abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:26 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92318115
Het lijkt er trouwens op dat ze ook wat met de uitlaten gedaan hebben, alleen is dat niet goed zichtbaar nu, omdat ze niet alle leidingen gemonteerd hebben, waardoor niet zichtbaar is waar de uitlaat precies uitkomt
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:38 #202
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318126
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

f-duct is verboden dus denk het neit.
Geblazen achtervleugel? :o
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318190
WTF, die sidepods zien er echt apart uit!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318198










[ Bericht 28% gewijzigd door Googolplexian op 04-02-2011 12:32:19 ]
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:25:57 #205
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318264
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318322
VET!!! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92318330
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318550
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
Wel erg slim ... frontaal vlak verminderd + "funny air" van de wielen opzuigen :)
Ben beniewd hoe dit in de regen werkt.
Calm down, please!
pi_92318621
Na de iPod hebben we nu dus ook de LPod
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34:59 #210
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318623
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92319036
http://mclaren.com/2011revealed/

Whhaaa :D kan er zelfs mee rijden!

Calm down, please!
pi_92319167
Oke, de Mclaren is de vetste en mooiste van allemaal. Lijkt ook het extremste qua veranderingen met die voorvleugel, L-pods(hoe werkt dat dan met de radiatoren?) en de geblazen achterkant. Zou dat soort van wing-effect creeëren bij de diffuser en achtervleugel?
pi_92319514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef bodylotion het volgende:
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Calm down, please!
pi_92319573
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
pi_92319588
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ermanon het volgende:
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
Cursor toetsen :) (pijltjes) ... ligt misschien aan welke camera je gebruikt?
Calm down, please!
pi_92319819
Aah oke, dankje.

Whahaha, kunt ook vol door die teksten heen rijden xD
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:19:44 #217
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92323392
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92323708
Sidepods zijn in ieder geval om meer 'clean air' over de onderkant van achtervleugel heen te leiden zodat de, door het afschaffen van de diffuser, verloren downforce (deels) terug kan worden gewonnen.

quote:
"I think there are some novel features on the car the long wheelbase and U-shaped sidepods are probably the most obvious examples," said Lowe. "The thinking behind that is to feed as much good-quality air as possible to the rear-lower main plane and the floor of the car. We want to get the rear-end working as well as possible following the loss of performance caused by the banning of the double-diffuser."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92324549
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Wordt door McLaren bevestigd:

quote:
For 2011, KERS is now a single integrated unit that sits within the survival cell, beneath the fuel-tank. In 2009, it was housed in the sidepods. The hybrids cooling intake sits directly below the main rollhoop intake. And, once again, weve really pushed the cars cooling configuration: weve got a second air intake on the engine cover for gearbox and hydraulic cooling.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92330630
Vette bak van McLaren ^O^.

Revolutionaire sidepods, maar volgens mij wel 't enige team welke geen 'hoge neus' op de auto heeft.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_92332002
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
wow.. ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92332019
quote:
Heerlijk "droog" weer! :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92342952
Resultaat, test week Valencia 1-2-3 Februari 2011
*1 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.144 (199 laps)
2 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201, + 0.057 (117 laps)
*3 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:13.307, + 0.163 (206 laps)
4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553, + 0.409 (105 laps)
*5 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7), 1:13.614, + 0.470 (136 laps)
6 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.844, + 0.700 (139 laps)
7 [T] Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.794 (71 laps)
*8 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:13.939, + 0.795 (122 laps)
*9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:14.017, + 0.873 (80 laps)
10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:14.207, + 1.063 (148 laps)
11 [T] Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 1.148 (91 laps)
*12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299, + 1.155 (130 laps)
13 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.353, + 1.209 (83 laps)
*14 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458, + 1.314 (145 laps)
15 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:14.472, + 1.328 (188 laps)
*16 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537, + 1.393 (125 laps)
*17 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:14.645, + 1.501 (78 laps)
*18 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:14.801, + 1.657 (119 laps)
*19 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 2.314 (64 laps)
*20 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:15.679, + 2.535 (76 laps)
*21 Heikki Kovalainen (Lotus-Renault T128) 1:15.910, + 2.766 (60 laps)
22 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.859 (71 laps)
*23 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:16.023, + 2.879 (128 laps)
*24 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 3.207 (28 laps)
*25 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:16.474, + 3.330 (83 laps)

* 2011
[T] Testrijder
pi_92343329
Zo mooi vind ik hem niet. :@

Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')