Het was nu niet bepaald voor herhaling vatbaar.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n eenmalige ervaringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke buurt/wijk is dat?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:17 schreef Rekkie het volgende:
Kan ik ook in de OP?
Ik verblijf immers grotendeels van de een week aan de Eemsgolaan.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tegen hoogkerk aan?quote:
Het was 7 jaar geleden... Geef ons toch weer een kans!!!!1einzquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het was nu niet bepaald voor herhaling vatbaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eeuuhh... Zeeheldenbuurt?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tegen hoogkerk aan?
Achter de eh Peizerweg, achter de Gasunie, langs de A7
Dat zijn de details die ik je kan gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Buitenhofquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:21 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Eeuuhh... Zeeheldenbuurt?
Kijk anders eens in de OP welke straat / foto's je bekend voorkomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga ik doen, rustig maarquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het was 7 jaar geleden... Geef ons toch weer een kans!!!!1einzom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangepast, Wiki ookquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Buitenhofom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soeper!quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Aangepast, Wiki ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Och hemel, die titelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar blijft mijn eervolle vermelding?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze?quote:Korrewegwijk met Indische Buurt en West-Indische Buurt
DragonRoque, einfach_mich, Ephemera, FLR, Goldmund, Queen_Bee
Snotverdorie, en maar 5 topics gemistquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:34 schreef Pesto het volgende:
Snotverdorie, een Groningen topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Selwerd meldtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ohja, welke wijk nog es weer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Mijn eervolle vermelding voor t Drentheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En nee, ik ben toch pas verhuisd zei ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Waarom denk je dak dat hier zegJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het valt op dat ik niet zo'n forumganger ben?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef MaxMark het volgende:
Snotverdorie, en maar 5 topics gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zal je ff in de OP zettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb je verhuisd naar de Rivierenbuurt. Nouja, in de OP dan he. Niet in het echt. Dat heb je zelf gedaan he. Je weet toch. He?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:41 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Weet niet, iemand zei Rivieren nog wa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop