abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92248815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Jean O+
_O_
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_92249550
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

_O_


Held.. koos met het hart voor Ferrari,
Als hij voor Williams had gekozen, was het een meervoudig wereldkampioen geweest..

Zo dat zijn de uitspraken ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92252819
Ik denk anders niet dat hij Mansell of Prost zou hebben verslagen in gelijk materiaal.
pi_92262466
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92264448
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef 0634 het volgende:
Ik denk anders niet dat hij Mansell of Prost zou hebben verslagen in gelijk materiaal.
In 1991 deed Jean het niet slecht naast Prost. Die paar races die ze dan als teamgenoten reden :')

Bij Alesi denk ik altijd aan twee dingen: Suzuka 1995 en de vijf-voor-1 stand van zijn handen op het stuur.

Altijd een mooie coureur geweest om te zien sturen in een F1 auto.
Calmer than you are
pi_92264618
Foto's van een brandende Ferrari.

Massa schoot van de baan, en toen hij er weer op kwam, bleek een olieleiding gesprongen die een kleine brand veroorzaakte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92265537
Morgen, 12 uur CET, McLaren MP4-26 reveal LIVE stream @ www.mclaren.com/home
Calm down, please!
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:11:06 #134
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92265569
quote:
Interessant!
Ik ben benieuwd waar McLaren mee gaat komen...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92268078
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Interessant!
Ik ben benieuwd waar McLaren mee gaat komen...
Dat moet haast wel weer een prachtige bolide worden.

Ik ben ondertussen ook erg benieuwd geworden naar Force India.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92268745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

In 1991 deed Jean het niet slecht naast Prost. Die paar races die ze dan als teamgenoten reden :')

Bij Alesi denk ik altijd aan twee dingen: Suzuka 1995 en de vijf-voor-1 stand van zijn handen op het stuur.

Altijd een mooie coureur geweest om te zien sturen in een F1 auto.
Bedoel je niet Canada 95? In Suzuka werd hij tweede.
pi_92270512


:9
Where facts are few, experts are many.
pi_92270894
Daar waar Red Bull gebruik maakt van de buitenkant van de diffuser om een geblazen diffuser te creeeren, gebruikt Ferrari volgens Chris Scarborough, het gat voor de starter. Dit is volgens hem duidelijk te zien op de foto waarbij de vlammen over en door de diffuser van Massa's Ferrari heenkomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 februari 2011 @ 13:46:49 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92271315
Bij McLaren zijn te lekker bezig: http://yfrog.com/hsesdxkj

Diegene heeft een toetjesbakje op zijn hoofd balanceren terwijl hij aan de auto van Button werkt _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92271948
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Bij McLaren zijn te lekker bezig: http://yfrog.com/hsesdxkj

Diegene heeft een toetjesbakje op zijn hoofd balanceren terwijl hij aan de auto van Button werkt _O-
Ik krijg een violation error -O-
Where facts are few, experts are many.
pi_92272028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik krijg een violation error -O-
Refreshen (F5) helpt!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92272096
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Adrian Sutil        Force India VJM-03      1:13.201     49
Jenson Button       McLaren MP4-25          1:13.553     38
Michael Schumacher  Mercede W02             1:14.537     35
Mark Webber         Red Bull RB7            1:14.584     48
Pastor Maldonado    Williams FW33           1:14.844     52
Sebastien Buemi     Toro Rosso STR6         1:15.107     45
Timo Glock          Virgin VR01             1:15.613     68
Sergio Perez        Sauber C30              1:15.625     48
Felipe Massa        Ferrari F150            1:15.650     12
Robert Kubica       Renault R31             1:18.855     20
Narain Karthikeyan  HRT F110                1:16.997     41
Jarno Trulli        Lotus T128              No time      23
Calm down, please!
pi_92272302
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:04 schreef Googolplexian het volgende:

[ code verwijderd ]

Je was me voor.

Kubica intussen 3de en daarmee snelste 2011 wagen.

3. Kubica Lotus Renault GP R31 1:14.168 + 0.967 31 pit
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92273211
quote:
Problems for Pirelli?
02/02/2011

Mat Coch writes:

Returning to the sport for the first time in almost two decades, Pirelli may have bitten off more than it can chew if rumblings in the paddock are to be believed.

With the first pre-season test of 2011 barely under way the Italian company has come in for some criticism, most notably from Ferrari's Fernando Alonso.

Speaking with Germany's Auto Motor und Sport, Alonso said the tyres "degrade quite a lot, especially the rears, and the lap times are not consistent." The Spaniard's complaints appear to be fair, a photo comparison of the circuit shows it littered with chunks of rubber off the racing line.

Taken from the same corner a year apart the images appear to highlight Pirelli's increased degradation (above) over the Bridgestones used in 2010 (below).

When contacted by Pitpass in response to the abundance of marbles Paul Hembery, Pirelli's Motorsport Director said: "As we weren't present at the official Valencia test last year, it's hard for us to make comparisons at the moment. The amount of marbles depends greatly on track temperatures and compounds used, as well as the time taken for optimal working temperatures to be reached. From our information, most of the tests held here last year were in rainy conditions."

While Alonso's comments were not flattering one insider has gone even further, suggesting the Pirelli tyres are so bad they could be considered "dangerous". Gary Paffet, a highly experienced test driver who has been with McLaren since 2006, was more diplomatic in his assessment. "Happily, the wear issues we experienced in Abu Dhabi have definitely improved," he said, "we saw better wear patterns and fewer problems with the tyres. It's useful to understand how the tyres go off, and how the balance changes once they do."

The comments suggest Pirelli has a lot of work ahead of it as it comes to grips - no pun intended - with the pressure associated with Formula One, though Hembery says the company is ready to meet the challenge: "The pressure is a normal part of our work," he says. "We want to achieve excellent results and so we have always been working to a tight time schedule. We will of course learn much more as we make progress, and we pay a lot of attention to the feedback and data we obtain from testing. Naturally, the teams have their own competitive agenda, which is a constant element of Formula One."

However, not everyone one in the Pirelli camp shares Hembery's optimism, with some staff members already understood to be abandoning ship even before the opening race of the season. Indeed, the situation has been described by insiders as "a disaster waiting to happen", suggesting Pirelli has no idea and little organisation. Such assertions back up Alonso, who bemoaned the lack of track time because there simply aren't enough tyres on hand.

Pirelli has constantly faced tight deadlines, only announcing its intention to bid for the supply of tyres to Formula One in April last year. Less than two months later it was announced that the Italian firm had secured the contract. Work then began in earnest, the company began testing in August using a 2009 spec Toyota before an open test in Abu Dhabi at the end of the season gave the teams their first taste of the rubber.

With just a few weeks before the opening round of the championship in Bahrain, Pirelli looks to have its work cut out not only in satisfying the concerns the drivers and teams, but even members of its own staff.
Calm down, please!
pi_92274688
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Volgens mij wilden ze juist meer pitstops om de races op te leuken. Nu zorgt Pirelli daarvoor is het weer niet goed.

Hamilton vindt het juist goed zo.
Maakt het interessanter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:00:14 #146
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92274804
Ik ben juist blij dat de banden niet zo lang meer mee gaan. Hoop dat ze hier niks aan gaan doen..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92275384
15:10 Buemi gefrustreerd na slechte stuurwissel
Sebastien Buemi zat zich zojuist op te vreten in zijn auto in de pitbox. Zijn crew verwisselde een stuurtje en dat verliep niet soepel, tot zichtbaar ongenoegen van de Zwitser. Verder is Button bezig aan een lange run van meer dan tien ronden. Hij rijdt 1:16 hoog, 1:17 laag

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je was me voor.

Kubica intussen 3de en daarmee snelste 2011 wagen.

3. Kubica Lotus Renault GP R31 1:14.168 + 0.967 31 pit
Nee dat klopt niet, Alonso reed 1:13.307 als snelste wagen van 2011.
pi_92275591
Ik zou wel blij zijn met meer pitstops, want dat is ook meer actie. Maar als het zo erg wordt met marbles, zie je geen auto meer die van ze lijn af gaat en dus worden er dan ook geen pogingen gedaan om in te halen.
Where facts are few, experts are many.
pi_92275646
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Nober het volgende:
15:10 Buemi gefrustreerd na slechte stuurwissel
Sebastien Buemi zat zich zojuist op te vreten in zijn auto in de pitbox. Zijn crew verwisselde een stuurtje en dat verliep niet soepel, tot zichtbaar ongenoegen van de Zwitser. Verder is Button bezig aan een lange run van meer dan tien ronden. Hij rijdt 1:16 hoog, 1:17 laag

[..]

Nee dat klopt niet, Alonso reed 1:13.307 als snelste wagen van 2011.
Van vandaag!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92275930
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Van vandaag!
Dat dacht ik al, misschien gaat hij nog wel de snelste worden van vandaag en deze testdriedaagse!

Update 15:25
*1 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201 (98 laps)
2 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.508 (55 laps)
*3 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553 (68 laps)
4 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299 (66 laps)
5 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458 (70 laps)
6 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537 (66 laps)
7 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:14.584 (70 laps)
8 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:15.080 (59 laps)
9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:15.106 (27 laps)
*10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:15.526 (85 laps)
*11 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:16.997 (35 laps)
12 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:19 (31 laps)

* 2010 auto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')