abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:26 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92318115
Het lijkt er trouwens op dat ze ook wat met de uitlaten gedaan hebben, alleen is dat niet goed zichtbaar nu, omdat ze niet alle leidingen gemonteerd hebben, waardoor niet zichtbaar is waar de uitlaat precies uitkomt
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:22:38 #202
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318126
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef rooneyelst het volgende:

[..]

f-duct is verboden dus denk het neit.
Geblazen achtervleugel? :o
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318190
WTF, die sidepods zien er echt apart uit!
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318198










[ Bericht 28% gewijzigd door Googolplexian op 04-02-2011 12:32:19 ]
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:25:57 #205
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318264
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92318322
VET!!! _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92318330
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92318550
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef Burnie88 het volgende:
Haha, die sidepods... Ik moet er echt ff aan wennen. De achterkant van de McLaren is echt prachtig.
Wel erg slim ... frontaal vlak verminderd + "funny air" van de wielen opzuigen :)
Ben beniewd hoe dit in de regen werkt.
Calm down, please!
pi_92318621
Na de iPod hebben we nu dus ook de LPod
Calm down, please!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34:59 #210
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92318623
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92319036
http://mclaren.com/2011revealed/

Whhaaa :D kan er zelfs mee rijden!

Calm down, please!
pi_92319167
Oke, de Mclaren is de vetste en mooiste van allemaal. Lijkt ook het extremste qua veranderingen met die voorvleugel, L-pods(hoe werkt dat dan met de radiatoren?) en de geblazen achterkant. Zou dat soort van wing-effect creeëren bij de diffuser en achtervleugel?
pi_92319514
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef bodylotion het volgende:
Ben erg benieuwd naar de functie van die intake achter de airbox
Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Calm down, please!
pi_92319573
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
pi_92319588
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef Ermanon het volgende:
Hoe rijd je met de Mclaren, kan alleen ernaar kijken, verder niks
Cursor toetsen :) (pijltjes) ... ligt misschien aan welke camera je gebruikt?
Calm down, please!
pi_92319819
Aah oke, dankje.

Whahaha, kunt ook vol door die teksten heen rijden xD
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:19:44 #217
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_92323392
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Hmmmm ... Als de motor niet vol vermogen draait zou je zeggen dat er dus minder lucht in de airbox 'past' en er dus een beetje lucht omheen stroomt. Zo te zien leidt die intake naar het onderste deel van de achterspoiler. Bij gas los dus meer downforce?

Zou dat het zijn?
Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Please, make yourself uncomfortable.
pi_92323708
Sidepods zijn in ieder geval om meer 'clean air' over de onderkant van achtervleugel heen te leiden zodat de, door het afschaffen van de diffuser, verloren downforce (deels) terug kan worden gewonnen.

quote:
"I think there are some novel features on the car the long wheelbase and U-shaped sidepods are probably the most obvious examples," said Lowe. "The thinking behind that is to feed as much good-quality air as possible to the rear-lower main plane and the floor of the car. We want to get the rear-end working as well as possible following the loss of performance caused by the banning of the double-diffuser."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92324549
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 14:19 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Volgens Scarbs is het een koelsleuf voor de oliekoeling. Zou goed kunnen, omdat daar in de sidepods minder ruimte voor is
Wordt door McLaren bevestigd:

quote:
For 2011, KERS is now a single integrated unit that sits within the survival cell, beneath the fuel-tank. In 2009, it was housed in the sidepods. The hybrids cooling intake sits directly below the main rollhoop intake. And, once again, weve really pushed the cars cooling configuration: weve got a second air intake on the engine cover for gearbox and hydraulic cooling.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_92330630
Vette bak van McLaren ^O^.

Revolutionaire sidepods, maar volgens mij wel 't enige team welke geen 'hoge neus' op de auto heeft.
Is not this the true romantic feeling - not to desire to escape life, but to prevent life from escaping you?
pi_92332002
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:25 schreef bodylotion het volgende:
[ afbeelding ]
wow.. ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92332019
quote:
Heerlijk "droog" weer! :P
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_92342952
Resultaat, test week Valencia 1-2-3 Februari 2011
*1 Robert Kubica (Lotus Renault R31) 1:13.144 (199 laps)
2 Adrian Sutil (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.201, + 0.057 (117 laps)
*3 Fernando Alonso (Ferrari F150) 1:13.307, + 0.163 (206 laps)
4 Jenson Button (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:13.553, + 0.409 (105 laps)
*5 Sebastian Vettel (Red Bull-Renault RB7), 1:13.614, + 0.470 (136 laps)
6 Paul di Resta (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.844, + 0.700 (139 laps)
7 [T] Nicolas Hülkenberg (Force India-Mercedes VJM03) 1:13.938, + 0.794 (71 laps)
*8 Mark Webber (Red Bull-Renault RB7) 1:13.939, + 0.795 (122 laps)
*9 Felipe Massa (Ferrari F150) 1:14.017, + 0.873 (80 laps)
10 Timo Glock (Virgin-Cosworth VR-01) 1:14.207, + 1.063 (148 laps)
11 [T] Gary Paffett (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.292, + 1.148 (91 laps)
*12 Pastor Maldonado (Williams-Cosworth FW33) 1:14.299, + 1.155 (130 laps)
13 Lewis Hamilton (McLaren-Mercedes MP4-25) 1:14.353, + 1.209 (83 laps)
*14 Sergio Pérez (Sauber-Ferrari C30) 1:14.458, + 1.314 (145 laps)
15 Narain Karthikeyan (HRT-Cosworth F110) 1:14.472, + 1.328 (188 laps)
*16 Michael Schumacher (Mercedes GP W02) 1:14.537, + 1.393 (125 laps)
*17 Nico Rosberg (Mercedes GP W02) 1:14.645, + 1.501 (78 laps)
*18 Sébastien Buemi (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:14.801, + 1.657 (119 laps)
*19 Kamui Kobayashi (Sauber-Ferrari C30) 1:15.621, + 2.314 (64 laps)
*20 Jarno Trulli (Lotus-Renault T128) 1:15.679, + 2.535 (76 laps)
*21 Heikki Kovalainen (Lotus-Renault T128) 1:15.910, + 2.766 (60 laps)
22 Jérôme d'Ambrosio (Virgin-Cosworth VR-01) 1:16.003, + 2.859 (71 laps)
*23 Rubens Barrichello (Williams-Cosworth FW33) 1:16.023, + 2.879 (128 laps)
*24 Vitaly Petrov (Lotus Renault R31) 1:16.351, + 3.207 (28 laps)
*25 Jaime Alguersuari (Scuderia Toro Rosso-Ferrari STR6) 1:16.474, + 3.330 (83 laps)

* 2011
[T] Testrijder
pi_92343329
Zo mooi vind ik hem niet. :@

Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
pi_92345722
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:02 schreef -moppie- het volgende:
Zo mooi vind ik hem niet. :@

Die zwarte van gisteren kon ik meer waarderen.
Zwart is zo standaard, ik ben voor dat chrome! Al gaat het om de prestaties op de baan, ben benieuwd naar de komende tests.
pi_92355992
Volgens mij is Force India de laatste die nog zijn chassis moet presenteren, gebeurt dit nog voor de eerstvolgende test?
pi_92359394
die L-pods _O_
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:37:23 #229
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92362940
Starttijden van de GP weekends vrijgegeven door de FIA :)

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 12:21:04 #230
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92365414
Force India presenteert auto online op 8 februari
quote:
De nieuwe Force India-bolide zal dinsdag 8 februari online worden onthuld. In een videopresentatie op de website van het team zal de VJM03 aan het publiek en de pers worden getoond, waarna de auto op 10 februari haar debuut zal maken op het circuit van Jerez.

Net als enkele andere teams koos Force India er afgelopen week in Valencia voor om nog met de oude auto te testen. Dit met als doel meer te weten te komen over de Pirelli-banden waar dit seizoen mee zal worden geracet. Virgin en McLaren zullen hun nieuwe auto ook in Jerez laten debuteren, terwijl de nieuwe HRT nog iets langer op zich laat wachten.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  zaterdag 5 februari 2011 @ 16:49:33 #231
307874 Bolleke_666
humping and a pumping
pi_92374576
Virgin en HRT moeten ook nog met de nieuwe bolides op de proppen komen.
behind every successful person is a substantial amount of coffee.
  zondag 6 februari 2011 @ 10:40:34 #232
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_92402404
Virgin komt maandag, en de HRT pas in Bahrein ;)
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_92403245
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 februari 2011 @ 12:30:23 #234
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92405381
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92405518
quote:
wtf :o
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_92405930
Details of Kubica's condition remain unclear though the f1.pl web site quotes Robert's father as saying his injuries "look ugly" though not life threatening.

Kubica was driving a Skoda Fabia S2000 and is thought to have suffered fractures to his leg and other injuries, reports Savonanews.it, when his car hit a church wall on the drivers side.
Calm down, please!
pi_92407435
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
http://www.zweeler.com (nog niet actief)
http://www.f1tm.nl (idem)
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 februari 2011 @ 13:20:48 #238
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92407634
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:22 schreef Schunckelstar het volgende:
weet er iemand een leuke manager?
ik doe met vrienden al een paar jaar mee met de gpupdate-manager, maar daar zijn we niet echt tevreden over :P
De onze. We zorgen er voor dat het spel een stuk beter gaat lopen ten opzichte van vorig jaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_92407970
quote:
Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92408025
Van de frontpage : [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond

Het Italiaanse sportmedium La Gazetto Dello Sport meldt zojuist dat de situatie op dit moment niet levensbedreigend is. De kans bestaat wel dat de hand van de Pool geamputeerd moet worden.
Calm down, please!
pi_92408047
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
quote:
However, team principal Eric Boullier made it clear last week that Bruno Senna would be his number one choice to slot into a race seat - because he is the one with the most contemporary F1 experience.

"I will give it to the one who is ready," Boullier said when asked which of his reserves was most likely to be used first. "Bruno is the most ready driver."
  zondag 6 februari 2011 @ 13:33:17 #242
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92408052
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij schijnt meerdere botbreuken te hebben, wie was er ook alweer reserverijder bij lotus renault?
Tung toch?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92408086
quote:
ANGST VOOR ZIJN HAND - nu hulp nodig, het duurde een lange tijd om hem vrij te laten, omdat hij opgenomen in een vangrail van de auto. Kubica is altijd gebleven bewuste en werd overgebracht met een helikopter brand Genua Santa Corona di Pietra Ligure ziekenhuis waar artsen vonden meerdere trauma. Volgens de eerste rapporten is aangegeven de piloot had een gebroken arm en pols. De artsen hebben een vinkje om verwondingen te controleren of de omvang van de aanwezigheid van breuken en inwendige. Tussen fracturen gemeld door de piloot in de crash tegen de muur van de kerk, zelfs dat van een zeer ernstige hand volgens de eerste geruchten in het gedrang komt. 14 is verwacht voor de eerste medische bulletin.
Google translate :@
Calm down, please!
pi_92408174
http://twitpic.com/3x2otw

foto van Kubica's auto

Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:38:34 #245
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92408242
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef ElmarO het volgende:

[..]

[..]

Senna wordt overal genoemd als coureur in Bahrein voor Renault door alle F1-media die ik vinden kan.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92408252
quote:
Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Tung toch?
Senna.
  zondag 6 februari 2011 @ 13:40:23 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408298
Oei, ziet er heftig uit. Maar ik heb ze ook wel erger gezien...

Hopelijk komt het weer goed met Kubica, en het liefste nog voor 13 maart
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:40:55 #248
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408320
ow, en ik ben net terug van wintersport. Is er ergens een overzichtje van alle nieuwe wagens?
The line is a dot to you!
pi_92408327
Eerste foto's gewonde Kubica :

http://www.sportmediaset.(...)-dellincidente.shtml

>>> Meerdere sites rapporteren nu over de mogelijke amputatie van zijn hand.
Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:45:16 #250
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408496
Damn, hij heeft zo te zien ook een blauw oog... Dat is echt een gigantische klap dan geweest :X

Hoe is het met de navigator??
The line is a dot to you!
pi_92408550
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:45 schreef kepler het volgende:
Damn, hij heeft zo te zien ook een blauw oog... Dat is echt een gigantische klap dan geweest :X

Hoe is het met de navigator??
Die heeft niets, geloof ik.
Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:46:24 #252
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408559
quote:
Co-piloot Jakub Gerber bleef ongedeerd.
The line is a dot to you!
pi_92408597
Tung, senna en ik dacht dat ze nog een 3e hadden.

pffff

klote zeg
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  zondag 6 februari 2011 @ 13:49:33 #255
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92408715
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Tung, senna en ik dacht dat ze nog een 3e hadden.

pffff

klote zeg
ja Grosjean
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  Redactie Frontpage / Sport zondag 6 februari 2011 @ 13:53:17 #256
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_92408893
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Tung, senna en ik dacht dat ze nog een 3e hadden.

pffff

klote zeg
Ze hebben er vijf
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 6 februari 2011 @ 13:55:24 #257
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92408998
quote:
Robert is being treated in hospital for what we think are serious internal injuries A press release will be available on 40 minutes time
Van de FIA twitter...
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 13:59:44 #258
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92409193
Nu zal het voor coureurs wel helemaal verboden worden om hobby's buiten het F1 rijden te beoefenen!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92409227
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef kepler het volgende:

[..]

Van de FIA twitter...
dat klinkt niet goed :{
blablablablablablablablablablablablablabla
  zondag 6 februari 2011 @ 14:03:04 #260
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92409350
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef kepler het volgende:

[..]

Van de FIA twitter...
Welke twitter is dat dan? Krijg 'm niet gevonden, alleen een unofficial Press release twitter.

Als Senna testrijder is dan hebben we wellicht die gele helm terug in een JPS-coloured Lotus....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92409357
quote:
Robert Kubica has "very severe injuries", a figure close to the Renault driver revealed on Sunday.

As the motor racing world awaits official information about the Pole's condition after a high speed rally crash, Stephane Samson - referred to as a 'consultant' to Kubica by the German news agency SID - shed some light on his injuries.

"All we know is that Robert's life is not in danger," Samson said. "However, he has very severe injuries to his left hand and left leg, but we don't know anything more about it."

It was earlier rumoured that the 26-year-old, reportedy in a serious condition, has internal injuries, a broken femur, and a badly crushed hand that surgeons are considering amputating.

A detailed medical bulletin is expected shortly.
:{
Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:04:15 #262
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92409406
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:03 schreef nils7 het volgende:

[..]

Welke twitter is dat dan? Krijg 'm niet gevonden, alleen een unofficial Press release twitter.

Als Senna testrijder is dan hebben we wellicht die gele helm terug in een JPS-coloured Lotus....
ow sorry, is van formula1.com

http://twitter.com/#!/Formula1_com
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:05:19 #263
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92409439
Oei oei oei... als de chirurgen al overwegen de hand te amputeren, heb je het over serieuze shit. Mochten ze dat niet doen, dan zit de kans op blijven groot functieverlies er dik in. Ik betwijfel of we Kubica nog terug gaan zien in de autosport en al helemaal in de F1.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 6 februari 2011 @ 14:05:30 #264
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_92409444
Aparte poll op f1.com trouwens (onderaan)... ik heb maar "no" gestemd

[ Bericht 7% gewijzigd door nils7 op 06-02-2011 14:05:48 (lalala) ]
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_92409491
quote:
Als Kubica is niet in staat om het seizoen 2011 beginnen, de Lotus Renault rijders heeft vijf reserves om hem te vervangen. Als dit gebeurt, moet de keuze worden Bruno Senna, die vorige week geprezen door de ploegleider, Eric Boullier.

"Ik geef (de plaats) naar een die beter voorbereid deze keer, en nu Bruno is de meer ervaren piloot."
http://quatrorodas.abril.(...)er&utm_medium=social
Calm down, please!
pi_92409525
Nou Kimi, kom er maar in...
pi_92409553
Snap trouwens niet dat ze hem in een rally mee laten doen.
pi_92409591
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef roelofjan het volgende:
Snap trouwens niet dat ze hem in een rally mee laten doen.
Ja ... want F1 is super-veilig. :')

Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:08:58 #269
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92409609
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef roelofjan het volgende:
Snap trouwens niet dat ze hem in een rally mee laten doen.
Webber mag mountainbiken, Alonso mag skieen, etc, etc. Het houdt de coureurs scherp tijdens het winter-seizoen denk ik :)
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:11:27 #270
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92409718
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef roelofjan het volgende:
Snap trouwens niet dat ze hem in een rally mee laten doen.
wat deden de kampioenen van vroeger wel niet allemaal tijdens een F1 seizoen denk je?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92409778
vroeger dronken ze ook een liter whisky de dag voor de race en rookten ze tijdens de pitstops...wat vroeger gebeurde is niet altijd goed hoor ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 14:14:17 #272
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_92409834
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef rooneyelst het volgende:
vroeger dronken ze ook een liter whisky de dag voor de race en rookten ze tijdens de pitstops...wat vroeger gebeurde is niet altijd goed hoor ;)
klopt maar dat krampachtige gejank van nu is ook niets!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_92410077
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ja ... want F1 is super-veilig. :')

[ afbeelding ]
Dat heeft er geen ene donder mee te maken.
pi_92410122
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:07 schreef roelofjan het volgende:
Nou Kimi, kom er maar in...
Dat was nog niet voorbij gekomen bij me maar ik zie dat wel graag gebeuren!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:22:43 #275
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92410136
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ja ... want F1 is super-veilig. :')

[ afbeelding ]
Je spreekt jezelf nu een beetje tegen :P

Want Kubica liep gewoon weg na deze crash (nou ja, gewoon... Zonder zware verwondingen iig)
The line is a dot to you!
pi_92410159
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef kepler het volgende:

[..]

Webber mag mountainbiken, Alonso mag skieen, etc, etc. Het houdt de coureurs scherp tijdens het winter-seizoen denk ik :)
Ja, maar dat een Alonso in de winter op ski's staat betekent bijvoorbeeld niet dat hij meedoet aan wedstrijden super G afdeling.

Als je Kubica in een rally auto stopt en je laat hem mee laat doen aan wedstrijden dan neem je toch een zeker risico.

Neem een Montoya die ging motorcrossen en daar een flink aantal races last van had.
pi_92410170
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef kepler het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf nu een beetje tegen :P

Want Kubica liep gewoon weg na deze crash (nou ja, gewoon... Zonder zware verwondingen iig)
Maar daar leek het niet op, weet niet of je dat toen ook live hebt gezien...

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:23 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Ja, maar dat een Alonso in de winter op ski's staat betekent bijvoorbeeld niet dat hij meedoet aan wedstrijden super G afdeling.
Lol, dat Ferrari en Ducati jaarlijks gaat skiën en racen op ijs... dat is inderdaad wat anders.
pi_92410365
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef kepler het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf nu een beetje tegen :P

Want Kubica liep gewoon weg na deze crash (nou ja, gewoon... Zonder zware verwondingen iig)
Of je begrijpt me verkeerd.

Punt is dat je moeilijk iemand kan verbieden om rally te rijden als je 'm wel in een F1 auto zet.
Dat Kubica kon lopen na dat ongeluk is meer mazzel dan geplande veiligheid (zie bungelende voetjes uit de neus survival shell van de auto).

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 06-02-2011 14:35:49 ]
Calm down, please!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:36:48 #280
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92410763
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Of je begrijpt me verkeerd.

Punt is dat je moeilijk iemand kan verbieden om rally te rijden als je 'm wel in een F1 auto zet.
Dat Kubica kon lopen na dat ongeluk is meer mazzel dan geplande veiligheid (zie bungelende voetjes uit de neus survival shell van de auto).
Dan had je een ander voorbeeld moeten nemen, waar iemand wel gewond raakt :P

De crash van Kubica laat juist zien hoe veilig de F1-wagens tegenwoordig zijn. Ja hij had ook geluk, maar dat was slechts een kleine factor in deze. Vroeger had een coureur geen kans gehad bij zo'n ongeluk.

Maar goed, laten we hopen dat Kubica ook deze crash goed doorkomt. Alhoewel ik het gevoel krijg dat het nu niet het geval is :X
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 14:38:33 #281
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92410838
quote:
Begrijp/zie ik het nu goed, en is de vangrail dwars door de auto geschoten?? :X :X

Dat is dan ook gewoon domme pech :X
The line is a dot to you!
pi_92411198
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Dat was nog niet voorbij gekomen bij me maar ik zie dat wel graag gebeuren!
Ik ook, en denk dat dat ook wel een goede optie is.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92412172
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Ik ook, en denk dat dat ook wel een goede optie is.
Dat denk ik ook.

Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren....

quote:
"I am very disappointed with how they have used my name for their own marketing. I have never even seriously considered driving for Renault, and I can assure you that I am 100 per cent sure that I will not drive for Renault next season."
pi_92412404
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 15:14 schreef roelofjan het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Ik zie het alleen nog niet zo snel gebeuren....

[..]

Ze hebben (mocht alles niet zo aflopen met kubica als dat we hopen) geen echte goede F1 coureur terwijl ze wellicht wel (afgaande op de gereden tijd in de test) een auto hebben die mee kan met de (sub)top. De topcoureurs (alonso, vettel, hamilton, kobayashi ;P) op Kimi na staan onder contract. Ik zou als team alles eraan doen om hem in mijn team te hebben zodat je naast je pay driver nog een fatsoenlijke coureur hebt rijden en naar alle waarschijnlijkheid betere resultaten kan boeken.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_92414572
Zet Kimi nu in een F1 auto en hij gaat af (net zoals elke F1 coureur die er een tijd uit is geweest).
Die moet echt wel een paar duizend kilometer testen en wat formule races rijden voor hij weer op snelheid is.
Calm down, please!
pi_92416389
Jemig, wat een nieuws over Kubica zeg! Dat was wel even schrikken...

Ik vind het trouwens wel ontzettend onprofessioneel om aan een rally mee te doen in de voorbereiding van een nieuw seizoen. Je weet dat er risico's zijn.. Als je die uit de weg kunt gaan moet je dat ook doen in mijn ogen.

Ik hoop dat Tung niet moet gaan vervangen, die gozer kan niet rijden.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_92418031
quote:
Kubica suffers multiple fractures

Robert Kubica looks set to miss the start of the new Formula 1 season after suffering multiple fractures to his right arm, leg and hand in a crash on the Ronde di Andora rally on Sunday.

The Polish driver was airlifted to hospital on Sunday morning following a high-speed crash that took place 4.6 kilometres into the opening stage of the event, on a stage near the village of Testico in Italy.

Kubica is understood to have swiped a wall and hit a crash barrier in a Super 2000 Skoda Fabia on the first stage of the rally - which he was competing in shortly after completing the first week of pre-season F1 testing with Renault at Valencia.

According to sources at the event, Kubica was trapped in the car for more than one hour until specialist extraction equipment could get to the scene of the crash.

There are unconfirmed reports that Kubica's injuries were caused by the end of a crash barrier penetrating the footwell of the car - which would explain why his injuries were on his right hand side rather than by the door.

According to a statement issued by Kubica's Renault team, he has been diagnosed with multiple fractures to his right arm, leg and hand.


After being transferred to the Santa Corona Hospital in Pietra Ligure, Kubica underwent surgery on Sunday afternoon for the injuries he suffered - with doctors believed to be focusing their efforts on his injured hand and, in particular, its blood supply.

An update from the hospital in the afternoon said that the operation on Kubica would continue until Sunday evening. And although amputation of the hand had been ruled out, it was too early to give a prognosis on how well the hand would recover from the injuries it suffered.

It was also confirmed that Kubica was out of immediate danger, and there was no threat to his life.

Kubica's injuries look almost certain to prevent him starting the season for Renault, with the first race of the campaign due to take place in Bahrain on March 13.

Renault will likely call on reserve driver Bruno Senna to fill in in the short term, but the team could opt for a more experienced driver if Kubica faces a more lengthy lay-off.
pi_92419975
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig, wat een nieuws over Kubica zeg! Dat was wel even schrikken...

Ik vind het trouwens wel ontzettend onprofessioneel om aan een rally mee te doen in de voorbereiding van een nieuw seizoen. Je weet dat er risico's zijn.. Als je die uit de weg kunt gaan moet je dat ook doen in mijn ogen.

Vroeger deden F1-coureurs aan Lotus Cortina races mee voor of na de F1-wedstrijd. Ik vind het juist van racegenen getuigen. Anderen deden F2 of een andere klasse.

quote:
There are unconfirmed reports that Kubica's injuries were caused by the end of a crash barrier penetrating the footwell of the car - which would explain why his injuries were on his right hand side rather than by the door.
Juist ja.. lekker.. Hoe is t dan met zn benen :{

[ Bericht 7% gewijzigd door Glijdt_licht op 06-02-2011 18:25:43 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_92420250
Er zijn er zat die meededen aan de 24 uur van LeMans, of aan de Indy 500 om maar eens 2 gevaarlijke races te noemen om aan mee te doen.

Dat was eerder regel dan uitzondering in de Formule 1 van weleer :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92422462
ik zat een beetje rond te kijken op internet over rijders die meer dan 1 ding tegelijkertijd doen, kwam Bourdais nog tegen die Le Mans in 2009 reed, en een maand later zn laatste GP .. Dus blijkbaar gebeurt het toch wel (of het was "ga maar, na de volgende race schoppen we je er toch uit)

maar ik kwam ook de kalender van '72 van Ronnie Peterson tegen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
720109 Buenos Aires 1000 km Ferrari 
720123 Buenos Aires F1 March 
710206 Daytona 6 hours Ferrari 
720304 Kyalami F1 March 
720312 Mallory Park F2 March 
720318 Brands Hatch F1 March Race of champions 
720325 Sebring 12 hour Ferrari 
720331 Oulton Park F2 March 
720403 Thruxton F2 March 
720409 Ontario F1 March 
720416 Brands Hatch 1000 km Ferrari 
720423 Silverstone F1 March Non-champ 
720425 Monza 1000 km Ferrari 
720501 Jarama F1 March 
720507 Spa 1000 km Ferrari 
720514 Monaco F1 March 
720521 Targa Florio Sportscars Ferrari 
720528 Nürburgring 1000 km Ferrari 
720529 Crystal Palace F2 March 
720604 Belgium F1 March 
720611 Le Mans 24 hours Ferrari 
720618 Zandvoort F1 March 
720625 Österreichring 1000 km Ferrari 
720702 Clermont Ferrand F1 March 
720709 Tulln F2 March 
720715 Brands Hatch F1 March Non-champ 
720722 Watkins Glen 6 hours Ferrari 
720730 Nürburgring F1 March 
720806 Mantorp Park F2 March 
720813 Österreichring F1 March 
720820 Enna F2 March 
720827 Karlskoga F2 March 
720828 Brands Hatch F1 March 
720903 Salzburg F2 March 
720910 Monza F1 March 
720917 Hockenheim F1 March 
720924 St Juvit F1 March 
721001 Hockenheim F2 March 
721008 Watkins Glen F1 March 
721015 Rome F2 March 
721022 Mexico City F1 March 
721029 Paul Ricard F2 March 

Wat nou, alleen F1 rijden ;)
pi_92422792
Targa Florio _O_ O+

Die wil ik ook een keer gaan rijden :Y

quote:
The Targa Florio was an open road endurance automobile race held in the mountains of Sicily near Palermo. Founded in 1906, it used to be the oldest sports car racing event, part of the World Championship until 1973. While also a whole tour (giro) of the island was used at times, the track length of the last decades was limited to the 72 kilometres (45 mi) of the Circuito Piccolo delle Madonie which was lapped 11 times.
Die race bestond al ver voor de 24 uur van Le Mans en de Mille Miglia :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92422836
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Bluurgh het volgende:
Wat nou, alleen F1 rijden ;)
En wat nou 20 races per seizoen is te veel :P
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_92423925
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Bluurgh het volgende:
ik zat een beetje rond te kijken op internet over rijders die meer dan 1 ding tegelijkertijd doen, kwam Bourdais nog tegen die Le Mans in 2009 reed, en een maand later zn laatste GP .. Dus blijkbaar gebeurt het toch wel (of het was "ga maar, na de volgende race schoppen we je er toch uit)

maar ik kwam ook de kalender van '72 van Ronnie Peterson tegen:

[ code verwijderd ]

Wat nou, alleen F1 rijden ;)
Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978)

;)

Edit: Een dag later kwam de reincarnatie, ik weet nu pas dat dat mijn zus was... beter laat dan nooit, ze rijdt ook zo lekker agressief in 't verkeer! *)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:41:48 #294
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_92423964
Verdomme, hoop dat die er bovenop komt. Één van de smaakmakers in het veld en komt altijd over als een sympathieke gozer. :{
pi_92425601
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Nober het volgende:

[..]

Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978)

;)

Edit: Een dag later kwam de reincarnatie, ik weet nu pas dat dat mijn zus was... beter laat dan nooit, ze rijdt ook zo lekker agressief in 't verkeer! *)
Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978): 128 F1 races
Joseph Schlesser (18 May 1928 7 July 1968): 3 F1 races

dat zegt allemaal niet zoveel, het is gevaarlijk, toen nog veel gevaarlijker dan nu ;)
pi_92425803
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:09 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Bengt Ronnie Peterson; February 14, 1944 - September 11, 1978): 128 F1 races
Joseph Schlesser (18 May 1928 7 July 1968): 3 F1 races

dat zegt allemaal niet zoveel, het is gevaarlijk, toen nog veel gevaarlijker dan nu ;)
Ook nu is het nog wel gevaarlijk, al moet je wel heel veel pech hebben wil je verongelukken, zoals Henry Surtees had in de F2.
pi_92426174
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:12 schreef Nober het volgende:

[..]

Ook nu is het nog wel gevaarlijk, al moet je wel heel veel pech hebben wil je verongelukken, zoals Henry Surtees had in de F2.
ik zeg ook niet dat het niet gevaarlijk is ;)
pi_92426420
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

ik zeg ook niet dat het niet gevaarlijk is ;)
Maar wel dat het toen gevaarlijker was, maar het zit nog altijd in een klein hoekje.

Ook al zoiets...
  zondag 6 februari 2011 @ 21:16:09 #299
34586 kepler
No bounce, no play
pi_92430557
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef Burnie88 het volgende:

Ik vind het trouwens wel ontzettend onprofessioneel om aan een rally mee te doen in de voorbereiding van een nieuw seizoen. Je weet dat er risico's zijn.. Als je die uit de weg kunt gaan moet je dat ook doen in mijn ogen.

Ik hoop dat Tung niet moet gaan vervangen, die gozer kan niet rijden.
Tja, als je elk risico uit de weg moet gaan dan zitten de F1 coureurs alleen nog maar thuis op de bank. En zelfs dan kan je nog over de race-auto van je zoontje struikelen...

Rally brengt wel meer risico met zich mee, maar dit is ook wel een erg freaky ongeluk met de vangrails :X
The line is a dot to you!
  zondag 6 februari 2011 @ 21:36:25 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_92431960
quote:
Op zondag 6 februari 2011 16:48 schreef Burnie88 het volgende:
Jemig, wat een nieuws over Kubica zeg! Dat was wel even schrikken...

Ik vind het trouwens wel ontzettend onprofessioneel om aan een rally mee te doen in de voorbereiding van een nieuw seizoen. Je weet dat er risico's zijn.. Als je die uit de weg kunt gaan moet je dat ook doen in mijn ogen.

Ik hoop dat Tung niet moet gaan vervangen, die gozer kan niet rijden.
Helemaal mee eens, niet slim zeker als je weet dat je in aanmerking komt voor een stoeltje in een topteam.
Jammer want toch 1 van de smaakmakers van F1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')