En zon. Enquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
* Alexxxxx strooit ook wat bloemetjes en liefde in dit topic
Ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:16 schreef maok het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al lang aan het doen ben![]()
Nee, doe dat ook maar niet inderdaad. Dan hou ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat zaliemand
leuk vinen als ik met hem ga gooien
Ik heb een laptop, hij zou best eens in de keuken kunnen staan. We eten soep, brood en saladequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik
Je zit nl achter de computer
Wat eten we?
In combinatie met je avatar is dat best wel een heel niet vrolijke opmerking...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef nietzman het volgende:
Hee.
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb een laptop, hij zou best eens in de keuken kunnen staan. We eten soep, brood en salade![]()
![]()
Je doet wel heel erg geheimzinnig ondertussenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, doe dat ook maar niet inderdaad. Dan hou ikiemand
maar gewoon vast.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je doet wel heel erg geheimzinnig ondertussen
Man.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekken
Brood = ff ontdooien MISSCHIEN
Salade = @random een bakje gepakt uit de winkel.
wat een werk, ik zie dat ik eigenlijk gister had moeten beginnenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
En wat moet je nou maken? Soep = blikje opentrekken tomaten pureren, koe slachten, groenten snijden, water er bij, een dag laten trekken, botten er weer uit vissen
Brood = ff ontdooien MISSCHIEN graan malen, meel mixen met waten enzo, bakken, af laten koelen, snijden
Salade = @random een bakje gepakt uit de winkel. radijsjes oogsten andere groenten oogsten, alles klein snijden, olijven uit persen, dressing maken. alles door elkaar husselen.
Jij maakt er wel werk vanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:34 schreef maok het volgende:
[..]
wat een werk, ik zie dat ik eigenlijk gister had moeten beginnen![]()
salade maken, soep opwarmen en broodjes afbakken, alleen de salade wordt zelf gemaaktquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat, ga je dat echt allemaal zelf doen?
Dus als ik het goed begrijp, laat je de botten gewoon zitten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:36 schreef maok het volgende:
[..]
salade maken, soep opwarmen en broodjes afbakken, alleen de salade wordt zelf gemaakt![]()
In het vorige topic is het al lang en breed besprokenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij bent nog niet echt spraakzaam op dit punt![]()
ja en de persoon met het bot mag afwassen, ow wacht ik heb een afwasmachine, nou dan maar zonder bot.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp, laat je de botten gewoon zitten?
Het zal door de flesjes kanon van gister komen dat ik het wat gemist hebquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In het vorige topic is het al lang en breed besproken![]()
Teruglezen dan, het staat er zwart op witquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zal door de flesjes kanon van gister komen dat ik het wat gemist heb![]()
Heb ik net gedaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Teruglezen dan, het staat er zwart op wit
Nee Noca. Ik heb besloten om het leven positief tegemoet te treden. Overal het mooie van in te zien. Bedrogen? Belogen? Soa opgelopen? Doet er niet toe! Always look on the bright side of life! Vol liefde, zogezegd.quote:
Potdimme, DAT komt even mooi uit!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ineens een Schnitzel vreetkick trouwensSnel naar Duitsland
Hey, JIJ had de LaPo, en ik mocht een nieuwe openen van je. Dus niet zeuren hè?quote:
Ik kan ook niks aan je overlaten he.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, JIJ had de LaPo, en ik mocht een nieuwe openen van je. Dus niet zeuren hè?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan ook niks aan je overlaten he.
Positief in het leven staan is ok, maar meteen vol liefde? Nah..quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee Noca. Ik heb besloten om het leven positief tegemoet te treden. Overal het mooie van in te zien. Bedrogen? Belogen? Soa opgelopen? Doet er niet toe! Always look on the bright side of life! Vol liefde, zogezegd.
Doe mee!![]()
Vrouwen en stemmingwisselingen...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Positief in het leven staan is ok, maar meteen vol liefde? Nah..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |