Vandaar dat ik series pas kijk als ze helemaal afgelopen zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vind ik dus jammer.Helemaal als je elke week moet wachten op een nieuwe epi
Wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef lelouch het volgende:
Ik vind die 20 minuten juist een perfecte tijd! Kan je mooi tussendoor kijken in de metro/trein of thuis tijdens het eten.
dat is idd walgelijk irritant..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
!!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
Dat idd!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:15 schreef nero7 het volgende:
[..]
er zijn animes die het flikken om die 20 min INCL opening en ending te doen. Sowieso een hele recap van te voren die ook een paar minuten duurt. bah
Misschien jonguitziende meisjes.....en manga is nogal breed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:45 schreef dandybleu het volgende:
in manga zijn toch vaak ook jonge meisjes die het doen met oudere mannen?
Pedofilie is het sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:55 schreef dandybleu het volgende:
ja ik heb er nooit problemen mee....
ja tekenfiguren kunnen geen schade oplopen dus pedofilie is in manga niet verboden ha ha
ja alleen het idee blijft me altijd boeien....wat nu precies niet en wel mag en waarom niet dus...
Inderdaad, incest komt meer voorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pedofilie is het sowieso niet.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:56 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Inderdaad, incest komt meer voor
Ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
whut, wat heb ik gemist ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Incest is vaak wel pedo, maar niet altijd.
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:59 schreef outcast_within het volgende:
jij had het toch of dat het wetelijk gezien word als
Zozo, jij weet er wel veel van!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
Manga bestaat niet alleen uit dertienjarigen die geneukt worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:07 schreef dandybleu het volgende:
[..]
nou ja de enige reden dat sommige manga vaak niet word verboden in europa is dat : in manga heb je geen echte dertienjarige die geneukt worden maar is een stripfiguur ha ha ....dus zijn er geen slachtoffers,,,,
ze willen het wel heel graag verbieden.....maar dat is een ander verhaal.....
geen US of A ? , call the papers !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:10 schreef outcast_within het volgende:
"Currently, countries that have made it illegal to possess (or create/distribute) sexual images of fictional characters who are described as or appear to be under eighteen years old include Canada, South Africa, Sweden and the Philippines.[5] "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |