ArcticBlizzard | zondag 30 januari 2011 @ 19:58 | |
![]() Vorige delen: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | Openingsposts van de Grands Prix van seizoen 2011: 1. Bahrein (13 maart) 2. Australië (27 maart) 3. Maleisië (10 april) 4. China (17 april) 5. Turkije (8 mei) 6. Spanje (22 mei) 7. Monaco (29 mei) 8. Canada (12 juni) 9. Europa (Valencia, Spanje) (26 juni) 10. Groot-Brittannië (10 juli) 11. Duitsland (24 juli) 12. Hongarije (31 juli) 13. België (28 augustus) 14. Italië (11 september) 15. Singapore (25 september) 16. Japan (9 oktober) 17. Zuid-Korea (24 oktober) 18. India (30 oktober) 19. Abu Dhabi (13 november) 20. Brazilië (27 november) Openingsposts van de Grands Prix van afgelopen seizoen 2010: 1. Bahrein 2010 Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2. Australië 2010 Formula 1 Qantas Australian Grand Prix #1 3. Maleisië 2010 Formula 1 Petronas Malaysian Prix #1 4. China 2010 Formula 1 Chinese Grand Prix #1 5. Spanje 2010 Formula 1 Gran Premio de España Telefónica #1 6. Monaco Formula 1 Grand Prix de Monaco 2010 #1 7. Turkije 2010 Formula 1 Turkish Grand Prix #1 8. Canada Formula 1 Grand Prix du Canada 2010 9. Europa (Valencia, Spanje) 2010 Formula 1 Telefónica Grand Prix of Europe #1 10. Groot-Brittannië 2010 Formula 1 Santander British Grand Prix #1 11. Duitsland Formula 1 Grosser Preis Santander von Deutschland 2010 #1 12. Hongarije 2010 Formula 1 Hungarian Grand Prix #1 13. België 2010 Formula 1 Belgian Grand Prix #1 14. Italië Formula 1 Gran Premio Santander d'Italia 2010 #1 15. Singapore 2010 Formula 1 Singtel Singapore Grand Prix #1 16. Japan 2010 Formula 1 Japanese Grand Prix #1 17. Zuid-Korea Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1 18. Brazilië Formula 1 Grande Prêmio Petrobras do Brasil 2010 #1 19. Abu Dhabi 2010 Formula 1 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #1 Eindstanden 2010 Uitslag GP van Abu Dhabi 2010 met eindstanden Coureurs en Constructeurs Teams: - Ferrari - Force India - Hispania Racing Team - Lotus Renault GP - McLaren - Mercedes GP - Red Bull Racing - Sauber - Scuderia Toro Rosso - Team Lotus - Virgin Racing - Williams Wie staan er in 2011 aan de start: Red Bull Racing WCC 2010 01. Sebastian Vettel WDC 2010 02. Mark Webber McLaren 03. Jenson Button WDC 2009 04. Lewis Hamilton WDC 2008 Ferrari 05. Fernando Alonso WDC 2005/06 06. Felipe Massa Mercedes GP 07. Michael Schumacher WDC 94/95/00/01/02/03/04 08. Nico Rosberg Lotus Renault GP 09. Robert Kubica 10. Vitaly Petrov Williams 11. Rubens Barrichello 12. Pastor Maldonado Force India 14. Adrian Sutil 15. Paul Di Resta Sauber 16. Kamui Kobayashi 17. Sergio Perez Scuderia Toro Rosso 18. Sebastian Buemi 19. Jaime Alguersuari Team Lotus Naam kan eventueel nog veranderen 20. Jarno Trulli 21. Heikki Kovalainen HRT F1 Team 22. Narain Karthikeyan 23. TBA Virgin Racing 24. Timo Glock 25. Jerome D'Ambrosio Voor meer info zie het [F1] Silly season 2011-topic en de voorlopige entry list 2011 van de FIA (2-12-2010). F1 nieuws portal: - FOK!sport, Formule 1-gedeelte - NewsNow - NewsNow NL - Formule1.nl - F1 Racing - F1 Today - Race Freaks - Autosport.com Onze boyz (nu of vroeger in F1 actief): - Ho-Pin Tung (Formule 1: testrijder bij Renault; GP2) - Christijan Albers (ooit coureur bij Minardi en Spyker; Le Mans Series) - Robert Doornbos (ooit testrijder voor Red Bull Racing (2006); racecoureur Minardi F1 Team (vanaf de GP van Hockenheim, Duitsland, 2005); officieel test- en reservecoureur voor Jordan GP F1 (2005); IndyCars (vanaf 2009)) Zie verder het topic over Nederlandse Talenten Official F1 Sites: - The Official Formula 1 Site - FIA - Live Timing (F1.com) Sporting Regulations Sporting Regulations 2011 Technical Regulations Technical Regulations 2011 Gerelateerde reguleringen O.a. apendices, zie Regulations pagina van FIA Testschema 2011 ![]() De kalender voor 2011 met 20 races ![]() Wagenpresentaties ![]() Uitzendingen van BBC Tv-gids voor BBC One. Overzicht van Upcoming Formula 1 Events. Denk aan het uur verschil met Engeland! ![]() FOK!sport F1-gedeelte FOK! Formule 1-manager 2010 De OP is hier te vinden [ Bericht 18% gewijzigd door ArcticBlizzard op 30-01-2011 22:15:08 ] | ||
ArcticBlizzard | zondag 30 januari 2011 @ 20:00 | |
Kan een mod 80 naar 81 veranderen? En er is ook nog maar 1 TBA Voortaan wat minder snel op enter drukken.... Benieuwd of HRT dit seizoen met een fatsoenlijke auto voor de dag komt want die van vorig seizoen was het schaamgevoel nog niet eens waard. | ||
ElmarO | zondag 30 januari 2011 @ 20:18 | |
Zou je de nieuwe OP uit de wiki kunnen kopiëren? In deze staat allemaal nog oude info. | ||
Sinister-D- | zondag 30 januari 2011 @ 20:41 | |
![]() Kan niet wachten ![]() ![]() | ||
vosss | zondag 30 januari 2011 @ 21:21 | |
tvp ![]() | ||
Schunckelstar | zondag 30 januari 2011 @ 21:23 | |
| ||
SjaakVilleneuve | zondag 30 januari 2011 @ 21:25 | |
![]() | ||
ArcticBlizzard | zondag 30 januari 2011 @ 22:16 | |
Voila, tevens in de OP maar niet in de wiki aangepast de coureurs Di resta Buemi Alguersuari | ||
Googolplexian | zondag 30 januari 2011 @ 23:30 | |
Burnie88 | maandag 31 januari 2011 @ 01:00 | |
Die Mercedes ziet er futuristisch uit zeg. | ||
Automatic_Rock | maandag 31 januari 2011 @ 07:51 | |
Ik zie alleen de voorkant.., en die is niet echt anders dan anders toch? | ||
vosss | maandag 31 januari 2011 @ 08:15 | |
De winnaar voor komend seizoen ![]() ![]() | ||
LeaderRoel | maandag 31 januari 2011 @ 08:15 | |
De nieuwe Lotus is bekend gemaakt!!! ![]() | ||
vosss | maandag 31 januari 2011 @ 08:22 | |
En Gascoyne denkt met de T128 in de voorhoede mee te kunnen rijden ![]() ![]() | ||
Migue | maandag 31 januari 2011 @ 10:15 | |
Ik had op wat meer Team Lotus gehoopt, de auto is nog bijna hetzelfde als vorig jaar. Maar ja, vorig jaar was het ook een mooie auto ![]() ![]() ![]() | ||
bodylotion | maandag 31 januari 2011 @ 10:35 | |
Die blade roll structure zou verboden zijn dit seizoen? http://scarbsf1.wordpress(...)ailed-and-explained/ Stukje scrollen | ||
Burnie88 | maandag 31 januari 2011 @ 10:59 | |
Mooi is de Lotus zeker! Ben benieuwd wat ze het komende seizoen kunnen met de Renault achterin. Ik denk dat ze in 2011 de strijd wellicht aan kunnen gaan met STR en Sauber, meer ook niet. Je kunt in 1 winter niet 3/4 seconde tijdwinst boeken op de concurrentie. | ||
Walter_Sobchak | maandag 31 januari 2011 @ 11:10 | |
Een Oempa-Loempa in Team Lotus? ![]() | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 11:45 | |
En de nieuwe Sauber:![]() | ||
Burnie88 | maandag 31 januari 2011 @ 12:01 | |
Zo, daar staat wat meer reclame op dan vorig jaar zeg... Ik vind hem er wel wijs uitzien overigens. Maar het ziet er op de één of andere manier niet snel uit. | ||
Peterselieman | maandag 31 januari 2011 @ 12:03 | |
Hij hoeft er ook niet snel uit te zien, als hij op de baan maar snel gaat. | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 12:14 | |
Voorlopige line-up voor de testen van deze week:
| ||
Trystar | maandag 31 januari 2011 @ 12:41 | |
![]() | ||
bodylotion | maandag 31 januari 2011 @ 12:42 | |
Senna testcoureur bij Lotus Renault GP | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 13:00 | |
Renault heeft de nieuwe R31 gepresenteerd in Valencia. De Franse renstal deed dit met de coureurs, waaronder Ho-Pin Tung en Bruno Senna. Reserve rijders (net zoals Grosjean en Fauzy)? Davide Rigon tester bij Ferrari
| ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 13:08 | |
De nieuwe Renault:![]() | ||
Burnie88 | maandag 31 januari 2011 @ 13:29 | |
Prachtig die renault. Ik vind alleen die rooie vlakken van Total zwaar lelijk, jammer is dat. | ||
LeaderRoel | maandag 31 januari 2011 @ 13:41 | |
Ik vind het echt zonde van die rode 'Total' vlakken ![]() | ||
Mikkie | maandag 31 januari 2011 @ 13:53 | |
Total ![]() ![]() Ik help het je hopen ![]() | ||
LeaderRoel | maandag 31 januari 2011 @ 14:34 | |
Ik vind die van Team Lotus toch mooier dan die van Lotus Renault GP | ||
vosss | maandag 31 januari 2011 @ 14:48 | |
Ik zie steeds vaker op het forum links van plaatjes die gewoon als tekst weergegeven worden. Zodra ik quote staat er http://etcetc achter, maar als ik het topic lees zie ik de tekst vanaf 233697467.jpg etc etc Iemand enig idee hoe dat kan? Ik gebruik FF en windows 7 ![]() | ||
Walter_Sobchak | maandag 31 januari 2011 @ 15:05 | |
Windows 7: daar heb je je antwoord al. ![]() | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 15:15 | |
Same here. FF en XP. (En via de link krijg ik Access denied of expired meldingen, misschien dat het daar mee te maken heeft). | ||
Trystar | maandag 31 januari 2011 @ 16:08 | |
Vreemd, bij mij met FF en Windows 7 werkt het prima. | ||
Fir3fly | maandag 31 januari 2011 @ 16:18 | |
Wat is die Renault lelijk zeg, die van 2010 was zoveel mooier ![]() | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 16:20 | |
Wat ik zie is de alt-tekst (die normaal getoond wordt als het plaatje niet getoond kan worden. Omdat het plaatje blijkbaar verlopen is zie ik deze niet (meer), maar wel de alt-tekst. | ||
Trystar | maandag 31 januari 2011 @ 16:22 | |
Het is een directe link naar een plaatje op twitpic, misschien ligt het daar aan. Volgende keer zal ik wel uploaden op tinypic. | ||
sasquatsch | maandag 31 januari 2011 @ 16:25 | |
Omdat morgen de eerste testen in Valencia beginnen, hier een overzicht van de tijden van vorig jaar om mee te kunnen vergelijken.
| ||
Bolleke_666 | maandag 31 januari 2011 @ 17:16 | |
We zijn gelukkig van die verschrikkelijke sharfins af. ![]() ![]() | ||
Bolleke_666 | maandag 31 januari 2011 @ 17:18 | |
Heb jij poep in je ogen? Dat ding van vorig jaar leek op een pak vla, en reed als een pak vla!! | ||
Fir3fly | maandag 31 januari 2011 @ 17:27 | |
Historisch besef. Leer het. | ||
nils7 | maandag 31 januari 2011 @ 17:29 | |
Aah morgen worden er twee kampioenskandidaten gepresenteerd ![]() | ||
SjaakVilleneuve | maandag 31 januari 2011 @ 17:43 | |
ik verheugde me vandaag al op de nieuwe Mercedes, is het morgen pas.. De sauber ziet er weer ouderwets lowbudget uit ![]() | ||
Bolleke_666 | maandag 31 januari 2011 @ 18:04 | |
Als je ermee bedoeld dat het een rip off is van de Lotus uit 85/86, niet echt mee eens. Maar je gaat me toch niet vertellen dat de R30 een lust voor het oog was? Dat was mijns insziens de McLaren. (vd 2010 auto's that is). | ||
Nober | maandag 31 januari 2011 @ 18:05 | |
Fernando en Felipe's eerste meters... 28/01/2011 Weet niet of er behoefte is aan de volledige car launch van de Ferrari F150, die staat namelijk ook op youtube. | ||
Bolleke_666 | maandag 31 januari 2011 @ 18:05 | |
Samen met de Renault, kandidaat voor de mooiste auto van dit jaar. | ||
Nober | maandag 31 januari 2011 @ 18:08 | |
Dan kiest er niemand voor de Sauber als je smaak hebt. ![]() | ||
Fir3fly | maandag 31 januari 2011 @ 18:45 | |
Neen, ik bedoel het feit dat de R30 het typische Renault kleurenschema had uit de jaren 70/80. En de McLaren is altijd al lelijk geweest ![]() | ||
Nober | maandag 31 januari 2011 @ 18:54 | |
Sinds 2006 niet meer, toen ze ineens met het chrome kwamen aanzetten, ik vond/vind dat echt geweldig! Hier zie je 'm vanuit alle hoeken ![]() | ||
ElmarO | maandag 31 januari 2011 @ 19:26 | |
Dank je. ![]() Overigens gaan er verhalen rond dat er iets speciaals zou zijn met de uitlaten van de Renault R31. Helaas nog geen idee wat precies, maar daar komen we wel achter. ![]() | ||
ArcticBlizzard | maandag 31 januari 2011 @ 19:49 | |
En op renault als je slechte smaak hebt? ![]() | ||
gvde84 | maandag 31 januari 2011 @ 21:35 | |
Mooie video waarin de verstelbare achtervleugel aan het werk te zien is op de Sauber C30: http://www.f1journaal.be/(...)leugel-aan-het-werk/ | ||
Trystar | maandag 31 januari 2011 @ 21:49 | |
![]() | ||
Sinister-D- | maandag 31 januari 2011 @ 22:41 | |
Had toch meer een vloeiendere beweging verwacht, maar tis meer flip/flop..... | ||
-moppie- | maandag 31 januari 2011 @ 22:49 | |
Dat ding ziet er niet uit man. Een witte auto met stikkers. ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 09:46 | |
De nieuwe Red Bull:![]() En de nieuwe STR: ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 09:52 | |
De nieuwe Mercedes:![]() En de nieuwe Williams: ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 09:59 | |
Handige link om belangrijke F1 tweets te volgen ook al heb je geen twitter: http://twitter.jamesallenonf1.com/?refresh | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 10:20 | |
Links naar live timing: F1 Today BBC Moto21 [url=http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.motor21.com%2Fformula-1%2Fsigue-directo-tests-valencia-95461%2F]Moto21 (vertaald)[/url] Confidential Renault [ Bericht 49% gewijzigd door sasquatsch op 01-02-2011 10:38:35 ] | ||
bodylotion | dinsdag 1 februari 2011 @ 10:40 | |
die Merc is goed gelukt zeg! De livery van de Toro Rosso vind ik erg jammer, die van 2008 was zoveel mooier | ||
Ermanon | dinsdag 1 februari 2011 @ 10:47 | |
Vind tot nu toe de Mercedes de mooiste. Wat een auto zeg! | ||
SjaakVilleneuve | dinsdag 1 februari 2011 @ 11:06 | |
Redbull ![]() | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 februari 2011 @ 11:16 | |
De redbull spat echt van het scherm af! | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 11:30 | |
Renault heeft een aparte plaats voor de uitlaat. Voor de sidepods, met een bocht naar achter. Zie http://www.racecar-engineering.com/articles/f1/renaults-radical-r31-exhaust-system/ en http://twitpic.com/3vf0o2 | ||
nils7 | dinsdag 1 februari 2011 @ 11:37 | |
Wat is die RB slank van achter | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 13:56 | |
Tijden van vanochtend:
[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 01-02-2011 16:02:22 ] | ||
LeaderRoel | dinsdag 1 februari 2011 @ 14:24 | |
De Mercedes, Red Bull en Toro Rosso vind ik erg mooi. De Williams valt me tegen, terwijl ik dat normaal een erg mooie auto vind. | ||
vosss | dinsdag 1 februari 2011 @ 14:32 | |
http://www.f1pits.net/nieuws/interview_schumacher_rosberg_brawn/ Rosberg is naar de kapper geweest zo te zien. Staat hem veel beter zo ![]() | ||
Peterselieman | dinsdag 1 februari 2011 @ 14:33 | |
Ook McLaren en Virgn rijden nog met de 2010-bolide als het goed is | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 14:37 | |
Is ook een interim livery. Definitieve livery wordt pas in Bahrein verwacht. | ||
ari_zahav | dinsdag 1 februari 2011 @ 15:14 | |
![]() Very impressive ![]() Ik maak me alleen zorgen over de koeling sinds de uitlaat langs de radiator, electronica, brandstof en kers moet. Dat zal ook wel voor een paar kilo'tjes aan isolatiemateriaal kosten. [ Bericht 0% gewijzigd door ari_zahav op 01-02-2011 15:21:16 ] | ||
Burnie88 | dinsdag 1 februari 2011 @ 15:59 | |
Die Williams vind ik er (ondanks de interimlivery) ook niet echt mooi uitzien. De Red Bull daarentegen.. Prachtig! En de Mercedes is ook vele malen mooier dan vorig jaar, ziet er ook snel uit dat kreng. | ||
Googolplexian | dinsdag 1 februari 2011 @ 16:00 | |
Teams die nog rijden met de oude auto doen het slim, imo. Die hebben goede vergelijkingsdata qua banden (Bridgestone vs Pirelli). | ||
bodylotion | dinsdag 1 februari 2011 @ 16:07 | |
ik vind ze allemaal wel kaal van achteren, zonder die DDD's ![]() ![]() ![]() | ||
Googolplexian | dinsdag 1 februari 2011 @ 16:08 | |
Beter ... gaan we misschien wat inhalen zien! | ||
bodylotion | dinsdag 1 februari 2011 @ 16:11 | |
Ik voel een exhaust-gate aankomen ![]() Het is wel superslim om met warme lucht een lage druk onder de auto te genereren. ![]() | ||
Burnie88 | dinsdag 1 februari 2011 @ 16:39 | |
Ja, nu ik zo kijk ziet het er inderdaad wel apart uit. Net of er een onderdeel mist op de auto (is in feite ook zo). | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 17:10 | |
Testtijden van vandaag:
| ||
vosss | dinsdag 1 februari 2011 @ 17:28 | |
De nieuwkomers doen het voor alsnog niet slecht, al zegt dit natuurlijk geen bal ![]() | ||
Bolleke_666 | dinsdag 1 februari 2011 @ 18:12 | |
Lekker retro die livery van de Williams [ Bericht 5% gewijzigd door Bolleke_666 op 01-02-2011 20:05:18 ] | ||
Sinister-D- | dinsdag 1 februari 2011 @ 18:53 | |
Ziet er zo mottig uit dat er een HRT sneller is dan een Mercedes ![]() En mocht die Renault uitlaat echt werken is dit wel een super vondst ![]() ![]() | ||
ElmarO | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:25 | |
De Mercedes van Rosberg ging kapot, dus misschien zijn zij wel het Sauber van 2011. ![]() | ||
Sinister-D- | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:45 | |
![]() ![]() ![]() | ||
Burnie88 | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:47 | |
Oke, het zegt weinig, maar Red Bull ziet er meteen super uit. Betrouwbaar en retesnel. | ||
rooneyelst | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:48 | |
even een tvp...en een klein vraagje: waar staat tba vooor? | ||
ArcticBlizzard | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:51 | |
To be Announced | ||
0634 | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:53 | |
Lelijke RedBull zeg, met die anvilwing en die overdreven flashy livery. | ||
rooneyelst | dinsdag 1 februari 2011 @ 19:56 | |
ah thx! | ||
Bolleke_666 | dinsdag 1 februari 2011 @ 20:06 | |
En alleen bij HRT staat er nog 1 TBAtje open. Iemand al een iedee wie er naast Khartikeyan komt te rijden al daar? | ||
Schunckelstar | dinsdag 1 februari 2011 @ 20:07 | |
de mercedes ziet er geweldig uit ![]() | ||
Sinister-D- | dinsdag 1 februari 2011 @ 20:23 | |
Of toch niet en laat Kobayashi alvast een voorproefje zien ![]() ![]() | ||
sasquatsch | dinsdag 1 februari 2011 @ 20:59 | |
Iemand met veel geld (naar verluid 10 miljoen euro). Valsecchi en Rodriguez zijn al afgevallen, Fauzy is testrijder bij Renault, De la Rosa heeft niet genoeg geld, dus de enige coureur waarvan ik weet dat die in onderhandeling is met HRT is Liuzzi. Maar goed er kunnen nog altijd coureurs aankloppen met veel geld, zoals bijvoorbeeld Jose Maria Lopez (vorig jaar nog in beeld bij USF1). | ||
Nober | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:07 | |
Kobayashi reed 1:15.621 en volgens de site van Sauber reed hij 64 ronde's ipv 68, maar goed, dat heb je altijd bij tests. *1 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7) 1:13.769 (93 laps) 2 Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.169 (71 laps) 3 Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 0.523 (91 laps) 4 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:14.461, + 0.692 (28 laps) *5 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:14.553, + 0.784 (98 laps) *6 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 1.852 (64 laps) 7 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.234 (71 laps) *8 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 2.582 (28 laps) *9 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:16.450, + 2.681 (15 laps) *10 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:17.214, +3.445 (19 laps) *11 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:17.335, + 3.566 (78 laps) 12 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:18.020, + 4.251 (45 laps) *13 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:19.930, + 6.161 (9 laps) * is met de auto van 2011. [ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 01-02-2011 21:12:36 ] | ||
Nober | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:12 | |
Ook mooi!!![]() Maar dat is niet de definitieve livery... | ||
ElmarO | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:12 | |
Of we worden verwend en hebben dadelijk gewoon twee teams. ![]() Klopt, maar ze schijnen wel te gaan voor een andere retro livery. | ||
Nober | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:15 | |
Retro bij Williams? Da's dus blauw met wit. ![]() | ||
Nober | dinsdag 1 februari 2011 @ 21:40 | |
McLaren With the launch of our 2011 chassis scheduled for this Friday, this weeks three-day Valencia test centres on Pirelli tyre development using one of last years MP4-25 cars. The car we ran today ought to allow us to get the right loadings on the Pirellis to understand how they behave, said Gary Paffett at the end of the day. The tyres have changed since we last ran them in Abu Dhabi last year, and theyll change again before the start of the season. Today was about trying to understand the tyres - we established a good baseline and then did some long runs. Happily, the wear issues we experienced in Abu Dhabi have definitely improved; we saw better wear patterns and fewer problems with the tyres. Its useful to understand how the tyres go off, and how the balance changes once they do. The Medium seems to last the longest and the Super-soft the shortest, but thats exactly what you want from a tyre - and it should lead to different strategies once we start racing. Lewis takes over at the wheel tomorrow, continuing our programme of understanding and developing the new Pirelli rubber. Ferrari First day of testing for Scuderia Ferrari Marlboro, as from today working alongside ten other teams at the Cheste circuit, outside Valencia. Fernando Alonso gave the F150 its official track debut, after it had been launched last Friday in Maranello. The Spanish driver worked mainly on general car development and on gaining further understanding of the Pirelli tyres. By the end of the day, which was completed without any significant technical problems, Fernando had done a total of 98 laps, the quickest in a time of 1.14.553. There was satisfaction both for the engineers and the driver: After so many weeks of waiting I had a great desire to return to the car, said Fernando Alonso at the end of the day. Its always a great feeling to be the first to drive a new car and Im honoured that this was my job. Im satisfied with how this first day has gone, in particular regarding reliability. We havent had any kind of problem just as we havent had any in the factory before arriving here. As for the tyres, its clear that there is still a lot of work to do. We dont have a huge amount of sets of tyres available and there is significant tyre wear, added the Spanish driver. That probably also stems from the track conditions that were not at their best after the rain of recent days. But we are all in the same situation and we just have to work to adapt in the best way. Fernando continued: Its impossible to have an idea of how the different teams line up after just a few hundred kilometres and I dont think that we will have a clear picture before the Bahrain Grand Prix. I remember that last year at the last test in Barcelona we were sixth fastest with Sauber and Force India ahead of us. At Sakhir we lapped them. I think that this question mark will remain right up to the first race. Mercedes The MGP W02 made its debut in Valencia today as Formula Ones pre-season testing programme kicked off at the Spanish circuit. The new Silver Arrow was unveiled by Michael Schumacher and Nico Rosberg in the pit lane this morning with Nico the first to get behind the wheel of the new car once the testing action got underway. Nico completed nine laps before coming to a stop on track with a hydraulics problem. The team worked hard to fix the issue, enabling Michael to go out at the end of the day to complete his first exploratory laps with the car. Nico Rosberg: The good thing is that I felt completely at home and comfortable in the cockpit straight away this morning. Initial impressions are very difficult to make as weve now changed to the Pirelli tyres but the feeling was very good. It just feels like a better car in general and it will be good to have a full day to really make progress tomorrow. Michael Schumacher: It has always been and is still very special to go out in a new car for the first time, and I very much enjoyed today even if it was just a few laps that we could do. Maybe you could sum it up with: interesting but short! It was mainly about doing a few system checks today and I am looking forward to the laps to come. All in all, I am very happy after todays launch of our new baby, and I cant wait for the season to start. Ross Brawn: It felt good to see the MGP W02 finally take to the track after so much hard work from everyone at the factory to prepare the car for this first test. Michael and Nico felt comfortable and had a good feeling from the car, although we were limited in the mileage that we achieved today. We had a hydraulic problem early on which limited Nicos running but were able to change the system to get Michael out for a few laps at the end. The first tests are about focusing on reliability, which admittedly was not great today, and getting the KERS system functioning well. Performance testing will develop over the next month as we get more running under our belts. Renault Vitaly had the honour of giving the R31 its first run on track today as winter testing got underway in Valencia. Vitaly Petrov: Its great to come back for the new season and try the R31 for the first time. It was not the perfect day because we had some mechanical problems and we lost a little bit of time, so we did not do many laps. But we did manage to check a lot of systems on the car, which was important for us and it looks like everything is working well. I tried KERS for the first time and it will take me a while to get used to it because its clear the driver will be quite busy in the cockpit this year. I also tried out the Pirellis, but it was difficult for me to learn too much because we were not pushing too hard and we mostly did in and out laps. Eric Boullier: Its obviously exciting to be back at the track after a long winter and to see the R31 complete its first few laps. Its still very early days and the car did not run a lot today, so there was a little bit of frustration for Vitaly because he would have liked to get more miles under his belt. But this is to be expected at the first test, which is basically more of a shakedown for the car and the time to check reliability to make sure everything is working as we expected. For the remaining two days our focus will be on validating the systems and collecting data so that we can get down to performance work at the remaining tests. James Allison: Some mechanical niggles with the car meant that we spent more time in the garage today that we would have liked. As a consequence our day became more of a shakedown of all the new systems than an opportunity to explore performance. We learned that the car runs comfortably within our design temperature limits and we gained some useful running on both the new DCS rear wing and the KERS. The next days of testing should bring us a better idea of the performance of the car. Alan Permanes technical programme notes: - We had KERS fitted today and, although we did not run it a great deal the energy recovery and releasing was working fine. - Another new aspect you have to assess with a new car is the cooling around the engine and gearbox, which is very tightly packaged on the R31.The checks we did today suggest everything is okay with this. - Our running was limited today as we were held up with a brake line leak. Although its a simple problem, it meant we had to remove the gearbox to solve the issue, costing us track time. | ||
Kleffe_Dop | dinsdag 1 februari 2011 @ 22:03 | |
Hadden ze bij Sauber niet even een stagiaire aan kunnen nemen om een fatsoenlijke livery te ontwerpen? | ||
bodylotion | dinsdag 1 februari 2011 @ 22:19 | |
of bij HRT een die een auto............ | ||
Bolleke_666 | woensdag 2 februari 2011 @ 06:19 | |
Vrees met grote vrezen dat HRT het seizoen niet af kan maken?!?! | ||
sasquatsch | woensdag 2 februari 2011 @ 10:57 | |
Chandhok testcoureur Team Lotus?. | ||
bodylotion | woensdag 2 februari 2011 @ 10:58 | |
Die Lotus heeft een blade style roll bar en bargeboards. Ik dacht dat die beide gebanned waren.![]() | ||
vosss | woensdag 2 februari 2011 @ 11:07 | |
De rest heeft zo te zien ook gewoon bargeboards hoor ![]() | ||
Burnie88 | woensdag 2 februari 2011 @ 11:11 | |
Die Lotus ziet er te gek uit, net zoals vorig jaar. | ||
Peterselieman | woensdag 2 februari 2011 @ 11:18 | |
Over Lotus gesproken. F1-journalist Joe Saward heeft de kwestie eens uitgetekend in een plaatje. Het schetst perfect wat de situatie is: http://joesaward.files.wo(...)2-01-at-19-23-16.png | ||
vosss | woensdag 2 februari 2011 @ 11:19 | |
Vorig jaar vond ik irl de Lotus ook het mooist. Het beste geluid was vorig jaar voor de McLaren ![]() ![]() ![]() ![]() | ||
Burnie88 | woensdag 2 februari 2011 @ 11:50 | |
Haha, dat bestrijd ik. Ik vond het geluid van Lotus ook nog eens het mooiste naast de bolide zelf. Een heel schel jankend geluid. Op Hockenheim had ik serieus iedere ronde kippenvel als er een Lotus langskwam, ging gewoon vanzelf. Maar oke, dat heeft McLaren ook wel. Gelukkig zijn we in 2013 van dat geluid af en krijgen we lekkere stille pussymotoren als het aan de FIA ligt. | ||
vosss | woensdag 2 februari 2011 @ 11:55 | |
Ik ben alleen maar op Spa geweest tijdens een Grandprix. Ik zou best een keertje naar een ander circuit willen, maar echt heel erg in de buurt ligt dat allemaal niet ![]() Spa is een klein uurtje rijden ofzo vanaf hier dus daar ben ik keivaak geweest, ook als er wat anders te doen was bv 1000km van Spa ![]() | ||
vosss | woensdag 2 februari 2011 @ 11:56 | |
Fuck ja, dat was ik alweer vergeten ![]() Ik hoop dat het mee gaat vallen maar ik ben er bang voor ![]() En het allerbeste F1 geluid is nog altijd van die BRM V16 uit begin jaren 50 ![]() | ||
Atreidez | woensdag 2 februari 2011 @ 12:07 | |
Ik heb weer een paar presentaties gemist, ff bijlezen ![]() | ||
sasquatsch | woensdag 2 februari 2011 @ 12:13 | |
Viel in de jaren '80 ook wel mee. Heb toen nog de BMW 4 cylinder gehoord. Klonk toch best wel aardig (net zoals de andere turbo-motoren). Als het daar op lijkt vind ik het niet erg. | ||
sasquatsch | woensdag 2 februari 2011 @ 12:55 | |
Even wat tweets van JA on F1 Tweets
| ||
sasquatsch | woensdag 2 februari 2011 @ 12:57 | |
En nog een live ticker, dit keer het Duitse Auto Motor und Sport | ||
nils7 | woensdag 2 februari 2011 @ 17:01 | |
Die Lotus is wel totaal anders dan de rest, dikkere neus enzo... of ze slaan de plank mis of... | ||
bodylotion | woensdag 2 februari 2011 @ 17:12 | |
Wat mij opvalt is dat ze niet die opstaande randen hebben op de neus (waar Red Bull in 2009 mee begon). Vrijwel ieder andere team heeft dat. Al moet dat maar net in het totale pakket passen, natuurlijk. | ||
Glijdt_licht | woensdag 2 februari 2011 @ 18:11 | |
Ik vind de neus van de Mercedes van de voorkant heel erg op een benetton lijken. De blauwe Mild Seven versies een van de latere jaren toen Schumacher er niet meer reed. Volgens mij de tijd Wurz/Fisico![]() Zal even zoeken.. Hmm kan niet echt een gelijkend plaatje vinden.. Mja blijkbaar puur in mn gedachten dan.. [ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 02-02-2011 18:16:25 ] | ||
ElmarO | woensdag 2 februari 2011 @ 19:10 | |
De tijden van 02-02-2011:
En speciaal voor Sinister; de wagen van Rosberg stond ook vandaag langs de kant met een probleem. ![]() | ||
M.Melandri | woensdag 2 februari 2011 @ 20:20 | |
![]() Deze bedoel je denk ik ![]() | ||
Glijdt_licht | woensdag 2 februari 2011 @ 20:28 | |
Ja, alleen is deze wel puntig ipv recht ![]() Mja, ik weet t ook niet. ![]() | ||
SjaakVilleneuve | woensdag 2 februari 2011 @ 20:29 | |
Jean ![]() | ||
Sinister-D- | woensdag 2 februari 2011 @ 20:53 | |
Mwa, Kolles perst de een of ander onbekende (maar zeker talentvolle ![]() ![]() Maar zo'n grafisch-designer-stagiar aannemen voor een livery te ontwerpen is eigenlijk nog niet zo'n gek idee, kunnen wel eens heel frisse ideeën uit ontstaan en het staat heel mooi op je CV trouwens! Die verkapte BMW-strepen hadden er idd vanaf mogen zijn dit jaar, ziet erg cheap-ass uit ![]() edit: als ik nu eerst ale andere posts had gelezen ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 02-02-2011 20:58:58 ] | ||
Sinister-D- | woensdag 2 februari 2011 @ 20:56 | |
Dubbel feest dit jaar ![]() | ||
bodylotion | woensdag 2 februari 2011 @ 21:50 | |
Dj Jean ![]() | ||
SjaakVilleneuve | woensdag 2 februari 2011 @ 22:00 | |
... ![]() | ||
bodylotion | woensdag 2 februari 2011 @ 22:03 | |
![]() | ||
Schunckelstar | woensdag 2 februari 2011 @ 22:04 | |
![]() | ||
SjaakVilleneuve | woensdag 2 februari 2011 @ 22:15 | |
![]() Held.. koos met het hart voor Ferrari, Als hij voor Williams had gekozen, was het een meervoudig wereldkampioen geweest.. Zo dat zijn de uitspraken ![]() | ||
0634 | woensdag 2 februari 2011 @ 23:03 | |
Ik denk anders niet dat hij Mansell of Prost zou hebben verslagen in gelijk materiaal. | ||
Nober | donderdag 3 februari 2011 @ 02:42 | |
Testverslagen, dag 2 Red Bull Racing McLaren-Mercedes Ferrari Mercedes GP Lotus Renault Williams Sauber Scuderia Toro Rosso Lotus Hispania Racing Virgin | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 09:02 | |
Red Bull heeft nog steeds een geblazen diffuser. | ||
Walter_Sobchak | donderdag 3 februari 2011 @ 10:28 | |
In 1991 deed Jean het niet slecht naast Prost. Die paar races die ze dan als teamgenoten reden ![]() Bij Alesi denk ik altijd aan twee dingen: Suzuka 1995 en de vijf-voor-1 stand van zijn handen op het stuur. Altijd een mooie coureur geweest om te zien sturen in een F1 auto. | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 10:36 | |
Foto's van een brandende Ferrari. Massa schoot van de baan, en toen hij er weer op kwam, bleek een olieleiding gesprongen die een kleine brand veroorzaakte. | ||
Googolplexian | donderdag 3 februari 2011 @ 11:09 | |
Morgen, 12 uur CET, McLaren MP4-26 reveal LIVE stream @ www.mclaren.com/home | ||
Automatic_Rock | donderdag 3 februari 2011 @ 11:11 | |
Interessant! Ik ben benieuwd waar McLaren mee gaat komen... | ||
Burnie88 | donderdag 3 februari 2011 @ 12:27 | |
Dat moet haast wel weer een prachtige bolide worden. Ik ben ondertussen ook erg benieuwd geworden naar Force India. | ||
JimManna | donderdag 3 februari 2011 @ 12:45 | |
Bedoel je niet Canada 95? In Suzuka werd hij tweede. | ||
Atreidez | donderdag 3 februari 2011 @ 13:30 | |
![]() ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 13:38 | |
Daar waar Red Bull gebruik maakt van de buitenkant van de diffuser om een geblazen diffuser te creeeren, gebruikt Ferrari volgens Chris Scarborough, het gat voor de starter. Dit is volgens hem duidelijk te zien op de foto waarbij de vlammen over en door de diffuser van Massa's Ferrari heenkomen. | ||
Peterselieman | donderdag 3 februari 2011 @ 13:46 | |
Bij McLaren zijn te lekker bezig: http://yfrog.com/hsesdxkj Diegene heeft een toetjesbakje op zijn hoofd balanceren terwijl hij aan de auto van Button werkt ![]() | ||
Atreidez | donderdag 3 februari 2011 @ 14:00 | |
Ik krijg een violation error ![]() | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 14:02 | |
Refreshen (F5) helpt! | ||
Googolplexian | donderdag 3 februari 2011 @ 14:04 | |
| ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 14:08 | |
Je was me voor. Kubica intussen 3de en daarmee snelste 2011 wagen. 3. Kubica Lotus Renault GP R31 1:14.168 + 0.967 31 pit | ||
Googolplexian | donderdag 3 februari 2011 @ 14:25 | |
| ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 14:57 | |
Volgens mij wilden ze juist meer pitstops om de races op te leuken. Nu zorgt Pirelli daarvoor is het weer niet goed. Hamilton vindt het juist goed zo. Maakt het interessanter. | ||
Automatic_Rock | donderdag 3 februari 2011 @ 15:00 | |
Ik ben juist blij dat de banden niet zo lang meer mee gaan. Hoop dat ze hier niks aan gaan doen.. | ||
Nober | donderdag 3 februari 2011 @ 15:13 | |
15:10 Buemi gefrustreerd na slechte stuurwissel Sebastien Buemi zat zich zojuist op te vreten in zijn auto in de pitbox. Zijn crew verwisselde een stuurtje en dat verliep niet soepel, tot zichtbaar ongenoegen van de Zwitser. Verder is Button bezig aan een lange run van meer dan tien ronden. Hij rijdt 1:16 hoog, 1:17 laag Nee dat klopt niet, Alonso reed 1:13.307 als snelste wagen van 2011. | ||
Atreidez | donderdag 3 februari 2011 @ 15:18 | |
Ik zou wel blij zijn met meer pitstops, want dat is ook meer actie. Maar als het zo erg wordt met marbles, zie je geen auto meer die van ze lijn af gaat en dus worden er dan ook geen pogingen gedaan om in te halen. | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 15:19 | |
Van vandaag! | ||
Nober | donderdag 3 februari 2011 @ 15:25 | |
Dat dacht ik al, misschien gaat hij nog wel de snelste worden van vandaag en deze testdriedaagse! Update 15:25 *1 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201 (98 laps) 2 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.508 (55 laps) *3 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553 (68 laps) 4 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299 (66 laps) 5 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458 (70 laps) 6 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537 (66 laps) 7 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:14.584 (70 laps) 8 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:15.080 (59 laps) 9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:15.106 (27 laps) *10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:15.526 (85 laps) *11 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:16.997 (35 laps) 12 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:19 (31 laps) * 2010 auto | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 15:51 | |
Ja, dus!
| ||
Nober | donderdag 3 februari 2011 @ 16:10 | |
Maar het gaat niet om de rondetijden, ik hoop stiekem wel dat Webber even een 1:12.9 neerzet en dat Massa dan 1:12.7 rijdt en Webber naar de 1:12.6 gaat en dat dan Kubica 1:12.2 neerzet. | ||
Atreidez | donderdag 3 februari 2011 @ 18:05 | |
Rondetijden tijdens de pre season tests ![]() | ||
Waffle | donderdag 3 februari 2011 @ 18:09 | |
Die rondetijden zeggen inderdaad vrij weinig. Kan me het snelle Sauber van vorig jaar nog wel herinneren.. | ||
M.Melandri | donderdag 3 februari 2011 @ 18:15 | |
Teams met weinig sponsors gaan altijd hard tijdens wintertests ![]() | ||
SjaakVilleneuve | donderdag 3 februari 2011 @ 19:15 | |
Idd, "Prost Grandprix " ging ook opeens behoorlijk hard ![]() | ||
Sinister-D- | donderdag 3 februari 2011 @ 19:19 | |
Was wat foto's aan 't bekijken van de test van vandaag, en het viel me op dat HRT met profiel banden aan het rijden was. Iemand een logische verklaring, want het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de slijtage willen weten van regenbanden op een droge baan, al zie ik het nut daar ook niet van in aangezien de regenbanden er enkel op zitten met of een zeik natte baan of opdrogende baan. Als de baan zo goed als droog is zitten er in de tussentijd alweer droogweer banden op.Aan deze data heb je dus niets mijns inziens.![]() ![]() Met Brawn als een van de uitzonderingen die ook daadwerkelijk ná de tests snel was ![]() Dat was wel een toffe wagen ![]() ![]() | ||
SjaakVilleneuve | donderdag 3 februari 2011 @ 20:03 | |
Tijdens de winter testen van 1998, Bleek de mclaren ookal een killer te zijn ![]() Zou de "wonder Honda van Jos" toen der tijd ook zo wonderbaarlijk snel zijn alleen voor de Sponsers? | ||
ElmarO | donderdag 3 februari 2011 @ 20:40 | |
Tijden van 03-02-2011:
| ||
Waffle | donderdag 3 februari 2011 @ 20:43 | |
Dat is ook iets wat ik me nog altijd af vraag. Iedereen had het er toen wel over dat dat wel eens een snelle auto zou kunnen zijn geweest, maar we zullen dat helaas nooit te weten komen ben ik bang. | ||
SjaakVilleneuve | donderdag 3 februari 2011 @ 20:46 | |
![]() Deze kleurenstelling hebben ze ontkent, maar oh.. wat zou het toch mooi zijn ![]() | ||
0634 | donderdag 3 februari 2011 @ 20:46 | |
Ik ben heel erg benieuwd naar de McLaren MP4-26 morgen! Volgens Hamilton is die toch behoorlijk afwijkend van de concurrenten. | ||
Waffle | donderdag 3 februari 2011 @ 20:49 | |
Wow die donkere mclaren is wel vet zeg. Dat chrome is awesome, maar op dit plaatje ziet dat zwarte met rode er wel goed uit. | ||
Googolplexian | donderdag 3 februari 2011 @ 20:52 | |
Wat nep ![]() En ik denk dat geen enkel team het "minardi-jasje" wil aantrekken. | ||
SjaakVilleneuve | donderdag 3 februari 2011 @ 20:53 | |
![]() Zou het ... ? ![]() | ||
ElmarO | donderdag 3 februari 2011 @ 20:55 | |
De geruchten doen al wat langer de ronde, dus het zou zomaar kunnen. Ik verwacht zelf wel dat het zwart gaat worden om zich zo beter van MGP te onderscheiden. | ||
Peterselieman | donderdag 3 februari 2011 @ 21:15 | |
Ik verwacht eerlijk gezegd een uitlaatconcept dat wat lijkt op dat van Renault. Maar verder ben ik nog niet ... | ||
sasquatsch | donderdag 3 februari 2011 @ 21:24 | |
Gecombineerde tijden van de 3 testdagen:
Eerste conclusie is dat de tijden gemiddeld ongeveer 1.5 seconde langzamer zijn dan vorig jaar. | ||
vosss | donderdag 3 februari 2011 @ 22:01 | |
Als Postlethwaite niet dood was gegaan hadden we het mee kunnen maken. Ik denk dat als dat project goed uitgepakt had dat Jos zeker 1x wereldkampioen had kunnen worden ![]() | ||
Mikkie | donderdag 3 februari 2011 @ 22:16 | |
Oh dear, ik mag toch hopen dat Schumacher bewust rustig aan doet, want na 110 ronden bijna 1,5 sec achter liggen biedt weinig hoop voor het nieuwe seizoen. | ||
-moppie- | donderdag 3 februari 2011 @ 22:22 | |
Rosberg is anders niet sneller. Wie weet wat ze aan het testen zijn. | ||
Burnie88 | donderdag 3 februari 2011 @ 23:05 | |
Deze test zegt nog niks. Het is nu alleen een kwestie van KERS en de achtervleugel aanwennen en testen. Volgende week op Jerez is representatiever denk ik. | ||
Migue | donderdag 3 februari 2011 @ 23:43 | |
Gewoon system checks. De meeste foto's die online staan zijn vroeg in de ochtend genomen. Op de enkele foto's van later op de dag rijden ze wel op slicks. | ||
Walter_Sobchak | vrijdag 4 februari 2011 @ 08:36 | |
Er is weer zo'n F1 2011 iPhone/iPad app: Klik Had iemand hier nu al ervaring mee in het 2010 seizoen? | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 09:03 | |
25,99 ¤ , LOL! Da's niet te zunig. | ||
sasquatsch | vrijdag 4 februari 2011 @ 09:14 | |
En ¤ 23,44 voor de Android versie. | ||
nils7 | vrijdag 4 februari 2011 @ 09:30 | |
De laatste races van 2010 was die goedkoper. Werkt wel geinig... Je ziet ze op positie rijden maar sommige info had wat duidelijker gekund, wel beter dan de officiële F1 app. Wel geinig om te weten dat dit van het bedrijf komt welke ze ook maakt voor de teams en die moeten er ook voor betalen (soms zie op tv van die schermen dat ze een auto over de baan hebben rijden met een stipje, dat is dit ook). Moet wel zeggen dat ik ff niet op de link heb geklikt maar ik neem aan dat het die is want vorig jaar was die zelfs ¤32 en het ging over F1 | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 09:35 | |
De Red Bull was vorig jaar tijdens de tests ook niet de snelste, toch? | ||
Waffle | vrijdag 4 februari 2011 @ 10:29 | |
Die van vorig jaar was toch gratis? In ieder geval ik meende dat de windows mobile versie gratis was. No way dat ik een dikke 20 euro ga betalen voor die app ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 10:37 | |
Walter_Sobchak | vrijdag 4 februari 2011 @ 11:43 | |
We kunnen toch een iTunes accountje aanmaken en de kosten splitten: je kunt nl. een App op vijf verschillende apparaten installeren. Dan wordt het ineens nog maar 5 euro pp ![]() | ||
Atreidez | vrijdag 4 februari 2011 @ 11:50 | |
12 uur CET is gewoon 12 uur bij ons toch? ![]() http://mclaren.com/livefromberlin/ | ||
Peterselieman | vrijdag 4 februari 2011 @ 11:51 | |
Klopt helemaal. | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 11:58 | |
Die app is een geinig hebbedingetje voor als je NIET met een laptop en een breedbeeld-scherm voor je giechel zit (en chips, bier, pizza, etc) ![]() | ||
rooneyelst | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:02 | |
nou hij sis niet zwart hoor.. of dit is een show en ze komen zo met de echte aanrijden | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:02 | |
Ze gaan 'm voor onze neus in elkaar zetten ![]() | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:04 | |
Check die side-pods. Die hebben een L-vorm | ||
rooneyelst | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:06 | |
gewoon bodyguards bij elk onderdeel haha | ||
Atreidez | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:08 | |
Grappig dit ![]() | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:08 | |
Slim ontwerp, die sidepods! | ||
rooneyelst | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:09 | |
triple decker frontwing ..leek wel alsof er een diffuser onder de voorvleugel zat | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:09 | |
Die chrome verf wordt ook ieder jaar beter ![]() | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:12 | |
Zitten camera's op. Zouden ze gaan rijden? | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:12 | |
Denk het wel. Of iig effe starten. Ben benieuwd wat dit ding doet op de test-tracks ... mooi issie iig wel! edit : bij nader inzien ... starten gaat 'm niet worden ^^ Te weinig materieel / personeel aanwezig. | ||
Peterselieman | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16 | |
Toffe presentatie ![]() | ||
rooneyelst | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:16 | |
zelfs de velgen hebben de chrome coating! sjiek dinkie | ||
Burnie88 | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:18 | |
Mooie bolide van McLaren, maar niet heel bijzonder. Ik vind de achterkant er wel superstrak uitzien. | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:19 | |
Ik gok gepolijst ![]() Zelfs gekleurde velgen zijn doorgaans geanodiseerd, geloof ik (?) | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:19 | |
Zit een luchtsleuf achter de airbox. Zouden ze weer een soort F-duct hebben? | ||
rooneyelst | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:21 | |
f-duct is verboden dus denk het neit. | ||
Peterselieman | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22 | |
Het lijkt er trouwens op dat ze ook wat met de uitlaten gedaan hebben, alleen is dat niet goed zichtbaar nu, omdat ze niet alle leidingen gemonteerd hebben, waardoor niet zichtbaar is waar de uitlaat precies uitkomt | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22 | |
Geblazen achtervleugel? ![]() | ||
Burnie88 | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:24 | |
WTF, die sidepods zien er echt apart uit! | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:24 | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [ Bericht 28% gewijzigd door Googolplexian op 04-02-2011 12:32:19 ] | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:25 | |
![]() | ||
vosss | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:27 | |
VET!!! ![]() | ||
Burnie88 | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:27 | |
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig. | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:33 | |
Wel erg slim ... frontaal vlak verminderd + "funny air" van de wielen opzuigen ![]() Ben beniewd hoe dit in de regen werkt. | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34 | |
Na de iPod hebben we nu dus ook de LPod | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34 | |
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:44 | |
http://mclaren.com/2011revealed/ Whhaaa ![]() ![]() | ||
Ermanon | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:47 | |
Oke, de Mclaren is de vetste en mooiste van allemaal. Lijkt ook het extremste qua veranderingen met die voorvleugel, L-pods(hoe werkt dat dan met de radiatoren?) en de geblazen achterkant. Zou dat soort van wing-effect creeëren bij de diffuser en achtervleugel? | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:55 | |
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce? Zou dat het zijn? | ||
Ermanon | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:56 | |
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 12:56 | |
Cursor toetsen ![]() | ||
Ermanon | vrijdag 4 februari 2011 @ 13:01 | |
Aah oke, dankje. Whahaha, kunt ook vol door die teksten heen rijden xD | ||
bodylotion | vrijdag 4 februari 2011 @ 14:19 | |
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is | ||
sasquatsch | vrijdag 4 februari 2011 @ 14:26 | |
Sidepods zijn in ieder geval om meer 'clean air' over de onderkant van achtervleugel heen te leiden zodat de, door het afschaffen van de diffuser, verloren downforce (deels) terug kan worden gewonnen.
| ||
sasquatsch | vrijdag 4 februari 2011 @ 14:43 | |
Wordt door McLaren bevestigd:
| ||
Noud_ | vrijdag 4 februari 2011 @ 16:44 | |
Vette bak van McLaren ![]() Revolutionaire sidepods, maar volgens mij wel 't enige team welke geen 'hoge neus' op de auto heeft. | ||
Googolplexian | vrijdag 4 februari 2011 @ 17:09 | |
McLaren Group announces new partnership with AkzoNobel | ||
SjaakVilleneuve | vrijdag 4 februari 2011 @ 17:15 | |
wow.. ![]() | ||
SjaakVilleneuve | vrijdag 4 februari 2011 @ 17:16 | |
Heerlijk "droog" weer! ![]() | ||
Nober | vrijdag 4 februari 2011 @ 20:56 | |
Resultaat, test week Valencia 1-2-3 Februari 2011 *1 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.144 (199 laps) 2 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201, + 0.057 (117 laps) *3 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:13.307, + 0.163 (206 laps) 4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553, + 0.409 (105 laps) *5 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7), 1:13.614, + 0.470 (136 laps) 6 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.844, + 0.700 (139 laps) 7 [T] Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.794 (71 laps) *8 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:13.939, + 0.795 (122 laps) *9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:14.017, + 0.873 (80 laps) 10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:14.207, + 1.063 (148 laps) 11 [T] Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 1.148 (91 laps) *12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299, + 1.155 (130 laps) 13 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.353, + 1.209 (83 laps) *14 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458, + 1.314 (145 laps) 15 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:14.472, + 1.328 (188 laps) *16 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537, + 1.393 (125 laps) *17 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:14.645, + 1.501 (78 laps) *18 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:14.801, + 1.657 (119 laps) *19 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 2.314 (64 laps) *20 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:15.679, + 2.535 (76 laps) *21 Heikki Kovalainen (Lotus-Renault T128) 1:15.910, + 2.766 (60 laps) 22 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.859 (71 laps) *23 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:16.023, + 2.879 (128 laps) *24 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 3.207 (28 laps) *25 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:16.474, + 3.330 (83 laps) * 2011 [T] Testrijder | ||
-moppie- | vrijdag 4 februari 2011 @ 21:02 | |
Zo mooi vind ik hem niet. ![]() Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen. | ||
Nober | vrijdag 4 februari 2011 @ 21:40 | |
Zwart is zo standaard, ik ben voor dat chrome! Al gaat het om de prestaties op de baan, ben benieuwd naar de komende tests. | ||
LWD-Godius | zaterdag 5 februari 2011 @ 00:36 | |
Volgens mij is Force India de laatste die nog zijn chassis moet presenteren, gebeurt dit nog voor de eerstvolgende test? | ||
Schunckelstar | zaterdag 5 februari 2011 @ 02:32 | |
die L-pods ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 5 februari 2011 @ 10:37 | |
Starttijden van de GP weekends vrijgegeven door de FIA ![]() ![]() | ||
Sinister-D- | zaterdag 5 februari 2011 @ 12:21 | |
Force India presenteert auto online op 8 februari
| ||
Bolleke_666 | zaterdag 5 februari 2011 @ 16:49 | |
Virgin en HRT moeten ook nog met de nieuwe bolides op de proppen komen. | ||
Sinister-D- | zondag 6 februari 2011 @ 10:40 | |
Virgin komt maandag, en de HRT pas in Bahrein ![]() | ||
Schunckelstar | zondag 6 februari 2011 @ 11:22 | |
weet er iemand een leuke manager? ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over ![]() | ||
Toekito | zondag 6 februari 2011 @ 12:30 | |
Robert Kubica weer zwaar gecrasht | ||
Schunckelstar | zondag 6 februari 2011 @ 12:34 | |
wtf ![]() | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 12:44 | |
Details of Kubica's condition remain unclear though the f1.pl web site quotes Robert's father as saying his injuries "look ugly" though not life threatening. Kubica was driving a Skoda Fabia S2000 and is thought to have suffered fractures to his leg and other injuries, reports Savonanews.it, when his car hit a church wall on the drivers side. | ||
Schizophreniac | zondag 6 februari 2011 @ 13:15 | |
http://www.zweeler.com (nog niet actief) http://www.f1tm.nl (idem) | ||
Peterselieman | zondag 6 februari 2011 @ 13:20 | |
De onze. We zorgen er voor dat het spel een stuk beter gaat lopen ten opzichte van vorig jaar | ||
ArcticBlizzard | zondag 6 februari 2011 @ 13:31 | |
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault? | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:32 | |
Van de frontpage : [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond Het Italiaanse sportmedium La Gazetto Dello Sport meldt zojuist dat de situatie op dit moment niet levensbedreigend is. De kans bestaat wel dat de hand van de Pool geamputeerd moet worden. | ||
ElmarO | zondag 6 februari 2011 @ 13:33 | |
| ||
nils7 | zondag 6 februari 2011 @ 13:33 | |
Tung toch? | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:34 | |
Google translate ![]() | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:36 | |
http://twitpic.com/3x2otw foto van Kubica's auto ![]() | ||
Toekito | zondag 6 februari 2011 @ 13:38 | |
Senna wordt overal genoemd als coureur in Bahrein voor Renault door alle F1-media die ik vinden kan. | ||
-moppie- | zondag 6 februari 2011 @ 13:38 | |
Senna. | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 13:40 | |
Oei, ziet er heftig uit. Maar ik heb ze ook wel erger gezien... Hopelijk komt het weer goed met Kubica, en het liefste nog voor 13 maart | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 13:40 | |
ow, en ik ben net terug van wintersport. Is er ergens een overzichtje van alle nieuwe wagens? | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:41 | |
Eerste foto's gewonde Kubica : http://www.sportmediaset.(...)-dellincidente.shtml >>> Meerdere sites rapporteren nu over de mogelijke amputatie van zijn hand. | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 13:45 | |
Damn, hij heeft zo te zien ook een blauw oog... Dat is echt een gigantische klap dan geweest ![]() Hoe is het met de navigator?? | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:46 | |
Die heeft niets, geloof ik. | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 13:46 | |
| ||
ArcticBlizzard | zondag 6 februari 2011 @ 13:47 | |
Tung, senna en ik dacht dat ze nog een 3e hadden. pffff klote zeg | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 13:49 | |
http://grandprixgirlsf1-e(...)nt-pilot-robert.html Meer pics | ||
Toekito | zondag 6 februari 2011 @ 13:49 | |
ja Grosjean | ||
Peterselieman | zondag 6 februari 2011 @ 13:53 | |
Ze hebben er vijf | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 13:55 | |
Van de FIA twitter... | ||
nils7 | zondag 6 februari 2011 @ 13:59 | |
Nu zal het voor coureurs wel helemaal verboden worden om hobby's buiten het F1 rijden te beoefenen! | ||
Schunckelstar | zondag 6 februari 2011 @ 14:00 | |
dat klinkt niet goed ![]() | ||
nils7 | zondag 6 februari 2011 @ 14:03 | |
Welke twitter is dat dan? Krijg 'm niet gevonden, alleen een unofficial Press release twitter. Als Senna testrijder is dan hebben we wellicht die gele helm terug in een JPS-coloured Lotus.... | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 14:03 | |
![]() | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 14:04 | |
ow sorry, is van formula1.com http://twitter.com/#!/Formula1_com | ||
Mikkie | zondag 6 februari 2011 @ 14:05 | |
Oei oei oei... als de chirurgen al overwegen de hand te amputeren, heb je het over serieuze shit. Mochten ze dat niet doen, dan zit de kans op blijven groot functieverlies er dik in. Ik betwijfel of we Kubica nog terug gaan zien in de autosport en al helemaal in de F1. | ||
nils7 | zondag 6 februari 2011 @ 14:05 | |
Aparte poll op f1.com trouwens (onderaan)... ik heb maar "no" gestemd [ Bericht 7% gewijzigd door nils7 op 06-02-2011 14:05:48 (lalala) ] | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 14:06 | |
http://quatrorodas.abril.(...)er&utm_medium=social | ||
roelofjan | zondag 6 februari 2011 @ 14:07 | |
Nou Kimi, kom er maar in... | ||
roelofjan | zondag 6 februari 2011 @ 14:07 | |
Snap trouwens niet dat ze hem in een rally mee laten doen. | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 14:08 | |
Ja ... want F1 is super-veilig. ![]() ![]() | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 14:08 | |
Webber mag mountainbiken, Alonso mag skieen, etc, etc. Het houdt de coureurs scherp tijdens het winter-seizoen denk ik ![]() | ||
Toekito | zondag 6 februari 2011 @ 14:11 | |
wat deden de kampioenen van vroeger wel niet allemaal tijdens een F1 seizoen denk je? | ||
rooneyelst | zondag 6 februari 2011 @ 14:12 | |
vroeger dronken ze ook een liter whisky de dag voor de race en rookten ze tijdens de pitstops...wat vroeger gebeurde is niet altijd goed hoor ![]() | ||
Toekito | zondag 6 februari 2011 @ 14:14 | |
klopt maar dat krampachtige gejank van nu is ook niets! | ||
roelofjan | zondag 6 februari 2011 @ 14:21 | |
Dat heeft er geen ene donder mee te maken. | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 14:22 | |
Dat was nog niet voorbij gekomen bij me maar ik zie dat wel graag gebeuren! | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 14:22 | |
Je spreekt jezelf nu een beetje tegen ![]() Want Kubica liep gewoon weg na deze crash (nou ja, gewoon... Zonder zware verwondingen iig) | ||
roelofjan | zondag 6 februari 2011 @ 14:23 | |
Ja, maar dat een Alonso in de winter op ski's staat betekent bijvoorbeeld niet dat hij meedoet aan wedstrijden super G afdeling. Als je Kubica in een rally auto stopt en je laat hem mee laat doen aan wedstrijden dan neem je toch een zeker risico. Neem een Montoya die ging motorcrossen en daar een flink aantal races last van had. | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 14:23 | |
Maar daar leek het niet op, weet niet of je dat toen ook live hebt gezien... Lol, dat Ferrari en Ducati jaarlijks gaat skiën en racen op ijs... dat is inderdaad wat anders. | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 14:28 | |
Of je begrijpt me verkeerd. Punt is dat je moeilijk iemand kan verbieden om rally te rijden als je 'm wel in een F1 auto zet. Dat Kubica kon lopen na dat ongeluk is meer mazzel dan geplande veiligheid (zie bungelende voetjes uit de neus survival shell van de auto). [ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 06-02-2011 14:35:49 ] | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 14:36 | |
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 14:36 | |
Dan had je een ander voorbeeld moeten nemen, waar iemand wel gewond raakt ![]() De crash van Kubica laat juist zien hoe veilig de F1-wagens tegenwoordig zijn. Ja hij had ook geluk, maar dat was slechts een kleine factor in deze. Vroeger had een coureur geen kans gehad bij zo'n ongeluk. Maar goed, laten we hopen dat Kubica ook deze crash goed doorkomt. Alhoewel ik het gevoel krijg dat het nu niet het geval is ![]() | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 14:38 | |
Begrijp/zie ik het nu goed, en is de vangrail dwars door de auto geschoten?? ![]() ![]() Dat is dan ook gewoon domme pech ![]() | ||
ArcticBlizzard | zondag 6 februari 2011 @ 14:47 | |
Ik ook, en denk dat dat ook wel een goede optie is. | ||
roelofjan | zondag 6 februari 2011 @ 15:14 | |
Dat denk ik ook. Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren....
| ||
ArcticBlizzard | zondag 6 februari 2011 @ 15:20 | |
Ze hebben (mocht alles niet zo aflopen met kubica als dat we hopen) geen echte goede F1 coureur terwijl ze wellicht wel (afgaande op de gereden tijd in de test) een auto hebben die mee kan met de (sub)top. De topcoureurs (alonso, vettel, hamilton, kobayashi ;P) op Kimi na staan onder contract. Ik zou als team alles eraan doen om hem in mijn team te hebben zodat je naast je pay driver nog een fatsoenlijke coureur hebt rijden en naar alle waarschijnlijkheid betere resultaten kan boeken. | ||
Googolplexian | zondag 6 februari 2011 @ 16:11 | |
Zet Kimi nu in een F1 auto en hij gaat af (net zoals elke F1 coureur die er een tijd uit is geweest). Die moet echt wel een paar duizend kilometer testen en wat formule races rijden voor hij weer op snelheid is. | ||
Burnie88 | zondag 6 februari 2011 @ 16:48 | |
Jemig, wat een nieuws over Kubica zeg! Dat was wel even schrikken... Ik vind het trouwens wel ontzettend onprofessioneel om aan een rally mee te doen in de voorbereiding van een nieuw seizoen. Je weet dat er risico's zijn.. Als je die uit de weg kunt gaan moet je dat ook doen in mijn ogen. Ik hoop dat Tung niet moet gaan vervangen, die gozer kan niet rijden. | ||
ElmarO | zondag 6 februari 2011 @ 17:29 | |
| ||
Glijdt_licht | zondag 6 februari 2011 @ 18:19 | |
Vroeger deden F1-coureurs aan Lotus Cortina races mee voor of na de F1-wedstrijd. Ik vind het juist van racegenen getuigen. Anderen deden F2 of een andere klasse. Juist ja.. lekker.. Hoe is t dan met zn benen ![]() [ Bericht 7% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-02-2011 18:25:43 ] | ||
vosss | zondag 6 februari 2011 @ 18:25 | |
Er zijn er zat die meededen aan de 24 uur van LeMans, of aan de Indy 500 om maar eens 2 gevaarlijke races te noemen om aan mee te doen. Dat was eerder regel dan uitzondering in de Formule 1 van weleer ![]() | ||
Bluurgh | zondag 6 februari 2011 @ 19:10 | |
ik zat een beetje rond te kijken op internet over rijders die meer dan 1 ding tegelijkertijd doen, kwam Bourdais nog tegen die Le Mans in 2009 reed, en een maand later zn laatste GP .. Dus blijkbaar gebeurt het toch wel (of het was "ga maar, na de volgende race schoppen we je er toch uit) maar ik kwam ook de kalender van '72 van Ronnie Peterson tegen:
Wat nou, alleen F1 rijden ![]() | ||
vosss | zondag 6 februari 2011 @ 19:17 | |
Targa Florio ![]() ![]() Die wil ik ook een keer gaan rijden ![]() Die race bestond al ver voor de 24 uur van Le Mans en de Mille Miglia ![]() | ||
vosss | zondag 6 februari 2011 @ 19:18 | |
En wat nou 20 races per seizoen is te veel ![]() | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 19:40 | |
Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978) ![]() Edit: Een dag later kwam de reincarnatie, ik weet nu pas dat dat mijn zus was... beter laat dan nooit, ze rijdt ook zo lekker agressief in 't verkeer! ![]() | ||
rycemasta | zondag 6 februari 2011 @ 19:41 | |
Verdomme, hoop dat die er bovenop komt. Één van de smaakmakers in het veld en komt altijd over als een sympathieke gozer. ![]() | ||
Bluurgh | zondag 6 februari 2011 @ 20:09 | |
Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978): 128 F1 races Joseph Schlesser (18 May 1928 7 July 1968): 3 F1 races dat zegt allemaal niet zoveel, het is gevaarlijk, toen nog veel gevaarlijker dan nu ![]() | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 20:12 | |
Ook nu is het nog wel gevaarlijk, al moet je wel heel veel pech hebben wil je verongelukken, zoals Henry Surtees had in de F2. | ||
Bluurgh | zondag 6 februari 2011 @ 20:19 | |
ik zeg ook niet dat het niet gevaarlijk is ![]() | ||
Nober | zondag 6 februari 2011 @ 20:22 | |
Maar wel dat het toen gevaarlijker was, maar het zit nog altijd in een klein hoekje. Ook al zoiets... | ||
kepler | zondag 6 februari 2011 @ 21:16 | |
Tja, als je elk risico uit de weg moet gaan dan zitten de F1 coureurs alleen nog maar thuis op de bank. En zelfs dan kan je nog over de race-auto van je zoontje struikelen... Rally brengt wel meer risico met zich mee, maar dit is ook wel een erg freaky ongeluk met de vangrails ![]() | ||
Tarado | zondag 6 februari 2011 @ 21:36 | |
Helemaal mee eens, niet slim zeker als je weet dat je in aanmerking komt voor een stoeltje in een topteam. Jammer want toch 1 van de smaakmakers van F1 | ||
Bolleke_666 | zondag 6 februari 2011 @ 21:57 | |
http://www.gpupdate.net/n(...)d-kubica-is-geweken/ |