abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92213432
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:58:07 #102
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92213470
Die Lotus heeft een blade style roll bar en bargeboards. Ik dacht dat die beide gebanned waren.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92213775
De rest heeft zo te zien ook gewoon bargeboards hoor :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92213888
Die Lotus ziet er te gek uit, net zoals vorig jaar.
's Avonds een man, overdags rustig an
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 februari 2011 @ 11:18:53 #105
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92214121
Over Lotus gesproken. F1-journalist Joe Saward heeft de kwestie eens uitgetekend in een plaatje. Het schetst perfect wat de situatie is:

http://joesaward.files.wo(...)2-01-at-19-23-16.png
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92214131
Vorig jaar vond ik irl de Lotus ook het mooist.

Het beste geluid was vorig jaar voor de McLaren _O_ :7 O+ :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92215200
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef vosss het volgende:
Vorig jaar vond ik irl de Lotus ook het mooist.

Het beste geluid was vorig jaar voor de McLaren _O_ :7 O+ :Y
Haha, dat bestrijd ik. Ik vond het geluid van Lotus ook nog eens het mooiste naast de bolide zelf. Een heel schel jankend geluid. Op Hockenheim had ik serieus iedere ronde kippenvel als er een Lotus langskwam, ging gewoon vanzelf. Maar oke, dat heeft McLaren ook wel.

Gelukkig zijn we in 2013 van dat geluid af en krijgen we lekkere stille pussymotoren als het aan de FIA ligt.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92215391
Ik ben alleen maar op Spa geweest tijdens een Grandprix.

Ik zou best een keertje naar een ander circuit willen, maar echt heel erg in de buurt ligt dat allemaal niet ;(

Spa is een klein uurtje rijden ofzo vanaf hier dus daar ben ik keivaak geweest, ook als er wat anders te doen was bv 1000km van Spa :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92215420
quote:
Gelukkig zijn we in 2013 van dat geluid af en krijgen we lekkere stille pussymotoren als het aan de FIA ligt.
Fuck ja, dat was ik alweer vergeten }:|

Ik hoop dat het mee gaat vallen maar ik ben er bang voor :'(

En het allerbeste F1 geluid is nog altijd van die BRM V16 uit begin jaren 50 O+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92215864
Ik heb weer een paar presentaties gemist, ff bijlezen :)
Where facts are few, experts are many.
pi_92216087
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:50 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Haha, dat bestrijd ik. Ik vond het geluid van Lotus ook nog eens het mooiste naast de bolide zelf. Een heel schel jankend geluid. Op Hockenheim had ik serieus iedere ronde kippenvel als er een Lotus langskwam, ging gewoon vanzelf. Maar oke, dat heeft McLaren ook wel.

Gelukkig zijn we in 2013 van dat geluid af en krijgen we lekkere stille pussymotoren als het aan de FIA ligt.
Viel in de jaren '80 ook wel mee. Heb toen nog de BMW 4 cylinder gehoord. Klonk toch best wel aardig (net zoals de andere turbo-motoren). Als het daar op lijkt vind ik het niet erg.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92217862
Even wat tweets van JA on F1 Tweets
quote:
adamcooperf1 #F1 Mercedes running KERS today, having left it switched of yesterday. Brawn didn't have it in 2009 so new experience for team
quote:
f1enigma Auto Motor Und Sport reports that Mercedes will buy the remaining 24,9perc from the team until Bahrain. So they will have all the shares
quote:
NobleF1 Pedro de la Rosa looks set to remain as Pirelli's test driver http://bit.ly/f9I6Nq
quote:
gpupdate News: Ian Phillips joins Marussia Virgin Racing http://bit.ly/emk6Cf
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92217962
En nog een live ticker, dit keer het Duitse Auto Motor und Sport
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:01:39 #114
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92231454
Die Lotus is wel totaal anders dan de rest, dikkere neus enzo... of ze slaan de plank mis of...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:12:44 #115
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92232069
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef nils7 het volgende:
Die Lotus is wel totaal anders dan de rest, dikkere neus enzo... of ze slaan de plank mis of...
Wat mij opvalt is dat ze niet die opstaande randen hebben op de neus (waar Red Bull in 2009 mee begon). Vrijwel ieder andere team heeft dat. Al moet dat maar net in het totale pakket passen, natuurlijk.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92234835
Ik vind de neus van de Mercedes van de voorkant heel erg op een benetton lijken. De blauwe Mild Seven versies een van de latere jaren toen Schumacher er niet meer reed. Volgens mij de tijd Wurz/Fisico
110201_122036_MercedesGPW02(1).jpg
Zal even zoeken..

Hmm kan niet echt een gelijkend plaatje vinden.. Mja blijkbaar puur in mn gedachten dan..

[ Bericht 4% gewijzigd door Glijdt_licht op 02-02-2011 18:16:25 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92237685
De tijden van 02-02-2011:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Pos  Driver         Team                   Time               Laps
 1.  Alonso         Ferrari                1m13.307s           108
 2.  Vettel         Red Bull Renault       1m13.614s  +0.307    43
 3.  Di Resta       Force India Mercedes   1m13.844s  +0.537   111 *
 4.  Hamilton       McLaren Mercedes       1m14.353s  +1.046    83 *
 5.  Kubica         Renault                1m14.412s  +1.105   104
 6.  Rosberg        Mercedes               1m14.645s  +1.338    69
 7.  Glock          Virgin Cosworth        1m15.408s  +2.101    34 *
 8.  Barrichello    Williams Cosworth      1m16.023s  +2.716    51
 9.  Perez          Sauber Ferrari         1m16.198s  +2.891    42
10.  Maldonado      Williams Cosworth      1m16.266s  +2.959    29
11.  Buemi          Toro Rosso Ferrari     1m16.359s  +3.052    46
12.  Alguersuari    Toro Rosso Ferrari     1m16.474s  +3.167    64
13.  Webber         Red Bull Renault       1m17.365s  +4.058    17
14.  Karthikeyan    HRT Cosworth           1m17.769s  +1.165    80 *
15.  Kovalainen     Lotus Renault          1m20.649s  +7.342    15

* 2010 car

En speciaal voor Sinister; de wagen van Rosberg stond ook vandaag langs de kant met een probleem. :P
pi_92241527
quote:
7s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:11 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind de neus van de Mercedes van de voorkant heel erg op een benetton lijken. De blauwe Mild Seven versies een van de latere jaren toen Schumacher er niet meer reed. Volgens mij de tijd Wurz/Fisico
[ afbeelding ]
Zal even zoeken..

Hmm kan niet echt een gelijkend plaatje vinden.. Mja blijkbaar puur in mn gedachten dan..


Deze bedoel je denk ik :P lijkt er idd wel een beetje op.
pi_92242043
Ja, alleen is deze wel puntig ipv recht :P
Mja, ik weet t ook niet. :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92242135
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze bedoel je denk ik :P lijkt er idd wel een beetje op.
Jean O+
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:53:18 #121
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92243608
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 06:19 schreef Bolleke_666 het volgende:
Vrees met grote vrezen dat HRT het seizoen niet af kan maken?!?!
Mwa, Kolles perst de een of ander onbekende (maar zeker talentvolle :') ) coureur helemaal uit aan gaat weer een roulatie systeem beginnen (lees: Yamamoto z'n Yen's worden weer van stal gehaald). Dan kunnen ze iig toch hun Hollywood-designer betalen voor een degelijke livery ipv een goede wagen te ontwerpen :')

Maar zo'n grafisch-designer-stagiar aannemen voor een livery te ontwerpen is eigenlijk nog niet zo'n gek idee, kunnen wel eens heel frisse ideeën uit ontstaan en het staat heel mooi op je CV trouwens! Die verkapte BMW-strepen hadden er idd vanaf mogen zijn dit jaar, ziet erg cheap-ass uit :{

edit: als ik nu eerst ale andere posts had gelezen }:|

[ Bericht 5% gewijzigd door Sinister-D- op 02-02-2011 20:58:58 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:56:27 #122
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92243811
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef ElmarO het volgende:

En speciaal voor Sinister; de wagen van Rosberg stond ook vandaag langs de kant met een probleem. :P
Dubbel feest dit jaar _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:50:52 #123
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92247763
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Jean O+
Dj Jean :?
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92248495
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:50 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Dj Jean :?
... :{
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:03:39 #125
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92248731
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

... :{
:+
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92248815
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Jean O+
_O_
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_92249550
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

_O_


Held.. koos met het hart voor Ferrari,
Als hij voor Williams had gekozen, was het een meervoudig wereldkampioen geweest..

Zo dat zijn de uitspraken ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92252819
Ik denk anders niet dat hij Mansell of Prost zou hebben verslagen in gelijk materiaal.
pi_92262466
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92264448
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:03 schreef 0634 het volgende:
Ik denk anders niet dat hij Mansell of Prost zou hebben verslagen in gelijk materiaal.
In 1991 deed Jean het niet slecht naast Prost. Die paar races die ze dan als teamgenoten reden :')

Bij Alesi denk ik altijd aan twee dingen: Suzuka 1995 en de vijf-voor-1 stand van zijn handen op het stuur.

Altijd een mooie coureur geweest om te zien sturen in een F1 auto.
Calmer than you are
pi_92264618
Foto's van een brandende Ferrari.

Massa schoot van de baan, en toen hij er weer op kwam, bleek een olieleiding gesprongen die een kleine brand veroorzaakte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92265537
Morgen, 12 uur CET, McLaren MP4-26 reveal LIVE stream @ www.mclaren.com/home
Calm down, please!
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:11:06 #134
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92265569
quote:
Interessant!
Ik ben benieuwd waar McLaren mee gaat komen...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92268078
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:11 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Interessant!
Ik ben benieuwd waar McLaren mee gaat komen...
Dat moet haast wel weer een prachtige bolide worden.

Ik ben ondertussen ook erg benieuwd geworden naar Force India.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92268745
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

In 1991 deed Jean het niet slecht naast Prost. Die paar races die ze dan als teamgenoten reden :')

Bij Alesi denk ik altijd aan twee dingen: Suzuka 1995 en de vijf-voor-1 stand van zijn handen op het stuur.

Altijd een mooie coureur geweest om te zien sturen in een F1 auto.
Bedoel je niet Canada 95? In Suzuka werd hij tweede.
pi_92270512


:9
Where facts are few, experts are many.
pi_92270894
Daar waar Red Bull gebruik maakt van de buitenkant van de diffuser om een geblazen diffuser te creeeren, gebruikt Ferrari volgens Chris Scarborough, het gat voor de starter. Dit is volgens hem duidelijk te zien op de foto waarbij de vlammen over en door de diffuser van Massa's Ferrari heenkomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 3 februari 2011 @ 13:46:49 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92271315
Bij McLaren zijn te lekker bezig: http://yfrog.com/hsesdxkj

Diegene heeft een toetjesbakje op zijn hoofd balanceren terwijl hij aan de auto van Button werkt _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92271948
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Bij McLaren zijn te lekker bezig: http://yfrog.com/hsesdxkj

Diegene heeft een toetjesbakje op zijn hoofd balanceren terwijl hij aan de auto van Button werkt _O-
Ik krijg een violation error -O-
Where facts are few, experts are many.
pi_92272028
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:00 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik krijg een violation error -O-
Refreshen (F5) helpt!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92272096
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Adrian Sutil        Force India VJM-03      1:13.201     49
Jenson Button       McLaren MP4-25          1:13.553     38
Michael Schumacher  Mercede W02             1:14.537     35
Mark Webber         Red Bull RB7            1:14.584     48
Pastor Maldonado    Williams FW33           1:14.844     52
Sebastien Buemi     Toro Rosso STR6         1:15.107     45
Timo Glock          Virgin VR01             1:15.613     68
Sergio Perez        Sauber C30              1:15.625     48
Felipe Massa        Ferrari F150            1:15.650     12
Robert Kubica       Renault R31             1:18.855     20
Narain Karthikeyan  HRT F110                1:16.997     41
Jarno Trulli        Lotus T128              No time      23
Calm down, please!
pi_92272302
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:04 schreef Googolplexian het volgende:

[ code verwijderd ]

Je was me voor.

Kubica intussen 3de en daarmee snelste 2011 wagen.

3. Kubica Lotus Renault GP R31 1:14.168 + 0.967 31 pit
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92273211
quote:
Problems for Pirelli?
02/02/2011

Mat Coch writes:

Returning to the sport for the first time in almost two decades, Pirelli may have bitten off more than it can chew if rumblings in the paddock are to be believed.

With the first pre-season test of 2011 barely under way the Italian company has come in for some criticism, most notably from Ferrari's Fernando Alonso.

Speaking with Germany's Auto Motor und Sport, Alonso said the tyres "degrade quite a lot, especially the rears, and the lap times are not consistent." The Spaniard's complaints appear to be fair, a photo comparison of the circuit shows it littered with chunks of rubber off the racing line.

Taken from the same corner a year apart the images appear to highlight Pirelli's increased degradation (above) over the Bridgestones used in 2010 (below).

When contacted by Pitpass in response to the abundance of marbles Paul Hembery, Pirelli's Motorsport Director said: "As we weren't present at the official Valencia test last year, it's hard for us to make comparisons at the moment. The amount of marbles depends greatly on track temperatures and compounds used, as well as the time taken for optimal working temperatures to be reached. From our information, most of the tests held here last year were in rainy conditions."

While Alonso's comments were not flattering one insider has gone even further, suggesting the Pirelli tyres are so bad they could be considered "dangerous". Gary Paffet, a highly experienced test driver who has been with McLaren since 2006, was more diplomatic in his assessment. "Happily, the wear issues we experienced in Abu Dhabi have definitely improved," he said, "we saw better wear patterns and fewer problems with the tyres. It's useful to understand how the tyres go off, and how the balance changes once they do."

The comments suggest Pirelli has a lot of work ahead of it as it comes to grips - no pun intended - with the pressure associated with Formula One, though Hembery says the company is ready to meet the challenge: "The pressure is a normal part of our work," he says. "We want to achieve excellent results and so we have always been working to a tight time schedule. We will of course learn much more as we make progress, and we pay a lot of attention to the feedback and data we obtain from testing. Naturally, the teams have their own competitive agenda, which is a constant element of Formula One."

However, not everyone one in the Pirelli camp shares Hembery's optimism, with some staff members already understood to be abandoning ship even before the opening race of the season. Indeed, the situation has been described by insiders as "a disaster waiting to happen", suggesting Pirelli has no idea and little organisation. Such assertions back up Alonso, who bemoaned the lack of track time because there simply aren't enough tyres on hand.

Pirelli has constantly faced tight deadlines, only announcing its intention to bid for the supply of tyres to Formula One in April last year. Less than two months later it was announced that the Italian firm had secured the contract. Work then began in earnest, the company began testing in August using a 2009 spec Toyota before an open test in Abu Dhabi at the end of the season gave the teams their first taste of the rubber.

With just a few weeks before the opening round of the championship in Bahrain, Pirelli looks to have its work cut out not only in satisfying the concerns the drivers and teams, but even members of its own staff.
Calm down, please!
pi_92274688
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:25 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Volgens mij wilden ze juist meer pitstops om de races op te leuken. Nu zorgt Pirelli daarvoor is het weer niet goed.

Hamilton vindt het juist goed zo.
Maakt het interessanter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  donderdag 3 februari 2011 @ 15:00:14 #146
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_92274804
Ik ben juist blij dat de banden niet zo lang meer mee gaan. Hoop dat ze hier niks aan gaan doen..
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_92275384
15:10 Buemi gefrustreerd na slechte stuurwissel
Sebastien Buemi zat zich zojuist op te vreten in zijn auto in de pitbox. Zijn crew verwisselde een stuurtje en dat verliep niet soepel, tot zichtbaar ongenoegen van de Zwitser. Verder is Button bezig aan een lange run van meer dan tien ronden. Hij rijdt 1:16 hoog, 1:17 laag

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 14:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je was me voor.

Kubica intussen 3de en daarmee snelste 2011 wagen.

3. Kubica Lotus Renault GP R31 1:14.168 + 0.967 31 pit
Nee dat klopt niet, Alonso reed 1:13.307 als snelste wagen van 2011.
pi_92275591
Ik zou wel blij zijn met meer pitstops, want dat is ook meer actie. Maar als het zo erg wordt met marbles, zie je geen auto meer die van ze lijn af gaat en dus worden er dan ook geen pogingen gedaan om in te halen.
Where facts are few, experts are many.
pi_92275646
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:13 schreef Nober het volgende:
15:10 Buemi gefrustreerd na slechte stuurwissel
Sebastien Buemi zat zich zojuist op te vreten in zijn auto in de pitbox. Zijn crew verwisselde een stuurtje en dat verliep niet soepel, tot zichtbaar ongenoegen van de Zwitser. Verder is Button bezig aan een lange run van meer dan tien ronden. Hij rijdt 1:16 hoog, 1:17 laag

[..]

Nee dat klopt niet, Alonso reed 1:13.307 als snelste wagen van 2011.
Van vandaag!
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92275930
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 15:19 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Van vandaag!
Dat dacht ik al, misschien gaat hij nog wel de snelste worden van vandaag en deze testdriedaagse!

Update 15:25
*1 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201 (98 laps)
2 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.508 (55 laps)
*3 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553 (68 laps)
4 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299 (66 laps)
5 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458 (70 laps)
6 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537 (66 laps)
7 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:14.584 (70 laps)
8 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:15.080 (59 laps)
9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:15.106 (27 laps)
*10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:15.526 (85 laps)
*11 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:16.997 (35 laps)
12 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:19 (31 laps)

* 2010 auto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')