abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92137620
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Nober het volgende:

[..]

Dan kiest er niemand voor de Sauber als je smaak hebt. ;)
En op renault als je slechte smaak hebt? ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92145101
Mooie video waarin de verstelbare achtervleugel aan het werk te zien is op de Sauber C30:
http://www.f1journaal.be/(...)leugel-aan-het-werk/
pi_92146165
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef gvde84 het volgende:
Mooie video waarin de verstelbare achtervleugel aan het werk te zien is op de Sauber C30:
http://www.f1journaal.be/(...)leugel-aan-het-werk/
^O^
  maandag 31 januari 2011 @ 22:41:35 #54
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92149969
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef gvde84 het volgende:
Mooie video waarin de verstelbare achtervleugel aan het werk te zien is op de Sauber C30:
http://www.f1journaal.be/(...)leugel-aan-het-werk/
Had toch meer een vloeiendere beweging verwacht, maar tis meer flip/flop.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92150475
quote:
Op maandag 31 januari 2011 18:05 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Samen met de Renault, kandidaat voor de mooiste auto van dit jaar.
Dat ding ziet er niet uit man. Een witte auto met stikkers. w/
pi_92162552
De nieuwe Red Bull:



En de nieuwe STR:

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92162668
De nieuwe Mercedes:



En de nieuwe Williams:

The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92162810
Handige link om belangrijke F1 tweets te volgen ook al heb je geen twitter: http://twitter.jamesallenonf1.com/?refresh
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92163231
Links naar live timing:

F1 Today

BBC

Moto21

[url=http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.motor21.com%2Fformula-1%2Fsigue-directo-tests-valencia-95461%2F]Moto21 (vertaald)[/url]

Confidential Renault

[ Bericht 49% gewijzigd door sasquatsch op 01-02-2011 10:38:35 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 1 februari 2011 @ 10:40:12 #60
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92163681
die Merc is goed gelukt zeg!

De livery van de Toro Rosso vind ik erg jammer, die van 2008 was zoveel mooier
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92163871
Vind tot nu toe de Mercedes de mooiste. Wat een auto zeg!
pi_92164509
Redbull :)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92164909
De redbull spat echt van het scherm af!
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92165406
Renault heeft een aparte plaats voor de uitlaat. Voor de sidepods, met een bocht naar achter.

Zie http://www.racecar-engineering.com/articles/f1/renaults-radical-r31-exhaust-system/ en http://twitpic.com/3vf0o2
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:37:11 #65
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92165689
Wat is die RB slank van achter
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92170982
Tijden van vanochtend:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
1.  Hulkenberg  Force India VJM-03   1:13.938           50  pit  2010
2.  Alonso      Ferrari F150         1:14.718  + 0.780  51  pit  
3.  Vettel      Red Bull Racing RB7  1:14.921  + 0.983  32  pit  
4.  Kobayashi   Sauber C30           1:15.831  + 1.893  38  pit  
5.  Paffett     McLaren MP4-25       1:16.256  + 2.318  45  pit  2010
6.  D'Ambrosio  Virgin Racing MVR-02 1:16.398  + 2.460  33  pit  2010
7.  Alguersuari Toro Rosso STR6      1:18.260  + 4.322   8  pit  
8.  Karthikeyan HRT F1 Team F111     1:18.650  + 4.712  22  pit  2010
9.  Barrichello Williams FW33        1:18.714  + 4.776  11  pit  
10. Rosberg     Mercedes GP W02      1:19.930  + 5.992   9  pit  
11. Petrov      Lotus Renault GP R31 1:20.633  + 6.695   6  pit


[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 01-02-2011 16:02:22 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92172192
De Mercedes, Red Bull en Toro Rosso vind ik erg mooi.
De Williams valt me tegen, terwijl ik dat normaal een erg mooie auto vind.
pi_92172508
http://www.f1pits.net/nieuws/interview_schumacher_rosberg_brawn/

Rosberg is naar de kapper geweest zo te zien. Staat hem veel beter zo :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 februari 2011 @ 14:33:53 #69
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92172565
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:56 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vanochtend:

[ code verwijderd ]

Ook McLaren en Virgn rijden nog met de 2010-bolide als het goed is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92172769
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:24 schreef LeaderRoel het volgende:
De Mercedes, Red Bull en Toro Rosso vind ik erg mooi.
De Williams valt me tegen, terwijl ik dat normaal een erg mooie auto vind.
Is ook een interim livery. Definitieve livery wordt pas in Bahrein verwacht.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92174549


Very impressive :)

Ik maak me alleen zorgen over de koeling sinds de uitlaat langs de radiator, electronica, brandstof en kers moet. Dat zal ook wel voor een paar kilo'tjes aan isolatiemateriaal kosten.

[ Bericht 0% gewijzigd door ari_zahav op 01-02-2011 15:21:16 ]
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_92176900
Die Williams vind ik er (ondanks de interimlivery) ook niet echt mooi uitzien.

De Red Bull daarentegen.. Prachtig! En de Mercedes is ook vele malen mooier dan vorig jaar, ziet er ook snel uit dat kreng.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92176972
Teams die nog rijden met de oude auto doen het slim, imo.

Die hebben goede vergelijkingsdata qua banden (Bridgestone vs Pirelli).
Calm down, please!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:07:47 #74
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92177357
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:37 schreef nils7 het volgende:
Wat is die RB slank van achter
ik vind ze allemaal wel kaal van achteren, zonder die DDD's



Please, make yourself uncomfortable.
pi_92177396
Beter ... gaan we misschien wat inhalen zien!
Calm down, please!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 16:11:52 #76
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92177568
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef ari_zahav het volgende:
[ afbeelding ]

Very impressive :)

Ik maak me alleen zorgen over de koeling sinds de uitlaat langs de radiator, electronica, brandstof en kers moet. Dat zal ook wel voor een paar kilo'tjes aan isolatiemateriaal kosten.
Ik voel een exhaust-gate aankomen :o

Het is wel superslim om met warme lucht een lage druk onder de auto te genereren. ^O^
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92179086
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:07 schreef bodylotion het volgende:

[..]

ik vind ze allemaal wel kaal van achteren, zonder die DDD's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nu ik zo kijk ziet het er inderdaad wel apart uit. Net of er een onderdeel mist op de auto (is in feite ook zo).
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92180586
Testtijden van vandaag:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1.  Vettel      Red Bull Racing RB7   1:13.769         93 pit 
2.  Hulkenberg  Force India VJM-03    1:13.938 + 0.169 71 pit 2010
3.  Paffett     McLaren MP4-25        1:14.292 + 0.523 91 pit 2010
4.  di Resta    Force India VJM-03    1:14.461 + 0.692 28 pit 2010
5.  Alonso      Ferrari F150          1:14.553 + 0.784 98 pit 
6.  Kobayashi   Sauber C30            1:15.831 + 2.062 68 pit 
7.  D'Ambrosio  Virgin Racing MVR-02  1:16.003 + 2.234 71 pit 2010
8.  Petrov      Lotus Renault GP R31  1:16.351 + 2.582 28 pit 
9.  Schumacher  Mercedes GP W02       1:16.450 + 2.681 15 pit 
10. Alguersuari Toro Rosso STR6       1:17.214 + 3.445 20 pit 
11. Barrichello Williams FW33         1:17.335 + 3.566 78 pit 
12. Karthikeyan HRT F1 Team F111      1:18.020 + 4.251 45 pit 2010
13. Rosberg     Mercedes GP W02       1:19.930 + 6.161 9 pit
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92181648
De nieuwkomers doen het voor alsnog niet slecht, al zegt dit natuurlijk geen bal :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:12:14 #80
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92183641
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 09:52 schreef sasquatsch het volgende:
De nieuwe Mercedes:

[ afbeelding ]

En de nieuwe Williams:

[ afbeelding ]
Lekker retro die livery van de Williams

[ Bericht 5% gewijzigd door Bolleke_666 op 01-02-2011 20:05:18 ]
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 18:53:56 #81
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92185741
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
Testtijden van vandaag:

[ code verwijderd ]

Ziet er zo mottig uit dat er een HRT sneller is dan een Mercedes :')

En mocht die Renault uitlaat echt werken is dit wel een super vondst _O_ Gedurfd iig wel :Y
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92187368
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:53 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Ziet er zo mottig uit dat er een HRT sneller is dan een Mercedes :')
De Mercedes van Rosberg ging kapot, dus misschien zijn zij wel het Sauber van 2011. :9~
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:45:56 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92188351
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De Mercedes van Rosberg ging kapot, dus misschien zijn zij wel het Sauber van 2011. :9~
:D Leedvermaak ten top ^O^ Al heb ik het gevoel dat eerder Force India dat stokje overneemt :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92188409
Oke, het zegt weinig, maar Red Bull ziet er meteen super uit. Betrouwbaar en retesnel.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92188525
even een tvp...en een klein vraagje: waar staat tba vooor?
pi_92188660
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef rooneyelst het volgende:
even een tvp...en een klein vraagje: waar staat tba vooor?
To be Announced
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92188757
Lelijke RedBull zeg, met die anvilwing en die overdreven flashy livery.
pi_92188911
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:51 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

To be Announced
ah thx!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:06:38 #89
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92189396
En alleen bij HRT staat er nog 1 TBAtje open.
Iemand al een iedee wie er naast Khartikeyan komt te rijden al daar?
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
pi_92189439
de mercedes ziet er geweldig uit _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:23:49 #91
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92190420
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:25 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De Mercedes van Rosberg ging kapot, dus misschien zijn zij wel het Sauber van 2011. :9~
Of toch niet en laat Kobayashi alvast een voorproefje zien :D

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92192771
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef Bolleke_666 het volgende:
En alleen bij HRT staat er nog 1 TBAtje open.
Iemand al een iedee wie er naast Khartikeyan komt te rijden al daar?
Iemand met veel geld (naar verluid 10 miljoen euro). Valsecchi en Rodriguez zijn al afgevallen, Fauzy is testrijder bij Renault, De la Rosa heeft niet genoeg geld, dus de enige coureur waarvan ik weet dat die in onderhandeling is met HRT is Liuzzi.

Maar goed er kunnen nog altijd coureurs aankloppen met veel geld, zoals bijvoorbeeld Jose Maria Lopez (vorig jaar nog in beeld bij USF1).
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92193296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef sasquatsch het volgende:
Testtijden van vandaag:

[ code verwijderd ]

Kobayashi reed 1:15.621 en volgens de site van Sauber reed hij 64 ronde's ipv 68, maar goed, dat heb je altijd bij tests.

*1 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7) 1:13.769 (93 laps)
2 Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.169 (71 laps)
3 Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 0.523 (91 laps)
4 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:14.461, + 0.692 (28 laps)
*5 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:14.553, + 0.784 (98 laps)
*6 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 1.852 (64 laps)
7 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.234 (71 laps)
*8 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 2.582 (28 laps)
*9 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:16.450, + 2.681 (15 laps)
*10 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:17.214, +3.445 (19 laps)
*11 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:17.335, + 3.566 (78 laps)
12 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:18.020, + 4.251 (45 laps)
*13 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:19.930, + 6.161 (9 laps)

* is met de auto van 2011.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nober op 01-02-2011 21:12:36 ]
pi_92193618
Ook mooi!!


quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 18:12 schreef Bolleke_666 het volgende:

[..]

Lekker retro die livery van de Williams
Maar dat is niet de definitieve livery...
pi_92193652
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Of toch niet en laat Kobayashi alvast een voorproefje zien :D

[ afbeelding ]
Of we worden verwend en hebben dadelijk gewoon twee teams. 8-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar dat is niet de definitieve livery...
Klopt, maar ze schijnen wel te gaan voor een andere retro livery.
pi_92193908
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Of we worden verwend en hebben dadelijk gewoon twee teams. 8-)

[..]

Klopt, maar ze schijnen wel te gaan voor een andere retro livery.
Retro bij Williams? Da's dus blauw met wit. ;)
pi_92195469
McLaren
With the launch of our 2011 chassis scheduled for this Friday, this weeks three-day Valencia test centres on Pirelli tyre development using one of last years MP4-25 cars.

The car we ran today ought to allow us to get the right loadings on the Pirellis to understand how they behave, said Gary Paffett at the end of the day. The tyres have changed since we last ran them in Abu Dhabi last year, and theyll change again before the start of the season.

Today was about trying to understand the tyres - we established a good baseline and then did some long runs. Happily, the wear issues we experienced in Abu Dhabi have definitely improved; we saw better wear patterns and fewer problems with the tyres.

Its useful to understand how the tyres go off, and how the balance changes once they do. The Medium seems to last the longest and the Super-soft the shortest, but thats exactly what you want from a tyre - and it should lead to different strategies once we start racing.

Lewis takes over at the wheel tomorrow, continuing our programme of understanding and developing the new Pirelli rubber.

Ferrari
First day of testing for Scuderia Ferrari Marlboro, as from today working alongside ten other teams at the Cheste circuit, outside Valencia.

Fernando Alonso gave the F150 its official track debut, after it had been launched last Friday in Maranello. The Spanish driver worked mainly on general car development and on gaining further understanding of the Pirelli tyres. By the end of the day, which was completed without any significant technical problems, Fernando had done a total of 98 laps, the quickest in a time of 1.14.553.

There was satisfaction both for the engineers and the driver: After so many weeks of waiting I had a great desire to return to the car, said Fernando Alonso at the end of the day. Its always a great feeling to be the first to drive a new car and Im honoured that this was my job. Im satisfied with how this first day has gone, in particular regarding reliability. We havent had any kind of problem just as we havent had any in the factory before arriving here.

As for the tyres, its clear that there is still a lot of work to do. We dont have a huge amount of sets of tyres available and there is significant tyre wear, added the Spanish driver. That probably also stems from the track conditions that were not at their best after the rain of recent days. But we are all in the same situation and we just have to work to adapt in the best way.

Fernando continued: Its impossible to have an idea of how the different teams line up after just a few hundred kilometres and I dont think that we will have a clear picture before the Bahrain Grand Prix. I remember that last year at the last test in Barcelona we were sixth fastest with Sauber and Force India ahead of us. At Sakhir we lapped them. I think that this question mark will remain right up to the first race.

Mercedes
The MGP W02 made its debut in Valencia today as Formula Ones pre-season testing programme kicked off at the Spanish circuit. The new Silver Arrow was unveiled by Michael Schumacher and Nico Rosberg in the pit lane this morning with Nico the first to get behind the wheel of the new car once the testing action got underway.

Nico completed nine laps before coming to a stop on track with a hydraulics problem. The team worked hard to fix the issue, enabling Michael to go out at the end of the day to complete his first exploratory laps with the car.

Nico Rosberg: The good thing is that I felt completely at home and comfortable in the cockpit straight away this morning. Initial impressions are very difficult to make as weve now changed to the Pirelli tyres but the feeling was very good. It just feels like a better car in general and it will be good to have a full day to really make progress tomorrow.

Michael Schumacher: It has always been and is still very special to go out in a new car for the first time, and I very much enjoyed today even if it was just a few laps that we could do. Maybe you could sum it up with: interesting but short! It was mainly about doing a few system checks today and I am looking forward to the laps to come. All in all, I am very happy after todays launch of our new baby, and I cant wait for the season to start.

Ross Brawn: It felt good to see the MGP W02 finally take to the track after so much hard work from everyone at the factory to prepare the car for this first test. Michael and Nico felt comfortable and had a good feeling from the car, although we were limited in the mileage that we achieved today. We had a hydraulic problem early on which limited Nicos running but were able to change the system to get Michael out for a few laps at the end. The first tests are about focusing on reliability, which admittedly was not great today, and getting the KERS system functioning well. Performance testing will develop over the next month as we get more running under our belts.

Renault
Vitaly had the honour of giving the R31 its first run on track today as winter testing got underway in Valencia.

Vitaly Petrov: Its great to come back for the new season and try the R31 for the first time. It was not the perfect day because we had some mechanical problems and we lost a little bit of time, so we did not do many laps. But we did manage to check a lot of systems on the car, which was important for us and it looks like everything is working well. I tried KERS for the first time and it will take me a while to get used to it because its clear the driver will be quite busy in the cockpit this year. I also tried out the Pirellis, but it was difficult for me to learn too much because we were not pushing too hard and we mostly did in and out laps.

Eric Boullier: Its obviously exciting to be back at the track after a long winter and to see the R31 complete its first few laps. Its still very early days and the car did not run a lot today, so there was a little bit of frustration for Vitaly because he would have liked to get more miles under his belt. But this is to be expected at the first test, which is basically more of a shakedown for the car and the time to check reliability to make sure everything is working as we expected. For the remaining two days our focus will be on validating the systems and collecting data so that we can get down to performance work at the remaining tests.

James Allison: Some mechanical niggles with the car meant that we spent more time in the garage today that we would have liked. As a consequence our day became more of a shakedown of all the new systems than an opportunity to explore performance. We learned that the car runs comfortably within our design temperature limits and we gained some useful running on both the new DCS rear wing and the KERS. The next days of testing should bring us a better idea of the performance of the car.

Alan Permanes technical programme notes:
- We had KERS fitted today and, although we did not run it a great deal the energy recovery and releasing was working fine.
- Another new aspect you have to assess with a new car is the cooling around the engine and gearbox, which is very tightly packaged on the R31.The checks we did today suggest everything is okay with this.
- Our running was limited today as we were held up with a brake line leak. Although its a simple problem, it meant we had to remove the gearbox to solve the issue, costing us track time.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:03:19 #98
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_92197184
Hadden ze bij Sauber niet even een stagiaire aan kunnen nemen om een fatsoenlijke livery te ontwerpen?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:19:37 #99
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92198509
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hadden ze bij Sauber niet even een stagiaire aan kunnen nemen om een fatsoenlijke livery te ontwerpen?
of bij HRT een die een auto............
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 2 februari 2011 @ 06:19:41 #100
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92209081
Vrees met grote vrezen dat HRT het seizoen niet af kan maken?!?!
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')