Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:10 schreef Paulusssttt het volgende:
Mag mijn avatar ook in de OP.??
thnx..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Doe ik later vanavond wel even. Heb nu even geen tijd meer.
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tvp tussen hoofd- en nagerecht door.
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:15 schreef maok het volgende:
[..]
Owja, ik vergeet bijna mijn toetje, voor mij dus ook zo een.
en minstens 18 jaar oudquote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
4 dage eroverheen... moet kunnen...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:17 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Oh heb nog een vla-flip staan... eerst naar de datum kijken..![]()
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..quote:Op maandag 25 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik mag wel autorijden, mits 1 jaar aanvalsvrij 'or![]()
Wordt vast wel getest oid lijkt mijquote:Op maandag 25 juni 2007 19:20 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou er rijden er volgens mij genoeg rond die dat jaar niet hebben afgewacht en ook niet helemaal aanvalsvrij zijn..![]()
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...quote:Op maandag 25 juni 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wordt vast wel getest oid lijkt mij.
Oke. Tof.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:26 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Nou doe eens een ritje mee op vrijdag.. lijkt wel of de hele patiënte vereniging een dagje op stap is...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |