M'n fipo, wat doe jequote:Op woensdag 9 mei 2007 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
En een tvp voor mij.
Snel was ik hè?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
M'n fipo, wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij ook nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een modje zet ons aan het het zetten van tvptjes. Hier klopt iets niet.
Heel apart.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:02 schreef Peterselieman het volgende:
Wel apart trouwens van die post nummers, namelijk 3 opeenvolgend op Fok, te beginnen bij mijn tostibericht in dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat dacht ik dus ook net.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel apart.
Waar heb je het over?
Elk bericht heeft een nummer. Dat kun je zien door op het blauwe deel met de dag, datum en tijd te gaan staan met je muis en het dan linksonderin je scherm af te lezen. Het viel me niet op dat het 3 opeenvolgende nummers waren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heel apart.
Waar heb je het over?
Vlegelquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:13 schreef du_ke het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Én interessant!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dat is zeker apart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop