abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:26 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92318115
Het lijkt er trouwens op dat ze ook wat met de uitlaten gedaan hebben, alleen is dat niet goed zichtbaar nu, omdat ze niet alle leidingen gemonteerd hebben, waardoor niet zichtbaar is waar de uitlaat precies uitkomt
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:38 #202
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318126
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

f-duct is verboden dus denk het neit.
Geblazen achtervleugel? :o
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318190
WTF, die sidepods zien er echt apart uit!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318198










[ Bericht 28% gewijzigd door Googolplexian op 04-02-2011 12:32:19 ]
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:25:57 #205
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318264
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318322
VET!!! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92318330
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318550
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
Wel erg slim ... frontaal vlak verminderd + "funny air" van de wielen opzuigen :)
Ben beniewd hoe dit in de regen werkt.
Calm down, please!
pi_92318621
Na de iPod hebben we nu dus ook de LPod
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34:59 #210
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318623
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92319036
http://mclaren.com/2011revealed/

Whhaaa :D kan er zelfs mee rijden!

Calm down, please!
pi_92319167
Oke, de Mclaren is de vetste en mooiste van allemaal. Lijkt ook het extremste qua veranderingen met die voorvleugel, L-pods(hoe werkt dat dan met de radiatoren?) en de geblazen achterkant. Zou dat soort van wing-effect creeëren bij de diffuser en achtervleugel?
pi_92319514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef bodylotion het volgende:
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Calm down, please!
pi_92319573
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
pi_92319588
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ermanon het volgende:
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
Cursor toetsen :) (pijltjes) ... ligt misschien aan welke camera je gebruikt?
Calm down, please!
pi_92319819
Aah oke, dankje.

Whahaha, kunt ook vol door die teksten heen rijden xD
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:19:44 #217
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92323392
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92323708
Sidepods zijn in ieder geval om meer 'clean air' over de onderkant van achtervleugel heen te leiden zodat de, door het afschaffen van de diffuser, verloren downforce (deels) terug kan worden gewonnen.

quote:
"I think there are some novel features on the car the long wheelbase and U-shaped sidepods are probably the most obvious examples," said Lowe. "The thinking behind that is to feed as much good-quality air as possible to the rear-lower main plane and the floor of the car. We want to get the rear-end working as well as possible following the loss of performance caused by the banning of the double-diffuser."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92324549
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Wordt door McLaren bevestigd:

quote:
For 2011, KERS is now a single integrated unit that sits within the survival cell, beneath the fuel-tank. In 2009, it was housed in the sidepods. The hybrids cooling intake sits directly below the main rollhoop intake. And, once again, weve really pushed the cars cooling configuration: weve got a second air intake on the engine cover for gearbox and hydraulic cooling.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92330630
Vette bak van McLaren ^O^.

Revolutionaire sidepods, maar volgens mij wel 't enige team welke geen 'hoge neus' op de auto heeft.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_92332002
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
wow.. ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92332019
quote:
Heerlijk "droog" weer! :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92342952
Resultaat, test week Valencia 1-2-3 Februari 2011
*1 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.144 (199 laps)
2 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201, + 0.057 (117 laps)
*3 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:13.307, + 0.163 (206 laps)
4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553, + 0.409 (105 laps)
*5 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7), 1:13.614, + 0.470 (136 laps)
6 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.844, + 0.700 (139 laps)
7 [T] Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.794 (71 laps)
*8 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:13.939, + 0.795 (122 laps)
*9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:14.017, + 0.873 (80 laps)
10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:14.207, + 1.063 (148 laps)
11 [T] Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 1.148 (91 laps)
*12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299, + 1.155 (130 laps)
13 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.353, + 1.209 (83 laps)
*14 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458, + 1.314 (145 laps)
15 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:14.472, + 1.328 (188 laps)
*16 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537, + 1.393 (125 laps)
*17 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:14.645, + 1.501 (78 laps)
*18 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:14.801, + 1.657 (119 laps)
*19 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 2.314 (64 laps)
*20 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:15.679, + 2.535 (76 laps)
*21 Heikki Kovalainen (Lotus-Renault T128) 1:15.910, + 2.766 (60 laps)
22 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.859 (71 laps)
*23 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:16.023, + 2.879 (128 laps)
*24 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 3.207 (28 laps)
*25 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:16.474, + 3.330 (83 laps)

* 2011
[T] Testrijder
pi_92343329
Zo mooi vind ik hem niet. :@

Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
pi_92345722
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef -moppie- het volgende:
Zo mooi vind ik hem niet. :@

Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
Zwart is zo standaard, ik ben voor dat chrome! Al gaat het om de prestaties op de baan, ben benieuwd naar de komende tests.
pi_92355992
Volgens mij is Force India de laatste die nog zijn chassis moet presenteren, gebeurt dit nog voor de eerstvolgende test?
pi_92359394
die L-pods _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:37:23 #229
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92362940
Starttijden van de GP weekends vrijgegeven door de FIA :)

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:21:04 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92365414
Force India presenteert auto online op 8 februari
quote:
De nieuwe Force India-bolide zal dinsdag 8 februari online worden onthuld. In een videopresentatie op de website van het team zal de VJM03 aan het publiek en de pers worden getoond, waarna de auto op 10 februari haar debuut zal maken op het circuit van Jerez.

Net als enkele andere teams koos Force India er afgelopen week in Valencia voor om nog met de oude auto te testen. Dit met als doel meer te weten te komen over de Pirelli-banden waar dit seizoen mee zal worden geracet. Virgin en McLaren zullen hun nieuwe auto ook in Jerez laten debuteren, terwijl de nieuwe HRT nog iets langer op zich laat wachten.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:49:33 #231
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92374576
Virgin en HRT moeten ook nog met de nieuwe bolides op de proppen komen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  zondag 6 februari 2011 @ 10:40:34 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92402404
Virgin komt maandag, en de HRT pas in Bahrein ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92403245
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 februari 2011 @ 12:30:23 #234
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92405381
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92405518
quote:
wtf :o
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_92405930
Details of Kubica's condition remain unclear though the f1.pl web site quotes Robert's father as saying his injuries "look ugly" though not life threatening.

Kubica was driving a Skoda Fabia S2000 and is thought to have suffered fractures to his leg and other injuries, reports Savonanews.it, when his car hit a church wall on the drivers side.
Calm down, please!
pi_92407435
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
http://www.zweeler.com (nog niet actief)
http://www.f1tm.nl (idem)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 februari 2011 @ 13:20:48 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92407634
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
De onze. We zorgen er voor dat het spel een stuk beter gaat lopen ten opzichte van vorig jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92407970
quote:
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92408025
Van de frontpage : [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond

Het Italiaanse sportmedium La Gazetto Dello Sport meldt zojuist dat de situatie op dit moment niet levensbedreigend is. De kans bestaat wel dat de hand van de Pool geamputeerd moet worden.
Calm down, please!
pi_92408047
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
quote:
However, team principal Eric Boullier made it clear last week that Bruno Senna would be his number one choice to slot into a race seat - because he is the one with the most contemporary F1 experience.

"I will give it to the one who is ready," Boullier said when asked which of his reserves was most likely to be used first. "Bruno is the most ready driver."
  zondag 6 februari 2011 @ 13:33:17 #242
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92408052
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
Tung toch?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92408086
quote:
ANGST VOOR ZIJN HAND - nu hulp nodig, het duurde een lange tijd om hem vrij te laten, omdat hij opgenomen in een vangrail van de auto. Kubica is altijd gebleven bewuste en werd overgebracht met een helikopter brand Genua Santa Corona di Pietra Ligure ziekenhuis waar artsen vonden meerdere trauma. Volgens de eerste rapporten is aangegeven de piloot had een gebroken arm en pols. De artsen hebben een vinkje om verwondingen te controleren of de omvang van de aanwezigheid van breuken en inwendige. Tussen fracturen gemeld door de piloot in de crash tegen de muur van de kerk, zelfs dat van een zeer ernstige hand volgens de eerste geruchten in het gedrang komt. 14 is verwacht voor de eerste medische bulletin.
Google translate :@
Calm down, please!
pi_92408174
http://twitpic.com/3x2otw

foto van Kubica's auto

Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:38:34 #245
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92408242
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

[..]

Senna wordt overal genoemd als coureur in Bahrein voor Renault door alle F1-media die ik vinden kan.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92408252
quote:
Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tung toch?
Senna.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:40:23 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408298
Oei, ziet er heftig uit. Maar ik heb ze ook wel erger gezien...

Hopelijk komt het weer goed met Kubica, en het liefste nog voor 13 maart
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:40:55 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408320
ow, en ik ben net terug van wintersport. Is er ergens een overzichtje van alle nieuwe wagens?
The line is a dot to you!
pi_92408327
Eerste foto's gewonde Kubica :

http://www.sportmediaset.(...)-dellincidente.shtml

>>> Meerdere sites rapporteren nu over de mogelijke amputatie van zijn hand.
Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:45:16 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408496
Damn, hij heeft zo te zien ook een blauw oog... Dat is echt een gigantische klap dan geweest :X

Hoe is het met de navigator??
The line is a dot to you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')