Nu was hij wel volquote:
Ik ga hem nu als kookwekker gebruiken. Lukt precies vanuit de keukenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De fokker moet er zelf ook op ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet nu weg. Maar het lijkt me leuk per wijk ene typerende foto + inwonende FOK!kers op te stellen
Dus mensen, plaats de mooiste foto van je eigen wijk
Ah, daar zit je dusquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef pierce het volgende:
Nog een mooie foto van de aweg voor in de OP.
[afbeelding]
Slechte herinneringen? Halverwege opgegeven omdat ie te hoog was?quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:16 schreef KinkyHinky het volgende:
Kan iemand aub die foto van die walgelijke martinitoren verwijderen, gewoon misselijkmakend dat ding. bah bah
De stadjers hebben hem geclaimdquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Rocksteen het volgende:
Aha het is dus wel een stad Groningen topic.
Ik dacht dat het vorige topic ook over omringende gebieden ging.![]()
![]()
Toch blijf ik het volgen als niet-Stadjer![]()
Ik heb niet eens een fotocamera....Ja, zo'n oudjequote:Op woensdag 21 juni 2006 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De fokker moet er zelf ook op ?
(Of mag de fokker zelf kiezen)
Is dat flat helemaal achterin..niet Patrimonium? (bejaardenhuis)quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..
Preciesquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:30 schreef pierce het volgende:
[..]
Dat zeg ik, tegenover het kraakpand en tussen de boedha en de duikshop![]()
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitorenquote:Op woensdag 21 juni 2006 18:15 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
Die foto?
Waarvandaan is hij gemaakt ?
Volgens mij ken ik die straat..
Oh, idd.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:39 schreef BdR het volgende:
[..]
Marsstraat vanuit mijn huis, hier heb ik nog wat foto's trouwens.. vooral deze hieronder is wel cool, vanaf Martinitoren
[afbeelding]
Hmmm, dat herbestraten doen ze dan geloof ik ieder jaarquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:09 schreef pierce het volgende:
[..]
nee hoor, dit is heel recent.
Kijk maar naar het stukje over het akerkhof, daar zie de weg nog opengebroken liggen van het herbestraten, dat is pas een paar dagen geleden afgemaakt. Dus het filmpje is van vorige week denk ik zo.
Ik woon niet zo ver van het crematorium af....Helaas wel een eindje van het stadspark.quote:Op woensdag 21 juni 2006 18:35 schreef pierce het volgende:
En nog een mooie foto van het stadspark, athans een heel klein stukje ervan:
[afbeelding]
Parkweg ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Dat is nou míjn stukje Grunn![]()
Ben je gister geweest, eerste grote weg (bij die edah enzo) rechts.quote:
Mooiquote:
Dat is toch aan de andere kant van de spoorlijn bij de zeeheldenbuurt, bij niemeijer?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:31 schreef nietzman het volgende:
Kostverloren represent.
Oh, ik dacht dat dat bij die Vesta enzo was,quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:41 schreef nietzman het volgende:
Tussen de schildersbuurt en het spoor in... Heb genoeg bizars geroken hier, maar niet iets waar jij op zou kunnen doelen, denk ik zo. Van de suikerfabriek heb ik in ieder geval nog nooit iets geroken, mocht je dat bedoelen.
Die hebben inderdaad een gaaf huisjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef nietzman het volgende:
Jaren dertig, I wish..
In dit deel is het in ieder geval allemaal jaren zestig sociale-woningbouw, met zelfs een redelijk groot deel nieuwbouw er omheen.
Nee, een mooi pand uit de jaren dertig is de volgende stap hoor. Misschien zijn Duderinnetje en Arty uit hun huisje te pesten...
Gorechtkade??quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Zit wel in een jaren '30 pand. Maar ja wat heb je daaraan als student met een klein kamertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:47 schreef nietzman het volgende:
Nee, een mooi pand uit de jaren dertig is de volgende stap hoor. Misschien zijn Duderinnetje en Arty uit hun huisje te pesten...
Naja, gewoon het sfeertjequote:Op woensdag 21 juni 2006 21:57 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Zit wel in een jaren '30 pand. Maar ja wat heb je daaraan als student met een klein kamertje
Klopt de ronde vormen en wat glas in lood zijn wel mooiquote:
Rond kozijnquote:Op woensdag 21 juni 2006 22:06 schreef achterhetspoor het volgende:
[..]
Klopt de ronde vormen en wat glas in lood zijn wel mooi
[afbeelding]
Maar de rare niet passende hoeken enzo (moest m'n bed bijzagen om hem in m'n kamer te laten passen)
Parkweg, da's bij mij om de hoekquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[afbeelding]
Je gaat lekker verder?quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die hebben inderdaad een gaaf huisje(Al is die badkamer TE lelijk en die keuken wat matig
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |