En dat lag alleen aan de epilepsie?quote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?
een keer was m'n moeder zo in de war dat ze pas na 3 dagen erachter kwam met wie ze nou contact moesten zoeken
Wattes niet?quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef welkominspace het volgende:
ging niet helemaal goed he joppie?
Nee, ik slik medicatie sinds ik op een verjaardagsfeestje hem flipte en kotste en alles,quote:Op maandag 1 november 2010 15:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wordt je ook wel eens in het ziekenhuis wakker?
een keer was m'n moeder zo in de war dat ze pas na 3 dagen erachter kwam met wie ze nou contact moesten zoeken
Dat kan!quote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dat lag alleen aan de epilepsie?
geloof het wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 15:52 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
En dat lag alleen aan de epilepsie?
het sluiten op commandoquote:
bij een aanval,gebeurt er flink wat in je hoofd.quote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, was zo gepland.
Ja kijk, ik ben niet bekend met de gevolgen van epilepsie, maar drie dagen van de wereld lijkt me heel extreem.
m'n moeder slikt zich gek in de medicatiequote:Op maandag 1 november 2010 15:56 schreef Luco het volgende:
Het wordt helemaal lastig als je als vrouw zijnde epilepsie hebt, medicatie slikt en zwanger wordt.
Dat heb je in het leven snel doorgehad danquote:Op maandag 1 november 2010 16:06 schreef welkominspace het volgende:
ik denk dat ik zo bij de boodschappen een paar biertjes meeneem
dringt nu pas tot me door dat je ook thuis bier kan drinken
ik haal het normaal alleen in huis als ik een feestje geef ofzo.quote:Op maandag 1 november 2010 16:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat heb je in het leven snel doorgehad dan
mwah, ik haal heel soms een lekker flesje wijn.quote:Op maandag 1 november 2010 16:15 schreef joppie_saus het volgende:
Ik haal het altijd in huis en vergeet het dan op te drinken
Dat is nog niks. Als ik word gebeld door instellingen om bezwaarschriften door te spreken ben ik minstens 2 uur bezig. Mja, verder doe ik niks natuurlijkquote:Op maandag 1 november 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
Joe
Vandaag in totaal wel 1,5uur aan de telefoon gehangen. Leuk man
Heb jij dan nooit dat je arm zo lam wordt dat het gewoon spierpijn wordt? Had ik dus vandaag... Punt is, ik moest deels meeschrijven dus moet die hoorn rechts zijn, in mijn niet-zo-stabiele-armquote:Op maandag 1 november 2010 17:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Als ik word gebeld door instellingen om bezwaarschriften door te spreken ben ik minstens 2 uur bezig. Mja, verder doe ik niks natuurlijk
Dat mis ikquote:Op maandag 1 november 2010 17:11 schreef joppie_saus het volgende:
Wij hebben mobiele telefoons met een koptelefoon. Ik kan dus typen, praten en alles tegelijk.
Meh, had gekund, maar dan nog kan ik niet praten he... heb van die hippe open werkplekkenquote:Op maandag 1 november 2010 17:13 schreef joppie_saus het volgende:
Heb je geen oortelefoon aansluiting op die telefoon dan?
Mamma heeft de piepers gejast. Vlees uit de diepvries en bloemkool. Alleen zijn ze al 2 uur weg voor een afspraak bij ergens of zo.quote:Op maandag 1 november 2010 17:22 schreef welkominspace het volgende:
ik ook.
zometeen ff lekkere pizza's halen
arme jongenquote:Op maandag 1 november 2010 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mamma heeft de piepers gejast. Vlees uit de diepvries en bloemkool. Alleen zijn ze al 2 uur weg voor een afspraak bij ergens of zo.
Epischer:quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 18:28 schreef Oneself het volgende:
Joppie, is dat gemiep met je e-vriendjes en vriendinnetje nu opgelost?
Met een abo wel jaquote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef JH87 het volgende:
Heeft die nieuwe forumlayout ook een knop waar je users kunt uitschakelen?
Je had de duvel op je hielen zittenquote:Op maandag 1 november 2010 20:32 schreef joppie_saus het volgende:
He, Maffe Fries, verzin is een excuus waarom ik belachelijk hard ben geflitst met mijn oma's auto? Die arme stakker krijgt dalijk een hartaanval als ze die brief open maakt.
Wat was er?quote:Op maandag 1 november 2010 20:50 schreef JH87 het volgende:
Heeft die nieuwe forumlayout ook een knop waar je users kunt uitschakelen?
Nja dit is nog het enige dat ik lees op fok dus da's niet zo moeilijk toch.quote:
ze ligt nu achter me op bedquote:
Je moeder blowt als een malle de hele dag?quote:Op maandag 1 november 2010 22:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ze ligt nu achter me op bed
ze was eerder op de avond al wat afwezig maar ik dacht dat ze gewoon stoned was
neuh, gewoon regelmatigquote:Op maandag 1 november 2010 22:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je moeder blowt als een malle de hele dag?
stadjers ontdekken dit topic.quote:Op maandag 1 november 2010 23:11 schreef Jesse_ het volgende:
Wat is het toch opeens met het retard gehalte hier
quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
Serieus, ik ben totaal niet agressief maar dan..![]()
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezelquote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
Ik heb zo'n verrekte hekel aan mannen die in serieuze discussies aankomen met '..ja, maar daar ben je vrouw voor.'
En de derde deed iets vreemd met citroen op stap...quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
En wat ben je daarvoor?quote:Op dinsdag 2 november 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Hallo.
depressiefquote:
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
19 november op sollicitatie bij EasyWay
quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
Of een geel/grijze overall onder de Pathé?quote:Op dinsdag 2 november 2010 14:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Naar aanleiding van je posts denk ik dat je beter geschikt bent om een petje met een rode gewelfde M te dragen.
quote:CANCELLED: Women (26/10)
NL: Omdat de bandleden van Women hun handjes ten opzichte van elkaar niet thuis konden houden, hebben ze de tour af moeten lassen.
ENG: Women has cancelled the tour because they practised karate on eachother while giving a show.
Okee.quote:Op dinsdag 2 november 2010 07:44 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
De een is te klein, de ander komt met kutargumenten aan. Oneself, de eeuwige vrijgezel
Goedemorgen, trouwens!
Pics?quote:
waarom nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:20 schreef Studente18 het volgende:
Ja die heb ik, maar nee ik plaats ze niet
Ik had rond die tijd de snelweg al getrotseerd, in de windhozen/regen. Lekker man. Vrachtwagen en opstuivend regen. Bah.quote:
Ben ik maandag geweest!quote:
Nou, ik hoop dat je een flinke voedselvergiftiging krijgt, zijn we tenminste eventjes van je mongoloïde gedrag af.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef welkominspace het volgende:
half biddinghuizen is kreupel![]()
[upd] Dode en zwaargewonden bij ongeval Biddinghuizen
zo ff een ikea ontbijtje halen
Wat is daar nou weer grappig aan? Als ik je posts zo lees, zou ik eens vragen of je moeder ook geblowd heeft tijdens de zwangerschap.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:14 schreef welkominspace het volgende:
half biddinghuizen is kreupel![]()
[upd] Dode en zwaargewonden bij ongeval Biddinghuizen
zo ff een ikea ontbijtje halen
Euhhh.... niet gewoon ANWB opleidingen of zo?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:03 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand rijschooltje in de buurt die automaatles geeft?
Voor mensen die moeite hebben met hun linker voet?quote:
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verklootquote:
Als je je rijbewijs hebt, dan is automaat rijden toch alleen maar makkelijker dan schakel?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verkloot
En ANWB heeft het niet, Oosterpoort zit vol
De D is van Drive, de P van Park en de R van Reverse.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ben officieel aangenomen bij mijn nieuwe bijbaan als ik een rijtest in een automaat voldoende afrond. Wil niet het risico lopen dat ik het daarop verkloot
En ANWB heeft het niet, Oosterpoort zit vol
En niet denken dat je bij het vaart minderen de koppeling in moet drukken, bij die voet zit nu een rem.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
De D is van Drive, de P van Park en de R van Reverse.
Meer hoef je niet te weten
Les geven mag nergens als je geen instructeur bent, ook niet ergens afgelegen. Hij mag nu sowieso al overal rijden met een automaat, maar misschien voor een 'veilig gevoel' is het beter om het op een afgelegen gebied te doen eerst.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:22 schreef welkominspace het volgende:
ik heb ook nog een automaat staan die ik dit weekeind weer opknap.
ik kan je les geven![]()
mag volgens mij op afgelegen gebieden
Verhoudingsgewijs wel ja. Maar in principe gebruik je an sich die hele linkervoet niet meer. Die zou je theoretisch gezien in je nek kunnen leggen.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En niet denken dat je bij het vaart minderen de koppeling in moet drukken, bij die voet zit nu een rem.
Dat was niet de bedoelingquote:
Mijn laptop kan nog geen filmpje op youtube kijken, dus echt heel schokkend is dit niet.quote:Op woensdag 3 november 2010 17:25 schreef Luco het volgende:
Waarom crasht die bende bij iedereen dan?
Installeren? Dubbelklikken was te technisch?quote:Op donderdag 4 november 2010 00:06 schreef Oneself het volgende:
Hoe kan je zo'n lettertype in Word activeren? Heb Mac OS.
quote:
Goed hoor!quote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hai!
En ja Jop, hoe gaat het met ze?
Wanneer gaan we echt bier?quote:
Niks. Jij?quote:
Zaterdag misschien? Kan 't alleen niet garanderen, ga denk ik in eerste instantie met andere mensen de stad in.quote:
Tssk. Ik moet oppassen trouwens, dus dat komt dan goed uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:43 schreef JH87 het volgende:
[..]
Zaterdag misschien? Kan 't alleen niet garanderen, ga denk ik in eerste instantie met andere mensen de stad in.
gehaktbalquote:Op donderdag 4 november 2010 18:08 schreef Fems het volgende:
Hoi stad.
Ik heb net aardappelen met een gehaktbal en spruitjes gegeten. Jaloers?
Jij bent er zeker over 2 weken weer? Regel dan eens een borrel, over 2 weken ben ik vrijdag vrij.quote:
Nee, volgende week. Denk ik.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent er zeker over 2 weken weer? Regel dan eens een borrel, over 2 weken ben ik vrijdag vrij.
VOORALSNOG
Ja kut. Volgende week heb ik trainingen op stage, vrijdag supermarktie vanaf 7 en zaterdag ookquote:
In de fik-fikquote:Op donderdag 4 november 2010 20:22 schreef Eltonno het volgende:
Hmm knol koekenbakkerij staat flink in de hens,, Kan het hier ruiken (westerhaven)
Niet echt bij het spoor..quote:
Ja, die bij het spoor dus. Damnquote:Op donderdag 4 november 2010 20:28 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Niet echt bij het spoor..
Op het hoendiep..
Ben je morgen vrij ofzo?quote:
He?quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ik zag je naam al staan!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:48 schreef MaxMark het volgende:
Ja, dus recht achter mijn huis nu, kleine 30 meter van me af. Vlammen zijn inmiddels al wat minder, maar nog steeds redelijk groot. Ze zijn nu oa. vanaf een hoogte, met zo'n ladderwagen de boel aan het blussen. Ik heb al footoos gemaakt, doe nu video. Komt zometeen op die ene website, die ik niet zal vernoemen, te staan.
Ja, die is echt kansloosquote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Renesite het volgende:
Ow, die website met horizontale scrollbalk.
Ik moet morgen 7 uur op...quote:
En vorige week hier in de straat een hennepplantage opgerold. 5 Jaar lang is hier geen fuck gebeurd en nu in één week ditquote:Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, lijkt toch wel heel groot te zijn, lekker dan, 2e keer in een paar weken dichybij huis...
Lol, deze? http://www.112groningen.n(...)groningen-video.htmlquote:Op donderdag 4 november 2010 22:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En vorige week hier in de straat een hennepplantage opgerold. 5 Jaar lang is hier geen fuck gebeurd en nu in één week dit
Hmmnee, geen idee waar dat is eigenlijk. Dit was bij mij in de straat:quote:Op donderdag 4 november 2010 22:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, deze? http://www.112groningen.n(...)groningen-video.html
Tja, die school, Knol koek, hennep, whats next?
Oh, daar ook al, dat bedrijventerrein was Noorderhogebrug.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hmmnee, geen idee waar dat is eigenlijk. Dit was bij mij in de straat:
Oppassenquote:
Srsly? De straten bij ons waren vol met voetgangers, fietsers en auto's die erop afkwamen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:04 schreef nietzman het volgende:
Hee ik woon daar ook. Niets van meegekregen.
Schijnt dat de bakkerij het 'redelijk' heeft doorstaan, brand was alleen in de loods erachter, die er aan vast zat. Zal wel flink veel rook- en waterschade zijn, maar met wat geluk kunnen ze de boel daar doorzetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit gehad.Zal nu ook wel niet meer gebeuren.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Schijnt dat de bakkerij het 'redelijk' heeft doorstaan, brand was alleen in de loods erachter, die er aan vast zat. Zal wel flink veel rook- en waterschade zijn, maar met wat geluk kunnen ze de boel daar doorzetten.
quote:Spannende dag: heeft Knol's Koek in Groningen nog een oven of niet
DVHN | Gepubliceerd op 05 november 2010, 09:49
Laatst bijgewerkt op 05 november 2010, 12:03
GRONINGEN -
Valt de oven van de beroemde Groninger koekfabriek Knol's Koek nog te redden of niet? Eigenaar Edwin Knol hoopt vandaag (vrijdag) antwoord op die vraag te krijgen. Een brand legde donderdagavond een groot deel van de bakkerij in de stad Groningen in de as.
De ruimte waar de oven en de mengbakken van het geheime recept staan, is niet afgebrand, zo vertelde Knol gisteravond laat. Maar de apparatuur heeft wel aan enorme hitte bloot te gestaan. De gevolgen daarvan zijn nog niet duidelijk. Nou kan een oven wat dat betreft wel wat hebben, maar dan zit het vuur aan de binnenkant. Er is ook erg veel roet- en waterschade. Op de witte voorgevel van het bedrijf is nauwelijks roet te zien, binnen is het volgens Knol een chaos.
Terwijl de brandweer nog bezig was de laatste vuurhaarden te doven, mocht hij samen een medewerker van verzekeringsorganisatie Salvage in het donker een blik werpen op het terrein. Een grote groep familieleden en medewerkers vier part-time verkoopsters, vijf bakkers en een chauffeur- wachtte buiten de afzetting in spanning tot hij vertelde wat hij aantrof. Het nog geen half jaar geleden gebouwde nieuwe deel van de bakkerij, waar de koeken worden verpakt, is volledig afgebrand. Er was net een voorraad verpakkingsmateriaal afgeleverd.
Als Knol zijn relaas doet, zijn de geëvacueerde buurtbewoners, volgens de brandweer tussen 20 en 30 mensen, weer thuis. Een paar mensen zijn opgevangen in een politiebureau. Bewoners van de Paulus Potterflat bleven met hun huisdieren in de hal wachten tot ze terug mochten. Essent probeerde de woning naast de bakkerij, waar een van de medewerkers woont en vroeger de familie Knol woonde, weer van stroom te voorzien.
De brandweer van Groningen en Haren blusten de brand met behulp van onder meer vier tankautospuiten en twee ladderwagens. Met een watergordijn voorkwamen ze dat het vuur oversloeg naar omliggende woningen. Aan water geen gebrek: het Hoendiep ligt aan de overkant van de weg. Door de laaghangende wolken en de harde wind sloeg de rook naar beneden, richting binnenstad.
Ik mocht vanochtend even op het terrein, heb daar (en vanaf mijn dak) foto's genomen.quote:
Oeh jakkes, dat ziet er altijd zo naargeestig uit, net als die school, die staat er ook nog als kaal zwartgeblakerd skelet, wat een hitte moet dat geweest zijn trouwens, die platen lijken aan de bovenkant wel gesmolten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mocht vanochtend even op het terrein, heb daar (en vanaf mijn dak) foto's genomen.
[ afbeelding ]
Verpakkingsmateriaal is hier duidelijk te zien op deze foto:
[ afbeelding ]
Ik zou me doodschamen voor die topics bij m'n facebookvriendenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:16 schreef Luco het volgende:
Ik denk dat heel wat ONZ-ers fanatiek op die knop rammen.
icm ONZ?quote:
Inter-me-galactisch,quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:25 schreef joppie_saus het volgende:
Hai Oneself!
Oooooo, de wereld is weer plat ja, op je bolle bips naaaa! Ze is van spectrale klasse, Ooh, onaardse krachten!
Dan ben ik alsnog, in de lucht als sterrenstof! Ja ze is prachtig, Internagelaktisch! OoojoooohoooO!
Trusten stad!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:10 schreef joppie_saus het volgende:
Boeiend. Kijk naar het tijdstipmaar goedemorgen!
Niet gewonnen dus? Wedstrijd 2 wel?quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:57 schreef Fems het volgende:
Zoo. Wedstrijd 1 erop (:(). op naar wedstrijd 2.
Ja ze zijn hier ook aangekomenquote:
Hallonquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:58 schreef CylonNL het volgende:
Hallo mede Grunnegers, ik zal mij ook eens melden hier.
Nog steeds.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Uw nick komt me bekend voor..
Toevallig CN gespeeld?
Half 2 terug? En dat noem je zuipen?quote:
Plannen waren gewijzigd na de heftige nacht ervoor. Werd kleintje dus.quote:
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,quote:
Dat is hippe taal tegenwoordig, Chips. Yo.quote:Op zondag 7 november 2010 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik versta ook internagelactisch, wat dat ook moge zijn want dat bestaat niet, maar intermegalactisch ook niet,.
Ik vraag me af wat het nou echt is,
Ik ook.quote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb het nummer nog eens geluisterd en ik hoor toch echt iets met een a en niet een e,.
Ik ben confused, als ik dat niet al was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |