Vinkhuizenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oeh, ik moet mn wijk nog veranderen. Bye bye Vinkhuizen, hello euh... andere wijk!
Vuurtoren uitquote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:20 schreef Ladylicious het volgende:
Vandaag (eindelijk) mn OV opgehaald. Wat een belachelijke drukte op dat poeppostkantoor zeg..
Wat Renesite zegt. Je kunt het plaatje iets groter/duidelijker zien als je em in je browser sleept/kopiëert.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:23 schreef Cassius het volgende:
@MaxMark: Wat stelt jouw avatar eigenlijk voor?
Fuck, dat moet ik ook nog doenquote:Op donderdag 14 december 2006 00:29 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik haal mijn OV volgend jaar wel op.
Mijn huidige OV haalde ik ook pas op het laatste moment op.
helemaal juistquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversenquote:Op donderdag 14 december 2006 11:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb mezelf veranderd in de Wiki, maar dat zie je dan pas bij het volgende topic neem ik aan?
Ik ben té chagerijnig atmquote:Op donderdag 14 december 2006 12:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Renesite is zo'n toffe gozer, die wil de OP vast wel even verversen![]()
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?quote:
Om mij lachenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En daar moet ik dan maar de dupe van worden?Nu zie ik je nooit meer in de AH, ik moest altijd wel om je lachen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |