij weet er wel veel van!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
Manga bestaat niet alleen uit dertienjarigen die geneukt worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
geen US of A ? , call the papers !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef outcast_within het volgende:
"Currently, countries that have made it illegal to possess (or create/distribute) sexual images of fictional characters who are described as or appear to be under eighteen years old include Canada, South Africa, Sweden and the Philippines.[5] "
ik volg het heel erg op bbc enzo als er weer een akkefietje is op dit gebied.....zo is net een pedofilie manga ( nou ja het was een computer animatie ) ten strengste verboden....omdat het te realistisch getekend was.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zozo, jij weet er wel veel van!
ja klopt ja..... er bestaan verschillnde mangas.....idd.....zelf ben ik zo dat ik denk vaak "whatever comes natural must be good" dus ja ik zie nooit zoveel kwaad op mijn pad op dit gebied....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Manga bestaat niet alleen uit dertienjarigen die geneukt worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dus niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef outcast_within het volgende:
"Currently, countries that have made it illegal to possess (or create/distribute) sexual images of fictional characters who are described as or appear to be under eighteen years old include Canada, South Africa, Sweden and the Philippines.[5] "
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:20 schreef Bakakame het volgende:
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLik ben een ramp met slang....en ineternet taalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedoel je met Bl "boylovers?" of wat anders?
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLJunjo RomanticaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gravitation
twincest bij Ouran High School Host Club
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
BL is Boy's Love jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:23 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ik ben een ramp met slang....en ineternet taal
bedoel je met Bl "boylovers?" of wat anders?
ja ik vind sex met dieren ook ( beetje ) slecht.... alleen ja ik denk dat dat voor de politie een hele lage prioriteit zou moeten hebben ivm alle oude omaatjes die berooft wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier dus niet?
En ondertussen mag je geen seks met dieren afbeelden. Vreemd, vreemd...
En sommigen willen gewoon wat lekkere BLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:24 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja ik vind sex met dieren ook ( beetje ) slecht.... alleen ja ik denk dat dat voor de politie een hele lage prioriteit zou moeten hebben ivm alle oude omaatjes die berooft worden
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.
Niet alleen dierensekstekeningen doen datquote:
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )quote:
ach, de mensen die dat willen zien kunnen gewoon hentai gaan lezen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het over tekeningen, niet werkelijke dierenseks. Die zijn dus verboden. Weet niet precies waarom. Omdat het 'vies' is denk ik. Of perverse gedachtes stimuleert? Mja das off-topic.
mensen zoeken bepaalde grenzen in de sexualitiet op toch? een stukje sensatie? als je sex met dieren gaat verbieden? dan is er zoveel op sex gebied wat je kunt gaan verbieden toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
adopteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )
Hentai? Ik denk eerder iets van....furries.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
ach, de mensen die dat willen zien kunnen gewoon hentai gaan lezen.
de meerderheid van de mensen vinden zoiets té storend volgens mij.
Je bent zelf toch homo?....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:27 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ha ja ik had een zoon ( ik ben al tikje oud... ) en toen hij homofiel wilde worden heb ik geprobeerd het uit zijn hoofd te praten.... niet zozeer dat ik homos haat....maar ja ik vind een mens moet zelf weten hoe hij ( gevoelsmatig ) zijn kinderen opvoed......( ik heb wel paar homovrienden....nix mis mee....alleen ja het enige wat jammer is is dat ze vaak geen kinderen zullen krijgen )
*ril*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hentai? Ik denk eerder iets van....furries.
ook toen ik dertien was toen was er al homo in mijn persoonl;ilke kring.....wij grapte dan atlijd "homo sapiens"...de denkende mens....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent zelf toch homo?....
Trolololol. Je valt door de mand. Met je zielemaatje geert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |