quote:Kubica pakt snelste tijd van de week
Robert Kubica heeft de snelste tijd van vandaag en van deze week gereden een 1:13:144 reed de Pool in de nieuwe Renault.
Maar het gaat niet om de rondetijden, ik hoop stiekem wel dat Webber even een 1:12.9 neerzet en dat Massa dan 1:12.7 rijdt en Webber naar de 1:12.6 gaat en dat dan Kubica 1:12.2 neerzet.quote:
Teams met weinig sponsors gaan altijd hard tijdens wintertestsquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef Waffle het volgende:
Die rondetijden zeggen inderdaad vrij weinig. Kan me het snelle Sauber van vorig jaar nog wel herinneren..
Idd, "Prost Grandprix " ging ook opeens behoorlijk hardquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Teams met weinig sponsors gaan altijd hard tijdens wintertests
Met Brawn als een van de uitzonderingen die ook daadwerkelijk ná de tests snel wasquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Teams met weinig sponsors gaan altijd hard tijdens wintertests
Dat was wel een toffe wagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:15 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Idd, "Prost Grandprix " ging ook opeens behoorlijk hard
Tijdens de winter testen van 1998, Bleek de mclaren ookal een killer te zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Was wat foto's aan 't bekijken van de test van vandaag, en het viel me op dat HRT met profiel banden aan het rijden was. Iemand een logische verklaring, want het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de slijtage willen weten van regenbanden op een droge baan, al zie ik het nut daar ook niet van in aangezien de regenbanden er enkel op zitten met of een zeik natte baan of opdrogende baan. Als de baan zo goed als droog is zitten er in de tussentijd alweer droogweer banden op.Aan deze data heb je dus niets mijns inziens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Met Brawn als een van de uitzonderingen die ook daadwerkelijk ná de tests snel was
[..]
Dat was wel een toffe wagen![]()
[ afbeelding ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Pos Driver Team Time Gap Laps 1. Robert Kubica Renault 1m13.144s 95 2. Adrian Sutil Force India Mercedes* 1m13.201s +0.057 117 3. Jenson Button McLaren Mercedes* 1m13.553s +0.409 105 4. Mark Webber Red Bull Renault 1m13.936s +0.792 105 5. Felipe Massa Ferrari 1m14.017s +0.873 80 6. Timo Glock Virgin Cosworth* 1m14.207s +1.063 114 7. Pastor Maldonado Williams Cosworth 1m14.299s +1.155 101 8. Sergio Perez Sauber Ferrari 1m14.469s +1.325 104 9. Michael Schumacher Mercedes 1m14.537s +1.393 110 10. Sebastien Buemi Toro Rosso Ferrari 1m14.801s +1.657 73 11. Narain Karthikeyan HRT Cosworth* 1m16.535s +3.391 63 12. Jarno Trulli Lotus Renault no time 38 |
Dat is ook iets wat ik me nog altijd af vraag. Iedereen had het er toen wel over dat dat wel eens een snelle auto zou kunnen zijn geweest, maar we zullen dat helaas nooit te weten komen ben ik bang.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Tijdens de winter testen van 1998, Bleek de mclaren ookal een killer te zijn
Zou de "wonder Honda van Jos" toen der tijd ook zo wonderbaarlijk snel zijn alleen voor de Sponsers?
De geruchten doen al wat langer de ronde, dus het zou zomaar kunnen. Ik verwacht zelf wel dat het zwart gaat worden om zich zo beter van MGP te onderscheiden.quote:
Ik verwacht eerlijk gezegd een uitlaatconcept dat wat lijkt op dat van Renault. Maar verder ben ik nog niet ...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef 0634 het volgende:
Ik ben heel erg benieuwd naar de McLaren MP4-26 morgen!
Volgens Hamilton is die toch behoorlijk afwijkend van de concurrenten.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 Robert Kubica (Pol) Lotus Renault R31 1:13.144 97 2 Adrian Sutil (Ger) Force India VJM03 Mercedes* 1:13.201 117 3 Fernando Alonso (Spa) Ferrari F150 1:13.307 108 4 Jenson Button (Gbr) McLaren MP4-25 Mercedes* 1:13.553 105 5 Sebastian Vettel (Ger) Red Bull RB7 Renault 1:13.614 43 6 Paul di Resta (Gbr) Force India VJM03 Mercedes* 1:13.844 111 7 Mark Webber (Aus) Red Bull RB7 Renault 1:13.936 104 8 Felipe Massa (Bra) Ferrari F150 1:14.017 80 9 Timo Glock (Ger) Virgin VR-01 Cosworth* 1:14.207 103 10 Pastor Maldonado (Ven) Williams FW33 Cosworth 1:14.299 100 11 Lewis Hamilton (Gbr) McLaren MP4-25 Mercedes* 1:14.353 83 12 Sergio Perez (Mex) Sauber C30 Ferrari 1:14.469 104 13 Michael Schumacher (Ger) Mercedes W02 1:14.537 110 14 Nico Rosberg (Ger) Mercedes W02 1:14.645 69 15 Sebastien Buemi (Swi) Toro Rosso STR6 Ferrari 1:14.801 73 16 Rubens Barrichello (Bra) Williams FW33 Cosworth 1:16.023 51 17 Jaime Alguersuari (Spa) Toro Rosso STR6 Ferrari 1:16.474 64 18 Narain Karthikeyan (Ind) HRT F110 Cosworth* 1:16.535 63 19 Heikki Kovalainen (Fin) Lotus T128 Renault 1:20.649 15 20 Jarno Trulli (Ita) Lotus T128 Renault No Time 38 * - Indicates 2010-spec chassis |
Als Postlethwaite niet dood was gegaan hadden we het mee kunnen maken.quote:Zou de "wonder Honda van Jos" toen der tijd ook zo wonderbaarlijk snel zijn alleen voor de Sponsers?
Rosberg is anders niet sneller. Wie weet wat ze aan het testen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Oh dear, ik mag toch hopen dat Schumacher bewust rustig aan doet, want na 110 ronden bijna 1,5 sec achter liggen biedt weinig hoop voor het nieuwe seizoen.
Deze test zegt nog niks. Het is nu alleen een kwestie van KERS en de achtervleugel aanwennen en testen. Volgende week op Jerez is representatiever denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Mikkie het volgende:
Oh dear, ik mag toch hopen dat Schumacher bewust rustig aan doet, want na 110 ronden bijna 1,5 sec achter liggen biedt weinig hoop voor het nieuwe seizoen.
Gewoon system checks. De meeste foto's die online staan zijn vroeg in de ochtend genomen. Op de enkele foto's van later op de dag rijden ze wel op slicks.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Was wat foto's aan 't bekijken van de test van vandaag, en het viel me op dat HRT met profiel banden aan het rijden was. Iemand een logische verklaring, want het enige wat ik me kan bedenken is dat ze de slijtage willen weten van regenbanden op een droge baan, al zie ik het nut daar ook niet van in aangezien de regenbanden er enkel op zitten met of een zeik natte baan of opdrogende baan. Als de baan zo goed als droog is zitten er in de tussentijd alweer droogweer banden op.Aan deze data heb je dus niets mijns inziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |