quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik ben ook wel eens in groningen geweest!
Wat toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik ben ook wel eens in groningen geweest!
* maok pakt Freecell bij haar hand en zet haar terug op de bank geeft een aai over haar hoofd en zegt; rustig maar, je bent er al...quote:
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
* maok pakt Freecell bij haar hand en zet haar terug op de bank geeft een aai over haar hoofd en zegt; rustig maar, je bent er al...
Heyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topic
Je mag heulmaal niet schoppen! Alleen bij voetbal mag dat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey!!!
Mag ik even de link weten?
* freecell schopt Grulez!
maar olifanten bevallen niet zo heel vaak en groningen blijft wel staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topic
Je hebt zeker niet de smurfenaflevering vanmiddag op de Belg gezien... Schoppen mag dus helemaal niet, dan krijg je een rode stip op je neus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey!!!
Mag ik even de link weten?
* freecell schopt Grulez!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de smurfenaflevering vanmiddag op de Belg gezien... Schoppen mag dus helemaal niet, dan krijg je een rode stip op je neus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |