Foei!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:57 schreef mschol het volgende:
[..]
1080p versie gedownload met NL subs
quote:
Ik heb besloten om hem niet te zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuke recensie hoor, denk dat mensen er wel wat aan hebben.
want?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb besloten om hem niet te zien.
Seizoen 1 zeer zeker!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
Is die code geass is het kijken waard ?
Wat! Dat is zwaar kut! Waarom eigenlijk...?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:08 schreef Qunix het volgende:
Wel jammer... Er komt toch geen vervolg op Cat Shit One. Het project is afgeblazen
Daarom.quote:Helaas is het verhaal, ondanks dat het weer een apart set dieren met hun gewoontes neer zet, dan ook erg standaard en erg voorspelbaar voor de gemiddelde oudere kijker, de jongere kijker zal zich er zeker mee vermaken
Hexje is een oudere kijkerquote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
Zeer zekerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef luffyd het volgende:
COWBOY BEBOPquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef .Cake. het volgende:
Net Cowboy Bebop binnen gehaald, vond het wel weer tijd om nog een klassieker van m'n to-watch lijst af te strepen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja.
Net Cowboy Bebop binnen gehaald, vond het wel weer tijd om nog een klassieker van m'n to-watch lijst af te strepen
oke dan kijk ik het laterquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:29 schreef lelouch het volgende:
[..]
Zeer zeker![]()
Balen van Chat Shit One
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.quote:
Hint, hint.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.
Ik zou hier zo makkelijk voor de hand liggend, foute opmerkingen over kunnen maken, of aan wishful thinking gaan doen, maar ik wijs je wel even op een contradictie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:43 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ben een oudere kijker maar nog wel jong en strak.
quote:een oudere kijker maar nog wel jong
dat gelooft geen mens, overigens, als hexje nu iets niet wilt is het wel dat ik de nieuwe TT zou moeten maken *hint hint*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Oud van geest, jong en strak van lichaam.
ik denk dat de admins dan boos wordenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef mschol het volgende:
ik wil je wel helpen, dan kan je een nieuwe TT maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |