Geblazen achtervleugel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:
[..]
f-duct is verboden dus denk het neit.
Wel erg slim ... frontaal vlak verminderd + "funny air" van de wielen opzuigenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef bodylotion het volgende:
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Cursor toetsenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ermanon het volgende:
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?
Zou dat het zijn?
quote:"I think there are some novel features on the car the long wheelbase and U-shaped sidepods are probably the most obvious examples," said Lowe. "The thinking behind that is to feed as much good-quality air as possible to the rear-lower main plane and the floor of the car. We want to get the rear-end working as well as possible following the loss of performance caused by the banning of the double-diffuser."
Wordt door McLaren bevestigd:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
quote:For 2011, KERS is now a single integrated unit that sits within the survival cell, beneath the fuel-tank. In 2009, it was housed in the sidepods. The hybrids cooling intake sits directly below the main rollhoop intake. And, once again, weve really pushed the cars cooling configuration: weve got a second air intake on the engine cover for gearbox and hydraulic cooling.
Heerlijk "droog" weer!quote:
Zwart is zo standaard, ik ben voor dat chrome! Al gaat het om de prestaties op de baan, ben benieuwd naar de komende tests.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef -moppie- het volgende:
Zo mooi vind ik hem niet.![]()
Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
quote:De nieuwe Force India-bolide zal dinsdag 8 februari online worden onthuld. In een videopresentatie op de website van het team zal de VJM03 aan het publiek en de pers worden getoond, waarna de auto op 10 februari haar debuut zal maken op het circuit van Jerez.
Net als enkele andere teams koos Force India er afgelopen week in Valencia voor om nog met de oude auto te testen. Dit met als doel meer te weten te komen over de Pirelli-banden waar dit seizoen mee zal worden geracet. Virgin en McLaren zullen hun nieuwe auto ook in Jerez laten debuteren, terwijl de nieuwe HRT nog iets langer op zich laat wachten.
http://www.zweeler.com (nog niet actief)quote:Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over
De onze. We zorgen er voor dat het spel een stuk beter gaat lopen ten opzichte van vorig jaarquote:Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
quote:However, team principal Eric Boullier made it clear last week that Bruno Senna would be his number one choice to slot into a race seat - because he is the one with the most contemporary F1 experience.
"I will give it to the one who is ready," Boullier said when asked which of his reserves was most likely to be used first. "Bruno is the most ready driver."
Tung toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
Google translatequote:ANGST VOOR ZIJN HAND - nu hulp nodig, het duurde een lange tijd om hem vrij te laten, omdat hij opgenomen in een vangrail van de auto. Kubica is altijd gebleven bewuste en werd overgebracht met een helikopter brand Genua Santa Corona di Pietra Ligure ziekenhuis waar artsen vonden meerdere trauma. Volgens de eerste rapporten is aangegeven de piloot had een gebroken arm en pols. De artsen hebben een vinkje om verwondingen te controleren of de omvang van de aanwezigheid van breuken en inwendige. Tussen fracturen gemeld door de piloot in de crash tegen de muur van de kerk, zelfs dat van een zeer ernstige hand volgens de eerste geruchten in het gedrang komt. 14 is verwacht voor de eerste medische bulletin.
Senna wordt overal genoemd als coureur in Bahrein voor Renault door alle F1-media die ik vinden kan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |