En zon. Enquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx strooit ook wat bloemetjes en liefde in dit topic
wie zegt dat ik dat niet al lang aan het doen benquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:02 schreef freecell het volgende:
[..]
GA eens koken jij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En zon. Enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemandenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef maok het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al lang aan het doen benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, doe dat ook maar niet inderdaad. Dan hou ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemandJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.leuk vinen als ik met hem ga gooienJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een laptop, hij zou best eens in de keuken kunnen staan. We eten soep, brood en saladequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je zit nl achter de computerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat eten we?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In combinatie met je avatar is dat best wel een heel niet vrolijke opmerking...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef nietzman het volgende:
Hee.
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, hij zou best eens in de keuken kunnen staan. We eten soep, brood en saladeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je doet wel heel erg geheimzinnig ondertussenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, doe dat ook maar niet inderdaad. Dan hou ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.iemandJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar gewoon vast.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg geheimzinnig ondertussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Man.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekken
Brood = ff ontdooien MISSCHIEN
Salade = @random een bakje gepakt uit de winkel.
wat een werk, ik zie dat ik eigenlijk gister had moeten beginnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekken tomaten pureren, koe slachten, groenten snijden, water er bij, een dag laten trekken, botten er weer uit vissen
Brood = ff ontdooien MISSCHIEN graan malen, meel mixen met waten enzo, bakken, af laten koelen, snijden
Salade = @random een bakje gepakt uit de winkel. radijsjes oogsten andere groenten oogsten, alles klein snijden, olijven uit persen, dressing maken. alles door elkaar husselen.
Jij maakt er wel werk vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef maok het volgende:
[..]
wat een werk, ik zie dat ik eigenlijk gister had moeten beginnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop