Nu was hij wel volquote:
Ik ga hem nu als kookwekker gebruiken. Lukt precies vanuit de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De fokker moet er zelf ook op ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet nu weg. Maar het lijkt me leuk per wijk ene typerende foto + inwonende FOK!kers op te stellen
Dus mensen, plaats de mooiste foto van je eigen wijk
Ah, daar zit je dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef pierce het volgende:
Nog een mooie foto van de aweg voor in de OP.
[afbeelding]
Slechte herinneringen? Halverwege opgegeven omdat ie te hoog was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De stadjers hebben hem geclaimdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Rocksteen het volgende:
Aha het is dus wel een stad Groningen topic.
Ik dacht dat het vorige topic ook over omringende gebieden ging.![]()
![]()
Toch blijf ik het volgen als niet-Stadjer![]()
Ik heb niet eens een fotocamera....Ja, zo'n oudjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De fokker moet er zelf ook op ?
(Of mag de fokker zelf kiezen)
Is dat flat helemaal achterin..niet Patrimonium? (bejaardenhuis)quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..
Preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef pierce het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tegenover het kraakpand en tussen de boedha en de duikshop![]()
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..
Oh, idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef BdR het volgende:
[..]
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitoren
[afbeelding]
Hmmm, dat herbestraten doen ze dan geloof ik ieder jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef pierce het volgende:
[..]
nee hoor, dit is heel recent.
Kijk maar naar het stukje over het akerkhof, daar zie de weg nog opengebroken liggen van het herbestraten, dat is pas een paar dagen geleden afgemaakt. Dus het filmpje is van vorige week denk ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |